Knøttet Skrevet 26. oktober 2008 #1361 Del Skrevet 26. oktober 2008 Syvsover! Var slik før jeg, men det ble fort slutt på det Som Cloudberry sier; nyt det! Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1362 Del Skrevet 26. oktober 2008 Syvsover! Var slik før jeg, men det ble fort slutt på det Som Cloudberry sier; nyt det! Håper du har en fin søndag! Ja, eg kan tenka meg at det blir fort slutt på slikt, når eg får ein liten baby i hus! Så eg skal nyta det, så lenge det varer. Eg har ein fin og avslappande søndag, og det håpar eg du også har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1363 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare innom for å gi deg en liten på en søndagsettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare innom for å gi deg en liten på en søndagsettermiddag. Så koseleg, Nótt! Håpar dagen din er litt bedre i dag, enn det gårsdagen var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1365 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dagen i dag har vært fin på sin måte, vi har hatt en sløv dag og samtidig har jeg gjort noe av det fineste jeg vet om: jeg har holdt på med plantene mine. Pottet om 3 stikker og plantet stiklinger i 8 små potter. Jeg rett og slett elsker plantene mine. De er barna mine rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1366 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dagen i dag har vært fin på sin måte, vi har hatt en sløv dag og samtidig har jeg gjort noe av det fineste jeg vet om: jeg har holdt på med plantene mine. Pottet om 3 stikker og plantet stiklinger i 8 små potter. Jeg rett og slett elsker plantene mine. De er barna mine rett og slett. Så kjekt at du kosar deg med å stella plantane dine! Skulle gjerne hatt litt grønne fingrar eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1367 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trodde ikke at jeg hadde det før jeg sådde frø våren for 1 år siden, og det gikk over all forventning. Har siden kost meg med planter. Du må nesten bare prøve. Jeg begynte med urter og sånt som vi bruker i maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1368 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trodde ikke at jeg hadde det før jeg sådde frø våren for 1 år siden, og det gikk over all forventning. Har siden kost meg med planter. Du må nesten bare prøve. Jeg begynte med urter og sånt som vi bruker i maten. Trur eg må få ei innføring i stell av plantar, før eg kan bli noko flink med slikt. Me har nesten berre grønne plantar i leiligheten vår, som treng lite vatn. Og kvar gang eg får ein plante med blomstar på, så klarar eg å ta livet av den innan kort tid. Det som alltid skjer, er at eg gløymer å vatna blomstane. Så kjem eg plutseleg på det, og då gir eg plantane ekstra mykje vatn, sidan dei er så tørre. Det endar då med at dei får for mykje vatn på ein gang, og druknar. :dåne: Men det er jo veldig koseleg å så frø og slikt - det har eg gode minner om frå barndommen. Me sådde frø i små potter, som vart sett i drivhuset ei stund. Faren min hadde ein liten åkerflekk, der han etter kvart planta ut det me hadde sådd: Gulrøtter, sukkererter, reddikar, kålrabi, kål m.m. Kjempekjekt når me kunne gå i åkeren og prøvesmaka om hausten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1369 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi kan se om vi kan få til et lite internett kurs enten via dagbok eller msn til våren??? Om du vil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1370 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi kan se om vi kan få til et lite internett kurs enten via dagbok eller msn til våren??? Om du vil da. Ja, det hadde ikkje vore så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1371 Del Skrevet 26. oktober 2008 Slik gjør jeg stort sett; glemmer å vanne plantene når de har blitt store, snakker med dem og ellers nyter deres selskap. Neida si i fra du så skal jeg prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 26. oktober 2008 Slik gjør jeg stort sett; glemmer å vanne plantene når de har blitt store, snakker med dem og ellers nyter deres selskap. Neida si i fra du så skal jeg prøve så godt jeg kan. Det høyrest ut som ein god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1373 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg gjør det for deg og du strør daglig babystøv i boka mi??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1374 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg gjør det for deg og du strør daglig babystøv i boka mi??? Avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1375 Del Skrevet 26. oktober 2008 Avtale! Babystøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1376 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lille babyen i magen min hikkar så veldig! No har ho hikka lenge, mens eg har sløva her framfor dataen. Synst nesten synd på henne, som hikkar så masse... Prøver å stryka over magen, i håp om at det skal hjelpa - men ho hikkar like mykje fortsatt! Lille gullet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1377 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Babystøv!! Babystøv kan du få i store mengder av meg, både her inne og i dagboka di! PS: Hugs på at det er jentestøv eg deler ut - så hald deg unna babystøvet mitt, om du helst ønskjer deg gutt. Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1378 Del Skrevet 26. oktober 2008 Babystøv kan du få i store mengder av meg, både her inne og i dagboka di! PS: Hugs på at det er jentestøv eg deler ut - så hald deg unna babystøvet mitt, om du helst ønskjer deg gutt. Tar i mot jentestøv med åpne armer, spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente. Og veldig gjerne både her og i min bok. *takker og bukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1379 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lille babyen i magen min hikkar så veldig! No har ho hikka lenge, mens eg har sløva her framfor dataen. Synst nesten synd på henne, som hikkar så masse... Prøver å stryka over magen, i håp om at det skal hjelpa - men ho hikkar like mykje fortsatt! Lille gullet mitt. Stakkar jenta di som hikker sånn. Bra du prøver å hjelpe med magestryking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1380 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Tar i mot jentestøv med åpne armer, spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente. Og veldig gjerne både her og i min bok. *takker og bukker* Ja, då skal eg prøva å leita fram litt jentestøv til deg! PS: No fann eg masse babystøv på "Snart gravid", som eg tenkte du skulle få - men det gjekk ikkje an å kopiera det over hit. Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå