Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Jeg fins :) Har bare en laaang KG-pause, faktisk så lang at mange av dagbøkene jeg følger med i har forsvunnet fra mine innlegg...

Har tatt min femte pergokur til sammen, og håper det blir klaff nå. Kan faktisk teste i romjula, så kanskje det blir en fin julegave på meg og mannen? Lov å håpe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fins :) Har bare en laaang KG-pause, faktisk så lang at mange av dagbøkene jeg følger med i har forsvunnet fra mine innlegg...

Har tatt min femte pergokur til sammen, og håper det blir klaff nå. Kan faktisk teste i romjula, så kanskje det blir en fin julegave på meg og mannen? Lov å håpe i alle fall.

Godt å høre at du lever! :nigo: Det hadde vel vært tidenes julegave med full klaff nå? Jeg krysser alt jeg har!! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du lever! :nigo: Det hadde vel vært tidenes julegave med full klaff nå? Jeg krysser alt jeg har!! :jepp:

:klem:

Takker. Satser på full klaff nå, er LEI av å vente... Så da passer det fint med en augustbaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Satser på full klaff nå, er LEI av å vente... Så da passer det fint med en augustbaby :)

Da kommer vi i samme terminklubb også! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekka terminkalkulatoren i går etter jeg skrev innlegg, og det ser ut som muligheten er der for septemberbaby :sjenert: Ikke så flink til å beregne inni hodet mitt nei :ler: Men så lenge det blir en baby er jeg veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka terminkalkulatoren i går etter jeg skrev innlegg, og det ser ut som muligheten er der for septemberbaby :sjenert: Ikke så flink til å beregne inni hodet mitt nei :ler: Men så lenge det blir en baby er jeg veldig godt fornøyd.

Kan jo være den kommer før i så tilfelle.. Jeg fikk termin 2 mars på ord.UL, men to tidlige UL sa 27 feb, så jeg holdt meg i januar/februar-klubben! :fnise:

Her tar vi gleder på forskudd! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet, og den var negativ... Må innrømme at jeg ble skuffet, for jeg syns jeg kjenner de samme tegnene som da jeg faktisk var gravid. Men da er det vel bare å vente på mensen.

Så blir det juleferie fra KG på meg, så dere som er innom her: GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet, og den var negativ... Må innrømme at jeg ble skuffet, for jeg syns jeg kjenner de samme tegnene som da jeg faktisk var gravid. Men da er det vel bare å vente på mensen.

Så blir det juleferie fra KG på meg, så dere som er innom her: GOD JUL!

Er ikke for tidlig da? Jeg håper fortsatt. Det er mirakelsesong! :strix:

En god jul til deg også, med lykkeønskninger og gode muligheter for 2010! :tree:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke for tidlig da? Jeg håper fortsatt. Det er mirakelsesong! :strix:

En god jul til deg også, med lykkeønskninger og gode muligheter for 2010! :tree:

Tror nok ikke det er for tidlig. Har tatt en cognac i kveld og trøsteshoppa ei ny bukse. Antydning til spotting, så da er nok håpet ute for denne gang. Satser på at februar blir en super måned, hvis ikke vet jeg ikke hva som skjer... Prøverør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke det er for tidlig. Har tatt en cognac i kveld og trøsteshoppa ei ny bukse. Antydning til spotting, så da er nok håpet ute for denne gang. Satser på at februar blir en super måned, hvis ikke vet jeg ikke hva som skjer... Prøverør?

Kos deg med spekemat og god drikke i jula og ha god samvittighet! :nigo: Så tenker du på det andre på nyåret! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gressenkedager... Prøvingen er på vent til mannen kommer hjem i februar. Ellers skjer det lite her, og derfor er det lite oppdateringer her inne. Får se om jeg blir flinkere nå når jeg får mange alenekvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, ikke hjemme før i februar? hvor er han? Lenge å vente det. Men du får god tid til trening og andre spennende ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...