Gå til innhold

Lunefull livslek


FruLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Planer for denne uken:

- Skrive ferdig metodekapittel til artikkelen min

- Forberede presentasjon til mandag

- Kjøpe skolebøker

- Lage ferdig album (en gave, som skulle vært ferdig for lenge siden...)

- Shoppe :) Jeg trenger en bukse, en tykk og god, litt lang genser, en stor veske...og sikkert noe mer ;)

- Bestille frisørtime

- Begynne å trene for fullt (når jeg er helt frisk - blir kanskje ikke før til helgen eller neste uke)

- Rydde, støvsuge og støvtørke rom (har blitt litt neglisjert de siste 6 ukene pga eksamenslesing...så nå er det VIRKELIG på tide)

- Vaske bad grundig, vaske dusjforheng...

Planer neste uke:

- Gjennomføre forskningspresentasjon mandag

- Begynne og lese :) (gleder meg til å lære mer av dette spennende faget! :rødme: )

- Forhåpentligvis redigere utkast artikkel (regner med veiledere svarer fort)

- Rydde i papirer, permer og skolebøker. Kaste eller sette i boden det jeg ikke trenger å ha tilgjengelig

- Starte sanering i klesskap.

- Starte sanering i boden. Jeg har helt seriøst klær der (ikke så mye, men likevel) jeg ikke har pakket ut siden jeg flyttet hit for altfor mange år siden, så de savner jeg tydeligvis ikke.

- Begynne å tenke over julegaver jeg kan lage (har praksis og eksamen før jul, så tenker det er greit å begynne EKSTREMT tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med overstått eksamen, godt du følte det gikk greit. Har du en litt roligere periode nå, da?

Nei, men jeg har en liten blogg: http://camillesaves.blogspot.com/

Har en roligere periode en stund nå, så er det fire uker praksis i en annen by før eksamen i midten av desember. Så skal bruke tiden nå til å jobbe litt med forskning, hovedoppgave og litt andre ting.

Hvordan går det med deg? Er du fortsatt student, eller var du ferdig før sommeren?

Skal følge med på bloggen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmedag. Ufrivillig, fordi jeg er syk (har vært det mer eller mindre siden siste eksamen for 1,5 uke siden). Er ganske lei av det nå, så siden jeg ikke hadde noe obligatorisk på skolen eller noen andre avtaler i dag, valgte jeg å bli i senga. Har litt dårlig samvittighet, for jeg er ikke kjempesyk, men tror det må til!

Tenkte i hvert fall jeg skulle få lest litt fag. Kjøpte ny pensumbok i går, og lånte et par skjønnlitterære bøker om faget på biblioteket. Liker å lese fag i forskjellige sjangre, for å få litt ulike synspunkter.

Ellers er det ikke så mye å melde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

2010 - nytt år og nye muligheter!

Jeg har startet et nytt semester, det er nå bare 1,5 år til jeg er ferdig med studier og skal ut i turnus. Alvoret begynner å synke inn. Snart blir mye mer ansvar lagt på skuldrene mine, og da forventes det at jeg kan ganske mye faktisk. Jeg kan sikkert en del allerede, men det føles ikke sånn...

Litt selvskryt: Jeg fikk sensur på siste eksamen jeg hadde før jul her om dagen, og jeg fikk A! :jepp: Og ikke nok med det, i følge statistikken var jeg den eneste på kullet som fikk det :biggrin: Det var absolutt ikke forventet, og jeg synes jeg hadde svart litt dårlig på noen oppgaver, men tydeligvis var det ikke det likevel... Og det er en god motivasjon for å lese flittig også dette semesteret. Jeg skal ha to store eksamener i mai, i tillegg skal jeg levere inn en oppgave, så det er mye å henge fingrene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To do-liste den kommende uke:

- Begynne å lese i fag 1

- Skrive et par sider på oppgaven

- Rydde, vaske og støvsuge rom

- Ringe om sommerjobb

- Skaffe politiattest

- Kjøpe plastkasser til å sortere ting i

- Flytte permer og bøker jeg ikke trenger ned til boden

- Flytte skrivebord inn på soverommet (trenger rolig lesested dette semesteret...)

Treningsplan:

- Mandag: Styrke + utholdenhet

- Tirsdag: Rask gåtur

- Onsdag: Spinning

- Torsdag: Styrke + utholdenhet

Puh...får se om jeg får gjort alt dette. Har en tendens til å legge altfor ambisiøse planer, og så strekker ikke tiden til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Enigma! :)

Nå sitter jeg på biblioteket og jobber med oppgaven min. Dessverre er jeg bygget slik at motivasjonen for arbeid er best frem til ca.kl 14, og stiger igjen ca. kl 18. Jeg sier dessverre, for sånn praktisk sett er det også den tidsperioden det er mest effektivt å jobbe rent tidsmessig (siden jeg som regel har skole frem til ca. 15, og det da er best å gå rett på lesesal/bibliotek). Men har i hvert fall fått gjort en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Kom på at jeg hadde en dagbok her inne. Har lest gjennom den nå, og det var ganske morsom lesing og mye gode minner :)

Nå er jeg ferdig med å studere, og savner studietiden litt når jeg leser det jeg har skrevet i dagboken. Selv om det er under et halvt år siden jeg sluttet på studiet :fnise:

Jeg har flyttet (innen samme by), begynt i jobb og har en litt annen tilværelse. Men er glad for at jeg for første gang på lenge har en desember uten eksamener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...