Knøttet Skrevet 3. juni 2008 #501 Del Skrevet 3. juni 2008 Dumme tickerar. Irriterande når dei berre forsvinner sånn plutseleg... Kjæresten min hadde nok ikkje blitt så glad for det, nei. Joda, eg reknar med at me skal få vita kjønnet på UL, dersom det er mulig å sjå. Som sagt, så trur eg at eg har klart å overtala kjæresten min, og at han no går med på å få vita kjønnet. Ja, slemme tickere! Ah, ja men da er det jo ikke noe problem Håper lillebabyen vil vise seg frem på ultralyden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #502 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, slemme tickere! Ah, ja men da er det jo ikke noe problem Håper lillebabyen vil vise seg frem på ultralyden da Det blir kun eit problem viss kjæresten min ombestemmer seg igjen, men det håpar eg virkelig ikkje at han gjer! Eg kjem nok til å bli ganske skuffa viss babyen ikkje vil visa seg fram på ultralyden, men eg vil tru at kjæresten min ikkje akkurat blir så veldig lei seg om det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) No har eg lagt inn magebilda på PCen min, men eg får sjølvsagt ikkje til å leggja bilda inn i dagboka mi. Fann heller ingen forklaring her inne på forumet, på korleis ein skal gjera det. Oppdaga at eg har eit galleri inne på kontrollpanelet mitt, der det ser ut som om det går an å leggja inn bilder. Prøvde å flytta dei over dit, og tenkte kanskje det gjekk an å leggja bilda inn i dagboka mi derfrå. Men neida! Eg fekk det iallfall ikkje til. Er det nokon som kan hjelpa meg litt, og forklara korleis eg får ført over bilder frå PCen min, til dagboka mi her på KG? Tickeren min er forresten tilbake igjen i dag, men den er ein dag feil. Endret 4. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. juni 2008 #504 Del Skrevet 4. juni 2008 Når du er inne i der du skriver en ny melding i dagboka di, se under den ruta du skriver i, der er det en boks som heter "Vedlegg". Trykk på "Bla gjennom", velg bildet fra pc'en, deretter "Last opp". I den linja over hvor det står "administrer vedlegg" vil du nå se at det står "(1)". Trykk på den linja, og du får fram vedlegget. Helt til venstre på linja ser du et grønt kryss eller plusstegn, trykk på dette, og linken med bildet vil komme opp i meldinga. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 4. juni 2008 Når du er inne i der du skriver en ny melding i dagboka di, se under den ruta du skriver i, der er det en boks som heter "Vedlegg". Trykk på "Bla gjennom", velg bildet fra pc'en, deretter "Last opp". I den linja over hvor det står "administrer vedlegg" vil du nå se at det står "(1)". Trykk på den linja, og du får fram vedlegget. Helt til venstre på linja ser du et grønt kryss eller plusstegn, trykk på dette, og linken med bildet vil komme opp i meldinga. Lykke til!! Tusen takk for forklaringa! Det høyrest litt vanskelig ut, men eg skal gjera eit forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Her kjem bilete av magen min! Litt skummelt å leggja ut slike bilete, synst eg - men det går vel bra. Magebilete 5+2: http://www.fotoknudsen.no/archive93/040620...qzbyOWBx.JPG?76 13+0: http://www.fotoknudsen.no/archive93/040620...YX1ya9Jv.JPG?74 15+2: http://www.fotoknudsen.no/archive93/040620...ipycNjRgR.JPG?7 17+0: http://www.fotoknudsen.no/archive93/040620...rRmpavfc.JPG?27 img-tagger fjernet. Sjå reglane. Glow (mod) Endret 11. juni 2008 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jippi, eg fekk det til! Endret 4. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #508 Del Skrevet 5. juni 2008 Du begynner å få mage! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 5. juni 2008 Du begynner å få mage! :juhu: Ja, eg gjer faktisk det! Og magen er enda større om kvelden, enn den er på det siste bildet (som er tatt om morgonen, før eg har ete). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 5. juni 2008 Og der teller jammen tickeren min riktig igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 #511 Del Skrevet 5. juni 2008 for magebilder! :-D Du begynner å få mage, ja! Heldigvis har tickerene begynt å fungere igjen, ble litt stressa der en periode- orker ikke lage meg ny *tiltaksløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 5. juni 2008 #512 Del Skrevet 5. juni 2008 for magebilder!! Du fikk det til!!! Ser godt at du har vokst da!!! Men så tynn som du er.... Du får sikkert sånn kjempefiiiin mage på slutten, i stede for å få en sånn "oversprengt" en, som de fleste andre...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 5. juni 2008 #513 Del Skrevet 5. juni 2008 hei hei tenkte å stikke nesen min inn hit å se hvordan det går med deg.. den fine magen!! akkurat begynt å vise? blir spennende å følge med fremover ha en nydelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) for magebilder! :-D Du begynner å få mage, ja! Heldigvis har tickerene begynt å fungere igjen, ble litt stressa der en periode- orker ikke lage meg ny *tiltaksløs* Litt mage har eg fått, ja! Virkelig på tide at tickerane har begynt å fungera igjen! Tvilar på at eg hadde klart å laga meg ein ny ticker, fekk nemlig hjelp til å laga den eg har no. for magebilder!! Du fikk det til!!! Ser godt at du har vokst da!!! Men så tynn som du er.... Du får sikkert sånn kjempefiiiin mage på slutten, i stede for å få en sånn "oversprengt" en, som de fleste andre...!!!! Jammen fekk eg det til, ja! Tusen takk for forklaring! Eg er nok ganske tynn, ja. Til vanleg veg eg 62 kg, og eg er 181 cm høg. Men det er armane og beina mine som er tynnast, magen min er langt frå så flat som før i "gamle dagar". Men dei der hoftebeina mine har ein stygg tendens til å stikka ut likevel. Blir spennande å sjå korleis gravidmagen min blir sjåande ut etterkvart! hei hei tenkte å stikke nesen min inn hit å se hvordan det går med deg.. den fine magen!! akkurat begynt å vise? blir spennende å følge med fremover ha en nydelig kveld! Heisann Hedda22, og velkommen til graviditetsdagboka mi! Koseleg at du tar turen innom! Magen min har for alvor begynt å visa no i det siste, ja. Blir spennande å sjå korleis magen veks fram mot termin! Ha ein flott kveld du også! Endret 5. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #515 Del Skrevet 5. juni 2008 Flyttar fram denne, i tilfelle det er fleire som har lyst til å tippa på kjønn før UL tirsdag 10. juni! TIPPELISTE Pysepus: Monica85: Ella*: Knøttet: Scheherazade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #516 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det lov å ombestemme seg? :klø: Magefølelsen stemte ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ja, klart det er lov! Då set eg opp på deg! Endret 6. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 6. juni 2008 TIPPELISTE Pysepus: Monica85: Ella*: Knøttet: Scheherazade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 6. juni 2008 I dag er eg 18 veker på vei!!! Utrulig kor fort tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. juni 2008 #520 Del Skrevet 6. juni 2008 I dag er eg 18 veker på vei!!! Utrulig kor fort tida går! Du er jo snart halvveis, Mirabella! :-D Har du kjent babyen din enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå