Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å vite hva nemda har tenkt og hva de eksakt har lagt til grunn for avslaget. Kan jo være de har et uformelt krav på alder og at jo eldre man blir jo ekstra skikket må man være + inneha ekstra relevant kompetanse som Politiet trenger. Ikke vet jeg.. men synes dere begge hadde fortjent å komme inn.

Den er litt "ugly".. Om de har interne krav - som du som søker BURDE være informert om.. Da hadde man valgt andre veier. Men klart det vet man jo ikke..

FAEN da. Jeg hadde virkelig trodd at dere skulle komme inn. Snakka nettop med en kollega av meg som ikke kom inn pga poeng. Han hadde vel 47 og grensa lå på 49 poeng. Kjente jeg fikk vondt inni meg, hørte han ikke hadde det bra :S

Var og sjekka posten nå nettop og har ikke fått noen ting enda.. :S

Annonse

Gjest Gjest_Jimmy P_*
FAEN da. Jeg hadde virkelig trodd at dere skulle komme inn. Snakka nettop med en kollega av meg som ikke kom inn pga poeng. Han hadde vel 47 og grensa lå på 49 poeng. Kjente jeg fikk vondt inni meg, hørte han ikke hadde det bra :S

Var og sjekka posten nå nettop og har ikke fått noen ting enda.. :S

Er grensa på 49? ja da kom ikke jeg heller inn...

Mor Hubro: Du fremstår jo som et supergodt menneske, at du ikke kom inn i år endrer jo ikke på det! :)

Hvor i landet bor dere som har fått svar da?

Takker..føler meg ikke som et godt menneske akkurat nå - litt "onde" tanker.. Men det går over.. snart

Bor i Oslo - så tipper brevene ikke kommer ut i resten av landet før mandag.

Trist å vente - men er det gode nyheter - så er det jo verdt å vente på.

Lykke til!!

Anavrin : Hold motet oppe.. det er ikke alle som takker ja.

Annonse

Gjest Gjest
Det kan jo gå ja.. hehe. Litt god følelse i skuffelsen, hadde ikke trodd jeg skulle bli kvalifisert :)

Jeg hadde 48,8 og kravet er 49,5

Jeg har litt mindre poeng enn deg. Men som du sier, godt å vite at man har gjort noe riktig da..

Du er jo irriterende nærme da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...