spinnvil Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 14. januar 2010 Inspirert av at du hadde sweet chili saus til laksen, så ble det det samme hos meg til stekt fiskepudding med grønsaker. Det var nydelig Håper du får en fin ettermiddag med enois kjempefin ettermiddag! Middag og kino, reneste daten. Må få mannen hjem før jeg skifter side her God et-ute-middag. Håpar du kosar deg. Er ikke mye som er bedre enn ferdiglagd mat, og ingen oppvask... Jeg kosa meg ihvertfall! :D Fikk tilogmed en klem på slutten av daten Jeg ble også sulten igjen.. I dag skeia vi ut og bestilte pizza, så da har jeg unngått oppvask i to dager Bortsett fra at sambo laget middag i går, og den oppvasken står fortsatt framme. ............ ........ Har ikke sagt til mannen at jeg var på date i går Når mannen har lagd middag til seg, så skal mannen vaske opp etter seg! Sånn er det bare Har akkurat vært på posten og henta fine skoene jeg kjøpte på salg på nettet. Så nå tusler jeg rundt hjemme med 10 cm høye hæler, må jo lære meg å gå fint på dem. fine sko Men er litt usikker på om jeg klarer å bruke dem på jobb... Må nok bli en kontordag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 #1102 Del Skrevet 14. januar 2010 Fine sko! Men om eg skulle hatt dei på meg, hadde det nok blitt knall og fall utan pause. *eig ikkje balanse på høge hælar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1103 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg føler at livet mitt består av venting for tida... Bare venting. Jeg venter på at mannen min kommer hjem igjen... Jeg venter på el.. Jeg venter på mensen... Jeg venter på neste pergokur... Jeg venter på en liten spire... Jeg venter på at jobbsituasjonen skal ordne seg... Jeg venter... Er det sånn det er å bli voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1104 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg føler at livet mitt består av venting for tida... Bare venting. Jeg venter på at mannen min kommer hjem igjen... Jeg venter på el.. Jeg venter på mensen... Jeg venter på neste pergokur... Jeg venter på en liten spire... Jeg venter på at jobbsituasjonen skal ordne seg... Jeg venter... Er det sånn det er å bli voksen? Du har merket hvor kjipt det er å bli voksen ja.. Mer å vente på: Strømregning, lånekassaregning, huslånregning, barnehageregning (når den tid kommer - betalte min første idag, og det er litt penger assa..) EU-kontroll osv.. Tenk om vi bare kunne dilte rundt som små barn og vente på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 21. januar 2010 Du har merket hvor kjipt det er å bli voksen ja.. Mer å vente på: Strømregning, lånekassaregning, huslånregning, barnehageregning (når den tid kommer - betalte min første idag, og det er litt penger assa..) EU-kontroll osv.. Tenk om vi bare kunne dilte rundt som små barn og vente på ferie!! Ferie, ja det hadde vært noe. Heldigvis ikke sååå lenge til påska. Må legge litt planer, trenger noe å se fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1106 Del Skrevet 21. januar 2010 Ferie, ja det hadde vært noe. Heldigvis ikke sååå lenge til påska. Må legge litt planer, trenger noe å se fram til. ..og ekstra deilig om du kunne planlegge ferie til langt avgårde, og mamma og pappa tok regningen.. Greit å være barn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1107 Del Skrevet 21. januar 2010 ..og ekstra deilig om du kunne planlegge ferie til langt avgårde, og mamma og pappa tok regningen.. Greit å være barn da.. sant så sant! Men jeg skal ikke klage selv om jeg må betale selv dersom vi finner på noe mer spenstig enn å besøke slekt i påska. Drømmer om storbyferie... Amsterdam kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1108 Del Skrevet 21. januar 2010 sant så sant! Men jeg skal ikke klage selv om jeg må betale selv dersom vi finner på noe mer spenstig enn å besøke slekt i påska. Drømmer om storbyferie... Amsterdam kanskje? *grøss* Betale for å bo i by! Smak og behag ja.. Jeg vil helst langt til skogs, kald eller varm sesong, og kose meg ved et badevann med badetøy eller fiskestang på sommeren, eller til mildere strøk og kose meg i basseng og andre rolige aktiviteter på vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1109 Del Skrevet 21. januar 2010 *grøss* Betale for å bo i by! Smak og behag ja.. Jeg vil helst langt til skogs, kald eller varm sesong, og kose meg ved et badevann med badetøy eller fiskestang på sommeren, eller til mildere strøk og kose meg i basseng og andre rolige aktiviteter på vinteren! Er jo så stas å utforske en ny by Singapore var fantastisk, men blir neppe langtur i år. Strand og sol, det foretrekker jeg å ha på sommeren, er jo da det hører med. Jeg tåler godt vinter og slaps Får se hva vi finner på når mannen kommer hjem. Er ikke så lett å planlegge ferie når det er 8 timers tidsforskjell... Er ikke så lett å snakke da, enten så sover en av oss, eller så er en av oss på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1110 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Er jo så stas å utforske en ny by Singapore var fantastisk, men blir neppe langtur i år. Strand og sol, det foretrekker jeg å ha på sommeren, er jo da det hører med. Jeg tåler godt vinter og slaps Får se hva vi finner på når mannen kommer hjem. Er ikke så lett å planlegge ferie når det er 8 timers tidsforskjell... Er ikke så lett å snakke da, enten så sover en av oss, eller så er en av oss på jobb. Vinter og slaps er DIGG! Og når jeg mener mildere strøk, så skal det IKKE over 25-30 grader.. Ikke varmt, bare mildere! Nordnorge-sommer er den beste som finnes! Endret 21. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1111 Del Skrevet 21. januar 2010 Vinter og slaps er DIGG! Og når jeg mener mildere strøk, så skal det IKKE over 25-30 grader.. Ikke varmt, bare mildere! Nordnorge-sommer er den beste som finnes! Nordnorske sommernetter... Det å sitte i lyse netter ved fiskevannet med stanga og bålet og bare være. Klø på myggstikk og se på midnattsol. Da er det sommer! Mackøl og måsegg... Savner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1112 Del Skrevet 21. januar 2010 Nordnorske sommernetter... Det å sitte i lyse netter ved fiskevannet med stanga og bålet og bare være. Klø på myggstikk og se på midnattsol. Da er det sommer! Mackøl og måsegg... Savner... :dåne: *Sitte på et fjell, se midnattsolas forsøk på å forsvinne i havet, men den stiger før den kommer så langt, kaste en stein på en varde på 700-800 meters høyde, ta seg et velfortjent bad i et vann midt på lyse natta* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1113 Del Skrevet 21. januar 2010 :dåne: *Sitte på et fjell, se midnattsolas forsøk på å forsvinne i havet, men den stiger før den kommer så langt, kaste en stein på en varde på 700-800 meters høyde, ta seg et velfortjent bad i et vann midt på lyse natta* :rødme: Nå fikk jeg hjemlengsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1114 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå fikk jeg hjemlengsel... jeg er bare "nesten" derfra, men hver eneste sommer som barn (t.o.m. 18 år ca) ble tilbrakt der... Har sååå lyst på en tur dit snart! Men med 2 bittesmå blir det vel aldri helt det samme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1115 Del Skrevet 24. januar 2010 jeg er bare "nesten" derfra, men hver eneste sommer som barn (t.o.m. 18 år ca) ble tilbrakt der... Har sååå lyst på en tur dit snart! Men med 2 bittesmå blir det vel aldri helt det samme igjen. Nesten er nok i massevis. Ting blir vel ikke det samme, men det betyr jo ikke at det ikke blir bra. Helga snart over, var ute i går. Sjelden jeg er ute egentlig. Men det var morsomt. Litt slapp i dag, og ikke får jeg sove på sofaen heller. Blir vel tidlig kveld tenker jeg Egentlig skulle jeg ha jobbet litt i helga, skrevet jobbsøknad, vaska leiligheta, vaska klær og bretta klær. Hva har jeg gjort? Ingenting enda. Jeg har sløva rundt og surfa på nett. Produktivt. Nesten sånn at jeg ønsker at nettet var nede, da hadde jeg kanskje fått gjort noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 #1116 Del Skrevet 24. januar 2010 Nesten er nok i massevis. Ting blir vel ikke det samme, men det betyr jo ikke at det ikke blir bra. Helga snart over, var ute i går. Sjelden jeg er ute egentlig. Men det var morsomt. Litt slapp i dag, og ikke får jeg sove på sofaen heller. Blir vel tidlig kveld tenker jeg Egentlig skulle jeg ha jobbet litt i helga, skrevet jobbsøknad, vaska leiligheta, vaska klær og bretta klær. Hva har jeg gjort? Ingenting enda. Jeg har sløva rundt og surfa på nett. Produktivt. Nesten sånn at jeg ønsker at nettet var nede, da hadde jeg kanskje fått gjort noe... Nesten er godt nok for meg, for da har jeg stort sett bare positive minner fra tiden jeg har tilbrakt der! Ferie og friii. Litt misunnelig på deg som har vært ute. Høres gøy ut å bare kunne ta seg en tur på byen uten bekymringer. Alt må jo planlegges så god tid i forveien nå.. Ble invitert på en søskenbarnfest (voksne mennesker - tror kanskje jeg hadde vært blant de yngste. )her for en stund siden. Litt fra fjern og nær, men jeg kunne ikke fordi jeg ikke har barnevakt og Pappamelona er på sjøen. Ikke er det særlig gøy å være på drikkelag når man er gravid heller.. Akkurat nå er prosjektet å finne noen til å kikke etter Vesla mens han og jeg er på UL om noen uker! Men men.. Norske luksusproblemer!! Alt det du ramset opp du skulle ha gjort venter nok på deg. Helg er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ferdig med søknaden, burde kanskje brukt litt mer tid på den... Men den er sendt Nå er det haugen med klær... Er vel bare å begynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 #1118 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ferdig med søknaden, burde kanskje brukt litt mer tid på den... Men den er sendt Nå er det haugen med klær... Er vel bare å begynne? Imponert!! Klærne er vel fort gjort. You go girl!! Skal ikke hefte deg ved å svare her inne kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 24. januar 2010 #1119 Del Skrevet 24. januar 2010 Bra at søknaden er sendt, det er kjedelig å skrive jobbsøknader. Kleshaugen må bort Bare å sette i gang. Masse å vente på ja, men det sies jo at den som venter på noe godt venter ikke for gjeves... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1120 Del Skrevet 24. januar 2010 Imponert!! Klærne er vel fort gjort. You go girl!! Skal ikke hefte deg ved å svare her inne kanskje?? Ikke så veldig fort gjort. Har ikke gjort noe med haugen (annet enn å la den vokse) siden mannen reiste for to uker siden Men nå er haugen borte! Bra at søknaden er sendt, det er kjedelig å skrive jobbsøknader. Kleshaugen må bort Bare å sette i gang. Masse å vente på ja, men det sies jo at den som venter på noe godt venter ikke for gjeves... Jeg syns det er superkjipt når man må fylle inn hele CVen sin punkt for punkt i stedet for å legge ved ei fil... Og hvorfor kan det ikke være samme system overalt, sånn at man kan hente det man har gjort før??? Ender jo opp med at man ikke orker å skrive inn halvparten. Og så utrolig kjedelig at man ikke får legge ved vedlegg. Føler meg jo relativt nyutdannet enda, og da er jo vitnemål ganske beskrivende for kompetansen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå