Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Da har jeg for første gang lagd en ticker, nesten litt skummelt. Men jeg skjønner ikke helt tellinga, for jeg tror den ligger en dag etter... Jaja, får fikse en annen dag. Kommer vel til å få en annen termindato uansett etter den ordinære UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro med ticker!! :) Deilig å være i 2. trimester allerede. Syns det har gått fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ticker!! :) Deilig å være i 2. trimester allerede. Syns det har gått fort.

Jeg vet ikke om jeg kan si det går fort, men tiden mellom alle delmålene (UL) har jo egentlig gått rimelig raskt. Så da blir det vel høst og vinter før jeg aner ordet av det? Klarer ikke å slappe helt av enda, men det er vel sånn det blir resten av mitt liv? Alltids en eller annen bekymring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke vært på veldig lenge, men så var det til gjengjeld såå koselig å komme hit nå! :strix: Gratulerer så mye spinnvil! :klemmer: Novemberbaby og greier, de anbefales i hvert fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke vært på veldig lenge, men så var det til gjengjeld såå koselig å komme hit nå! :strix: Gratulerer så mye spinnvil! :klemmer: Novemberbaby og greier, de anbefales i hvert fall. ;)

Takk, endelig er det gode nyheter å dele :)

Har til og med klart å følge legens råd i dag, det siste jeg fikk beskjed om da jeg forlot fertilitetsseksjonen var å begynne og glede meg. Og handle inn de første små tingene... Så i dag har jeg vært i byen og trålt gjennom name it, hm, cubus, name it igjen for å finne noen klær til den lille... Det var lettere sagt enn gjort, for nyfødtklær er enten sukkerrosa søte, eller knallblå tøffe... Veldig lite som kan være unisex. Endte til slutt opp på lindex der jeg fant ei fin velurbukse i brunt, og en fin body som kan passe både jente og gutt. Syns 50 var så bittelite i butikken at jeg endte opp med 56, men nå er jeg usikker på om det blir for stort. Passer vel til slutt :ler: Håper bare at det blir jeg som får bruk for klærne, og at de ikke ender opp i gi bort skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ville bare nevne at tickeren er feil fordi norge har svangerskapslengde 40+2, mens usa, eller hvem det nå er som lager de tickerene vi bruker, har svangerskapslengde på 40+0. ;)

Men det er vel bare å la det skure litt til du får offisiell termin. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ticker! :bolledeig:

Gratulerer med kjøp av små, små plagg. Det er eit stort steg i å sjå framover. :klappe:

..ville bare nevne at tickeren er feil fordi norge har svangerskapslengde 40+2, mens usa, eller hvem det nå er som lager de tickerene vi bruker, har svangerskapslengde på 40+0. ;)

På St Olavs reknar dei svangerskapet som 40+3 nå. :opplyser: Så tickeren skal vera 3 dagar feil i forhold til det amerikanske systemet. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ville bare nevne at tickeren er feil fordi norge har svangerskapslengde 40+2, mens usa, eller hvem det nå er som lager de tickerene vi bruker, har svangerskapslengde på 40+0. ;)

Men det er vel bare å la det skure litt til du får offisiell termin. :jepp:

Ja, jeg lar den bare være til jeg får termindato senere. Regnet nesten med at det var noe sånt lite som gjorde utslaget...

Ticker! :bolledeig:

Gratulerer med kjøp av små, små plagg. Det er eit stort steg i å sjå framover. :klappe:

På St Olavs reknar dei svangerskapet som 40+3 nå. :opplyser: Så tickeren skal vera 3 dagar feil i forhold til det amerikanske systemet. :jepp:

Er litt skummelt å kjøpe ting, men er jo i andre trimester nå. Må jo begynne å få troa selv nå :)

Akkurat kommet tilbake fra en svømmeøkt på treningssenteret. Var ikke den eneste som utnyttet søndags formiddag der... Men heldigvis var de andre av sorten som svømmer, og ikke de som står midt i bassenget og skravler slik at vi andre må svømme sikk sakk. Kan ikke si at jeg liker de (stort sett eldre damer) som på død og liv må stå midt i bassenget når det er folk over alt som vil svømme. Kan de ikke sette seg i boblebadet i stedet? Jeg gleder meg til jeg kan ta boblebad igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretten uker på vei :rødme: Så godt å se at du har handlet inn litt :hjerte:

God 17.mai Spinnvill :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for hormoner! Kan noen slå tårer i øynene av avslutningen på Alvin og gjengen 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi... høres bra ut!! Et sikkert tegn ;)

Haha, men den var jo utrolig søt da ;)

:ler: Søtt!! :)

Ja det er vel fullt forståelig at tårene triller av en gjeng animerte ekorn som synger "we are family" med heliumstemmer, kan vel ikke bli mer rørende enn det :ler:

Var på privat ul denne uka, fikk se en liten turnende krabat som rista godt da jeg begynte å le. Ble veldig facinert over hvor mye det rista og rørte på seg inni magen min, krabaten må jo bli svimmel av alt det der... Men stakkaren tror vel at det er normalen :ler: Har fått innkalling til ordinær ul nå, blir sist på juni. Gleder meg, kanskje jeg får vite om det blir jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel fullt forståelig at tårene triller av en gjeng animerte ekorn som synger "we are family" med heliumstemmer, kan vel ikke bli mer rørende enn det :ler:

Var på privat ul denne uka, fikk se en liten turnende krabat som rista godt da jeg begynte å le. Ble veldig facinert over hvor mye det rista og rørte på seg inni magen min, krabaten må jo bli svimmel av alt det der... Men stakkaren tror vel at det er normalen :ler: Har fått innkalling til ordinær ul nå, blir sist på juni. Gleder meg, kanskje jeg får vite om det blir jente eller gutt?

:hoppe: Nå kan du vel virkelig begynne å senke skuldrene litt vel? ;)

Godt å høre at alt ser bra ut iallefall. Det blir vel bare mer og mer realistisk??

Om bare noen mnd har du faktisk lille jenta på brystet ditt. Og du er mamma. :rødme:

Tipper altså jente. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Nå kan du vel virkelig begynne å senke skuldrene litt vel? ;)

Godt å høre at alt ser bra ut iallefall. Det blir vel bare mer og mer realistisk??

Om bare noen mnd har du faktisk lille jenta på brystet ditt. Og du er mamma. :rødme:

Tipper altså jente. ;)

Har roa meg veldig nå, og har begynt å fortelle på jobb hva som er på gang. Så da satser jeg på at alt går fint fram til november, og at jeg får verdens snilleste og fineste arving :)

Leste i en eller nettavis at jeg har større sjanse for å føde for tidlig da både jeg og broren min er født for tidlig. Men det tar jeg ikke så tungt, går nok fint tenker jeg.

I dag skal jeg vaske leiligheta, gleder meg ikke men blir bra når jeg er ferdig. Så tenkte jeg å ta en tur på senteret for å se etter kjole, skal på fest i kveld og bryllup om en måned og da må garderoben fornyes :lur: For det må man jo bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det betyr jo at jeg også har lov til å oppdatere garderoben min, jeg skal nemlig i bryllup i slutten av juli. Ny kjole :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det betyr jo at jeg også har lov til å oppdatere garderoben min, jeg skal nemlig i bryllup i slutten av juli. Ny kjole :strix:

Jeg godtar alle påskudd til å fornye garderoben! Men jeg tror jeg har fått krøll på shoppinggenet mitt :sjenert: Klarer ikke å finne noe jeg har lyst på når jeg går i butikker nå! Hva skjer???? Så jeg måtte finne en gammel kjole i skapet i går, men satser på at jeg finner en nydelig kjole før bryllupet. Tror ikke jeg har noe som egner seg til min "smekre" kropp om en måned. Magen begynner å komme fram nå, i alle fall på kvelden. Empireliv er nok tingen akkurat nå.

Og forresten, hva skjer med kroppen min? Jeg begynte å brekke meg i dag mens jeg dusja, så jeg måtte storme ut av dusjen og bort til do for å kaste opp. Jeg har ikke kasta opp en gang hele svangerskapet, og så skjer det nå i uke 15??? Det skulle ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, herlig å lesa om UL-opplevelsen. Det er så godt å sjå på den lille turna og strekka seg der inne. Og snart kjenner du bevegelsane også. :rødme:

Spennande med ordinær UL. :hoppe: Eg trur du følger i mine spor og ventar ein liten blå. :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...