Even Skrevet 24. mai 2008 #1421 Del Skrevet 24. mai 2008 Nå skjønner jeg INGENTING! Kan ikke fatte og begripe hvorfor dere ikke kom inn. Er utrolig lei meg på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #1422 Del Skrevet 24. mai 2008 Vanskelig å vite hva nemda har tenkt og hva de eksakt har lagt til grunn for avslaget. Kan jo være de har et uformelt krav på alder og at jo eldre man blir jo ekstra skikket må man være + inneha ekstra relevant kompetanse som Politiet trenger. Ikke vet jeg.. men synes dere begge hadde fortjent å komme inn. Den er litt "ugly".. Om de har interne krav - som du som søker BURDE være informert om.. Da hadde man valgt andre veier. Men klart det vet man jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pacem Skrevet 24. mai 2008 #1423 Del Skrevet 24. mai 2008 Er helt satt ut... Vet ikke hva jeg skal si. Var overbevist om at dere hvertfall kom inn! Havnet dere på venteliste eller ikke skikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 24. mai 2008 #1424 Del Skrevet 24. mai 2008 FAEN da. Jeg hadde virkelig trodd at dere skulle komme inn. Snakka nettop med en kollega av meg som ikke kom inn pga poeng. Han hadde vel 47 og grensa lå på 49 poeng. Kjente jeg fikk vondt inni meg, hørte han ikke hadde det bra :S Var og sjekka posten nå nettop og har ikke fått noen ting enda.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 24. mai 2008 #1425 Del Skrevet 24. mai 2008 Utrolig trist å høre at dere ikke kom inn, hadde troa på dere.. Selv havnet jeg på venteliste.. nr.31.. tror det er i det lengste laget bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celinee Skrevet 24. mai 2008 #1426 Del Skrevet 24. mai 2008 Har vært ute ved postkassa 5 ganger i dag, men fremdeles har ikke postmannen vært her!! Grr.. Han som pleier å komme så tidlig i helgene.. Ajaj, nå kjenner jeg det er kjipt å vente, når mange av dere har fått brevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_xyx_* Skrevet 24. mai 2008 #1427 Del Skrevet 24. mai 2008 Anavrin: Mange poeng har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jimmy P_* Skrevet 24. mai 2008 #1428 Del Skrevet 24. mai 2008 FAEN da. Jeg hadde virkelig trodd at dere skulle komme inn. Snakka nettop med en kollega av meg som ikke kom inn pga poeng. Han hadde vel 47 og grensa lå på 49 poeng. Kjente jeg fikk vondt inni meg, hørte han ikke hadde det bra :S Var og sjekka posten nå nettop og har ikke fått noen ting enda.. :S Er grensa på 49? ja da kom ikke jeg heller inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pacem Skrevet 24. mai 2008 #1429 Del Skrevet 24. mai 2008 Utrolig trist å høre at dere ikke kom inn, hadde troa på dere.. Selv havnet jeg på venteliste.. nr.31.. tror det er i det lengste laget bak.. Kan gå. Siste som kom in i fjor var på plass nr 33... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søker fra Bergen Skrevet 24. mai 2008 #1430 Del Skrevet 24. mai 2008 Mor Hubro: Du fremstår jo som et supergodt menneske, at du ikke kom inn i år endrer jo ikke på det! Hvor i landet bor dere som har fått svar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeDelta Skrevet 24. mai 2008 #1431 Del Skrevet 24. mai 2008 Du får holde deg i beredskap anavrin. Er faktisk folk som ikke møter opp til første skoledag, så jeg har hørt om personer på venteliste som har blitt ringt og blitt spurt om de kan møte neste dag på PHS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1432 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ble også skikket men har ikke nok konkurransepoeng, utrolig lei meg. Gjett hvem som skal ta opp det som er av fag nå til neste opptak!!! Bor forresten i Bodø og fikk brevet ca 12.00 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #1433 Del Skrevet 24. mai 2008 Mor Hubro: Du fremstår jo som et supergodt menneske, at du ikke kom inn i år endrer jo ikke på det! Hvor i landet bor dere som har fått svar da? Takker..føler meg ikke som et godt menneske akkurat nå - litt "onde" tanker.. Men det går over.. snart Bor i Oslo - så tipper brevene ikke kommer ut i resten av landet før mandag. Trist å vente - men er det gode nyheter - så er det jo verdt å vente på. Lykke til!! Anavrin : Hold motet oppe.. det er ikke alle som takker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 24. mai 2008 #1434 Del Skrevet 24. mai 2008 Det kan jo gå ja.. hehe. Litt god følelse i skuffelsen, hadde ikke trodd jeg skulle bli kvalifisert Jeg hadde 48,8 og kravet er 49,5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 24. mai 2008 #1435 Del Skrevet 24. mai 2008 Virker nesten som det er C5 konvoluttene som er sendt ut først her...noen her som har fått A4?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1436 Del Skrevet 24. mai 2008 Det kan jo gå ja.. hehe. Litt god følelse i skuffelsen, hadde ikke trodd jeg skulle bli kvalifisert Jeg hadde 48,8 og kravet er 49,5 Jeg har litt mindre poeng enn deg. Men som du sier, godt å vite at man har gjort noe riktig da.. Du er jo irriterende nærme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest politistudent Skrevet 24. mai 2008 #1437 Del Skrevet 24. mai 2008 HURRA!!!!!!! jeg kom inn. vært i postkassa nå. herregud for en følelse!!!! da er jeg endelig POLITISTUDENT!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søker Bergen Skrevet 24. mai 2008 #1438 Del Skrevet 24. mai 2008 HURRA!!!!!!! jeg kom inn. vært i postkassa nå. herregud for en følelse!!!! da er jeg endelig POLITISTUDENT!!!!!!!!! GRATULERER!!! Hvor i landet bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Skrevet 24. mai 2008 #1439 Del Skrevet 24. mai 2008 HURRA!!!!!!! jeg kom inn. vært i postkassa nå. herregud for en følelse!!!! da er jeg endelig POLITISTUDENT!!!!!!!!! Åh, gratulerer! Så utrolig herlig det må være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jimmy P_* Skrevet 24. mai 2008 #1440 Del Skrevet 24. mai 2008 GRATULERE! Er ikke 49,5 p ganske mye høyere enn hva det har vært årene før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå