Lemoni* Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 nå trenger jeg en dagbok også. sjeldent jeg føler behovet, men nå orker jeg ikke snakke med noen, så hva er vel bedre enn å skrive ned det man føler. for første gang i mitt liv opplever jeg å være så trist at jeg ikke orker å spise. to dager uten mat og jeg kjenner ingen sult. det er virkelig et tegn på at jeg ikke er meg selv. har grått konstant hele dagen, kjenner ikke meg selv igjen når jeg ser meg i speilet. klarer ikke se meningen i noe. man skulle kanskje tro min kjæreste hadde dødd, det er sånn det føles. men han lever han, han elsker meg bare ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Hm..har det nettopp blitt slutt? *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei på deg, vennen! Syns det var veldig koselig å se at du har skaffa dagbok! Og så på samme "side" som min da...Passer YPPERLIG! :D Jeg skjønner frusterasjonen din...Håper det går bedre med deg snart, selvom dette med kjærlighet kan være fryktelig vondt og vanskelig... Ønsker deg velkommen som dagbokskriver, og så håper jeg du får en fin fredag og en god helg, til tross for alt det vonde... Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 3. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mai 2003 formen er litt bedre. har stadig lyst til å grine, men jeg tror tårene er brukt opp for en stund... har ikke truffet han heller. tror ikke jeg orker å se han på en lang stund. nå skal jeg strax på fest, for å få tankene over på noe annet, men jeg har en liten klump i magen.. fryktelig redd for å møte han ute i kveld. vet ikke hvordan jeg vil reagere da. mest av alt har jeg jo bare lyst til at han skal holde rundt meg og si at alt går bra, og at han elsker meg, men det er jo nettopp fordi han ikke gjør det at jeg er lei meg.. ganske ironisk i grunn, man har lyst til å bli trøstet av den som er opphavet til sorgen. håper i alle fall gode venner kan få meg på gode tanker. har begynt å spise litt igjen også, klærne henger allerede så er det nok ikke så dumt. ellers er jo sorg en fin slankekur om man skal prøve å finne noe positivt i det... Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mai 2003 atter en kveld foran pcen... i dag har jeg vært i konfirmasjon til min kusine. ufattelig kjedelig.... god mat, men som før er ikke apetitten der den pleier å være. kom hjem, var utrolig rastløs, men ingen hadde anledning til å være rastløse sammen med meg så da ble jeg sittende her og nå er det strax tid for sengen. tiden går så fort foran skjermen altså. chattet litt med eksen på irc.. æsj som jeg hater å kalle han det!!! hadde bestemt meg for å holde meg unna, men så klarte jeg ikke. litt sint på meg selv for det, men nå er det for sent... vet så godt at jeg ikke får de svarene jeg vil ha og allikevel klarer jeg ikke la være å spørre. lærer visst aldri jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei på deg! Duuu, du må ikke plage deg selv med å snakke med han...Skjønner at du gjerne vil, men gjør ikke det det vanskeligere å komme over han, da tro... Men som sagt...Skjønner godt at det er innmari vanskelig å la være... Ha en fin dag, Lemoni! Klem til deg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mai 2003 så hyggelig at du stikker innom kverula vil ikke akkurat kalle det å plage meg selv, han har vært hoveddelen av livet mitt i over 4 år nå og da er det ikke så lett å ikke skulle ha kontakt med han i det hele tatt. tror jeg er nødt til å ha litt kontakt med han på vennskapelig basis for å venne meg til tanken på at vi ikke er mer enn venner. hadde nesten gjort det etter jul, men så tok jeg mer og mer kontakt og så er vi der i er i dag.. men det er forsent å gjøre noe med nå uansett, nå har jeg det allerede mye bedre. her jeg befinner meg nå på min lille studenthybel har jeg ingenting å relatere til han og da er det mye lettere å ikke tenke på han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei igjen! Nei, selvsagt er det ikke en plage...Ordla meg vel kanskje litt dumt - men jeg mente vel noe sånt som at det kanskje var vondere for deg å snakke med han nå når du er så trist...Men etter det du skriver nå så skjønner jeg jo hva du mener! Flott at du føler deg litt bedre! :D Nå skal jeg gå og legge meg! God natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. mai 2003 #9 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Lemoni* Litt trist å lese at du er så lei deg. Nå skal ikke jeg være den som sier at "tiden leger alle sår" (ooops, der sa jeg det allikevel.)... Vel, det er jo sant, da. Dette er noe "alle" har vært igjennom, og sist gang noen gikk ifra meg, trodde jeg at smerten skulle revne meg innvendig. Idag kan jeg bare smile av det, og jeg skjønner også at vi ikke passet sammen. Men det er ille når det pågår, ingen tvil om det. Kan bare sende deg mange varme tanker, og håpe at det går bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mai 2003 #10 Del Skrevet 6. mai 2003 Er lei meg for at du har det vondt Lemoni* Er lei meg for tiden selv, jeg mistet Bestefar i påsken, og jeg skjønner hva du mener med sorg.) Ville bare stikke innom og legge igjen en liten hilsen til deg. Håper det går bedre med deg når du får tingene litt på avstand. STOOOOR klem fra starie`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 6. mai 2003 Tusen takk for svar fra dere omtenksomme KG-jenter er så hyggelig når noen bryr seg. min dag i dag har vært betydelig bedre heldigvis. til tross for mye frustrasjon på skolen over tidsfrister og en gruppe som ikke fungerer så endte dagen vellykket. våren gjør virkelig sitt inntog nå, det spirer og gror og sola klarte å bane seg vei gjennom skyene i noen timer. har gått en lang tur med to gode venner, en av dem har jeg ikke snakket med på veldig lenge, så det var ekstra hyggelig å treffe han igjen. turen, og praten om min venns kjærlighetsproblemer hjalp meg også til å få et litt mer nyansert syn på mine egne sårheter om dagen. jeg har en tendens til å gå rundt å innbille meg at ting er bedre enn de egentlig er, har vanskelig for å gi slipp på trygghet, bærer heller over med vanskelige ting når jeg skulle gitt slipp og gått videre. men det er sjelden jeg klarer å se dette når jeg er lei meg, men etter noen dager med mange tanker og funderinger tror jeg egentlig at alt kommer til å bli bra. min kjære (det kommer han alltid til å være ) og jeg ble sammen når jeg var 17 og han var 18. nå er vi 21 og 22. det er altså 4 år siden vi ble sammen. og når man er såpass ung vil jeg si at fire år er ganske lang tid. han var mitt livs kjærlighet!! vi har hatt kjempefine år sammen, men det er ikke til å skyve under en stol at vi er utrolig forskjellige. og til tross for ordtaket at motsetninger tiltrekker hverandre så er det jo ikke alltid sånn at dette vil fungere i praksis. dessverre. mange ganger i løpet av disse årene har vi vært ved å gjøre det slutt, men pga stor kjærlighet til hverandre så har vi fortsatt allikevel. det har vært for skummelt å gi slipp på tryggheten det er å elske en annen og bli elsket, og den varmen og nærheten det medfører. jeg har hatt planer i hodet om å gifte meg med han, få barn med han, jeg har innredet hjemmet vårt i tankene. sett alt for meg, og det var perfekt!! men i virkeligheten er det ikke det. og når jeg sitter her og gråter nå så er det ikke lenger fordi jeg er såret over at han ikke elsker meg. jeg gråter fordi jeg er i ferd med å gi slipp på den drømmen jeg har bært på i fire år. jeg er i ferd med å se at det ikke kan fungere slik vi er i dag. vi har vokst fra hverandre, vi er for forskjellige og jeg tror ikke jeg ville blitt lykkelig med han i det lange løp. heller ikke han med meg ( selvom jeg ikke liker den tanken noe særlig.. hehe)antageligvis. jeg trenger en mann som kan utfordre meg mer på mange måter, en som deler mine interesser for musikk, reiser, lange turer og bøker. han trenger en jente som deler hans interesser. men jeg har i så lang tid håpet og håpet at det skulle fungere at jeg til slutt innbilte meg at det gjorde det. ser jeg tilbake på de siste ukene når vi ble sammen igjen på nytt så ser jeg jo at det ikke gjorde det. vi kjedet oss, gikk fort tom for temaer å prate om og hadde stort sett lyst til å gjøre forskjellige ting. vi skulle jo vært nyforelskede igjen, vi skulle vært mer opptatt av hverandre, ikke sittet foran hver vår pc i flere timer uten å si ett ord. til tross for at jeg ser disse tingene som absolutt burde vært annerledes er det så jævlig vanskelig å gi slipp på han fordi han betyr så innmari mye for meg. likeledes betyr han mye for familien min og jeg for hans. men denne gangen har jeg ikke noe valg. jeg er jo nødt nå, og jeg håper for min egen del at jeg skal slippe å være mer lei meg nå. at jeg med tiden kan finne en som oppfyller de kravene jeg stiller til den jeg vil dele livet med, og at jeg kan se tilbake og si med sikkerhet at jeg har det bedre nå enn jeg vill hatt med han jeg nå må gi slipp på. at drømmen ikke ville blitt perfekt i virkeligheten. det tror jeg var nok for i dag! vil også si til starie at jeg er innmari lei meg for at du har mistet bestefaren din :cry: Lemoni* gir Starie en trøstende klem og ønsker alle en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #12 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg har hatt planer i hodet om å gifte meg med han, få barn med han, jeg har innredet hjemmet vårt i tankene. sett alt for meg, og det var perfekt!! Gratulerer, du kan på bakgrunn av dette kalle deg en normal jente. Hvem har ikke "gått på den" gang på gang. Vi jenter er forferdelige til å romantisere ting. Har selv gjort det gang på gang! Trøst deg med at du blir mer og mer realistisk med tiden, og da blir ikke fallhøyden så stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2003 #13 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei, vennen min! Du skrev et så kjempefint og samtidig trist innlegg, Lemoni...Ble nesten satt ut her, jeg...Jeg syns det er kjempesterkt av deg å ha kommet dit at du innser at det nok ikke ville ha fungert samtidig som du fortsatt er veldig glad i han. Det står det respekt av! Sender deg en klem jeg, fordi du er så go' ! Kleeem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. mai 2003 #14 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg er glad for at du ser slik på saken nå nå.. Jeg skjønner jo at det må være vondt, du har jo tross alt hatt han der i hele ditt voksne liv. Takk for klemmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 7. mai 2003 HEI IGJEN!! jeg har blitt hekta! har egntlig ikke anledning til å være her hver dag pga at det bare er modemtilkobling her hos meg og det blir så dyrt med tiden som bare flyr avsted her inne. men nå klarer jeg jo ikke la være da gett. må liksom innom hver kveld.. fysj og fysj.. takker nok en gang til dere som har vært innom. begynner å virkelig like dette dagbok opplegget. liker å kunne skrive akkurat dette jeg føler og kunne få tilbakemeldinger på det. det innlegget jeg skrev i går.. en sånn tale ville jeg ikke ha holdt for en av venninnene mine. liker liksom ikke å innrømme at det ikke funker for da er det så tåpelig når jeg ombestemmer meg igjen. har nemlig gjort det noen ganger og da vet jeg jo ikke hva jeg skal svare når de spør: jammen du fortalte jo at det ikke funket jo.. hvorfor gidder du? stort sett har jeg ikke noe svar på det spørsmålet så dermed lar jeg være å fortelle så mye.. litt feigt, men, men i dag har jeg vært i strålende humør. pratet litt med eksen etter at jeg var her i går- vi hadde en lett og hyggelig tone mellom oss, så det var kost. og jeg følte meg hverken lei eller trist til sinns vi avtalte å møtes på cafe en dag. så nå regner jeg med at ting kommer til å gå bra en periode, til jeg ser han med andre jenter. er ikke så dum at jeg tror jeg er ferdig allerede nå nei.. men i alle fall for en periode. så kommer det sikkert noen dager med tårer og tungsinn igjen, men da skal jeg gå inn her og lese det innlegget jeg skrev i går ( for så klart tror jeg ikke jeg har sagt det til meg selv før ) og de fine oppmuntringene fra dere. så får jeg håpe at det hjelper nå må jeg dessverre gjøre litt skolearbeid som jeg har utsatt lenge nok.. men titter nok innom igjen i løpet av kvelden om jeg kjenner meg selv rett.. hihi Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 7. mai 2003 HEI IGJEN!! jeg har blitt hekta! har egntlig ikke anledning til å være her hver dag pga at det bare er modemtilkobling her hos meg og det blir så dyrt med tiden som bare flyr avsted her inne. men nå klarer jeg jo ikke la være da gett. må liksom innom hver kveld.. fysj og fysj.. takker nok en gang til dere som har vært innom. begynner å virkelig like dette dagbok opplegget. liker å kunne skrive akkurat dette jeg føler og kunne få tilbakemeldinger på det. det innlegget jeg skrev i går.. en sånn tale ville jeg ikke ha holdt for en av venninnene mine. liker liksom ikke å innrømme at det ikke funker for da er det så tåpelig når jeg ombestemmer meg igjen. har nemlig gjort det noen ganger og da vet jeg jo ikke hva jeg skal svare når de spør: jammen du fortalte jo at det ikke funket jo.. hvorfor gidder du? stort sett har jeg ikke noe svar på det spørsmålet så dermed lar jeg være å fortelle så mye.. litt feigt, men, men i dag har jeg vært i strålende humør. pratet litt med eksen etter at jeg var her i går- vi hadde en lett og hyggelig tone mellom oss, så det var kost. og jeg følte meg hverken lei eller trist til sinns vi avtalte å møtes på cafe en dag. så nå regner jeg med at ting kommer til å gå bra en periode, til jeg ser han med andre jenter. er ikke så dum at jeg tror jeg er ferdig allerede nå nei.. men i alle fall for en periode. så kommer det sikkert noen dager med tårer og tungsinn igjen, men da skal jeg gå inn her og lese det innlegget jeg skrev i går ( for så klart tror jeg ikke jeg har sagt det til meg selv før ) og de fine oppmuntringene fra dere. så får jeg håpe at det hjelper nå må jeg dessverre gjøre litt skolearbeid som jeg har utsatt lenge nok.. men titter nok innom igjen i løpet av kvelden om jeg kjenner meg selv rett.. hihi Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #17 Del Skrevet 8. mai 2003 Hallo Lemoni! Bra med deg idag? :D Du er ikke alene om å være hekta på KG for tiden...Det blir sabla dyrt for oss med modem...Tør ikke si hvor mange timer jeg satt her forrige måned - jeg har jo egentlig ikke råd...Men så er det jo verdt det da - det er innmari koselig her! Jeg har ikke gjort stort idag - og det er deilig. Vi reiser på hytta i morgen, så i helga blir det KG-fri på meg...Kan være sunt det og, da! Ønsker deg en fin kveld, vennen min! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 8. mai 2003 MIN DAG i dag stod jeg opp klokken ni og trente fra 10 til 11.15. jogget i 15 minutter og trente styrkeapparater resten av tiden. følte meg SÅ strålende etterpå :D betaler man for det så bør man jo benytte seg av det, så nå er det siste innspurt før bikinisesongen.. skrekk og gru. jeg ser med redsel fram til øyeblikket jeg må inn i en bikini på h&m. hva er det med det lyset der? :evil: føler meg stort sett fornøyd hjemme på badet, men de prøverommene der kan jo få en hver sylfide til å føle seg som en flodhest. ikke særlig godt salgstriks spør du meg.. ellers har dagen gått med til litt skole og fem timer på jobb. må huske å ringe sommerjobben min i morgen, ble lovet å få jobbe der i år også ved juletider, men har ikke hørt noe så det er nok på tide å undersøke litt. hvis ikke den går i boks vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. er vel litt i seneste laget å begynne å søke på sommerjobber nå.. skal opp til trening i morgen også så nå får det være nok for i kveld. god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2003 #19 Del Skrevet 9. mai 2003 GOD HELG, VENNEN MIN! Klem til deg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 9. mai 2003 Takk for det :D har vært en tur innom dagboka di også og er så misunnelig på deg som er så heldig å få dra på hytta.. må gjøre skolearbeid absolutt hele helgen jeg :cry: eksamensmappa skal leveres på mandag. men jeg skal unne meg en liten shoppingtur og trening i morgen. men skal jeg orke det så må jeg nok legge meg nå.. så god natt!! skiftet avatar igjen. liker litt forandring jeg, nå er jeg rå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå