Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Men du har jo jobbet der i 3 år nå, har jo masse erfaring!! Skjønner deg da, utrolig irriterende å fylle ut en drøss med ting. Jeg har ført opp artikler og konferanser, og skrive det ned tar jo evigheter. Man må jo finne det frem også. På jobb har vi et system hvor vi skal legge til kurs og slikt til en elektronisk CV så fort vi har gjort noe nytt. Greit å ta det fortløpende. Men nå skal jeg bli i den jobben også da. Føler egentlig at det jeg har gjort som student ikke teller nesten. Tror de tre årene er gull verdt!! :) Bra å ha 3 år i et anerkjent firma da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så lei av kroppen min. Ikke akkurat mye forutsigbarhet nei... Er snart på dag 40 denne syklusen, men har ikke hatt eggløsning enda. Men det føles som om mensen kommer snart, har begynt å få mensmurringer. Skjønner ingenting. For en gang skyld vil jeg ha mensen, for nå er det 6 og siste (?) kur med pergo. Og jeg får jo ikke begynt på den uten at mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-fri syklus? :klø:

Håpar mensen kjem snart. Det blir så spennande når du endelig får begynna på pergo igjen. *kryssar fingrane* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk hvordan kroppen skal kødde det til når du helst skulle hatt den i rute?? :sur:

Det er jo helt normalt, basert på egen og andres erfaring (som jeg har hørt om), at den skal herje sånn når man absolutt IKKE trenger det! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-fri syklus? :klø:

Håpar mensen kjem snart. Det blir så spennande når du endelig får begynna på pergo igjen. *kryssar fingrane* :klem:

Trodde ikke det gikk an å ha el-fri syklus. Derfor er jeg litt bekymra for at dette blir en evighetssyklus...

Er det ikke typisk hvordan kroppen skal kødde det til når du helst skulle hatt den i rute?? :sur:

Det er jo helt normalt, basert på egen og andres erfaring (som jeg har hørt om), at den skal herje sånn når man absolutt IKKE trenger det! :roll:

Det er Murphy's lov... Mensen kommer vel på tirsdag, når mannen kommer hjem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det gikk an å ha el-fri syklus. Derfor er jeg litt bekymra for at dette blir en evighetssyklus...

Det er Murphy's lov... Mensen kommer vel på tirsdag, når mannen kommer hjem :ler:

Ja, det kan du banne på at den gjør! :roll:

EL-fri syklus hadde trolig jeg da jeg drev og prøvde å bli gravid for snart to år siden. Skikkelig skuff! :sukk: Mensen kom ikke før jeg fikk tabletter for å få det til å løsne, for en UL viste at det var mer enn dobbelt så mye blod der inne som egentlig skulle vært ute.. :vetikke: Kroppen tuller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg er redd for å ødelegge ting ved å skrive/si ting høyt... Jeg er gravid, er i uke fem nå... Livredd og spent. Har vært på første kontroll på sykehuset, fikk se en liten sort prikk på under 2 mm, og skal tilbake på torsdag for ny sjekk. Blir veldig spennende, hvis jeg er heldig kan jeg få se hjertebank allerede da. Men da tror jeg at jeg skal være ekstra heldig.

Jeg går på do hele tiden, livredd for å se blod på papiret, men jeg klarer ikke å la være. Jeg lyver og lurer meg unna på jobb, prøver fortvilt å unngå arbeidsoppgaver som ikke er bra for lille spiren... Føler meg som en tulling. Jeg vil jo ikke si noe om graviditeten før jeg er mer sikker på at dette går bra. Håper på å kunne vente til etter påske med å si fra til sjefen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, dette er gode nyheter :klem: Skjønner at du er redd, men nå er du i hendene på profesjonelle, og de gjør alt det de kan for å hjelpe deg.

Kan du ikke fortelle situasjonen til en på jobben som du kan alliere deg med? slik at hvis det er noe så kan hun/han tre hjelpende til uten at det blir lagt merke til på noe vis?

Krysser fingrene for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, dette er gode nyheter :klem: Skjønner at du er redd, men nå er du i hendene på profesjonelle, og de gjør alt det de kan for å hjelpe deg.

Kan du ikke fortelle situasjonen til en på jobben som du kan alliere deg med? slik at hvis det er noe så kan hun/han tre hjelpende til uten at det blir lagt merke til på noe vis?

Krysser fingrene for deg :klem:

Tror nok jeg må alliere meg med noen snart ja, men håper på å kunne vente med til etter påske. Har ei uke igjen nå å holde ting helt for meg selv, det tror jeg at jeg skal klare. Det er ingen som kan ta over mine arbeidsoppgaver sånn helt uten videre, så det blir nok lagt merke til dersom det skjer. Så jeg vil vente så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kjenner igjen tankane dine. Den første tida er skikkelig slitsom og vanskelig - eg føler med deg nå.

Håpar virkelig du er like heldig som meg og at det går vegen for deg denne gongen. :pls:

*kviskrar ein liten gratulasjon, men ventar med dei store gratulasjonane til du føler deg tryggare*

Eg har forresten svart deg i boka mi, men sånn kort samanfatta:

Eg vil tru du kan forventa kontrollar mellom kvar og annakvar veke, trulig fram til ca. 11-12 veker.

:hug:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Vi skal nok få heiet deg til fullgåtte 40 uker denne gangen!! :klemmer:

GRATULERER SÅ MASSE forresten... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger :) satser på at det blir en novemberbaby denne gangen. Må jo være optimist, hvis ikke blir jo alt bare trasig. Men en optimist med delmål! Neste delmål er UL på torsdag, håper på hjerteaktivitet men vet jo at det er litt i tidligste laget. Når påska er overstått er jeg på ny og ukjent grunn. Da er jeg forbi begge dagene jeg mistet i fjor. Så det vil også bli et delmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig med oppdatering, jeg drister meg også til å gratulere forsiktig. Håper det går fint på torsdag og at du får se et bankende lite :hjerte: da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt nyheter det var her da :strix: Gratulerer så mye spinnvill :) Skjønner godt tankene dine, men denne gangen SKAL det gå bra! Håper du får se et lite :hjerte: på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...