kamela Skrevet 4. mars 2008 #241 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi fortsetter litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 4. mars 2008 Og nå viser det seg at vi har gjort et skikkelig godt kjøp, også. Helten har sammenliknet med andre leiligheter vi har sett på, og flesteparten av dem har blitt solgt for mer over prisantydning og over den grensen vi selv hadde satt for de leilighetene! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #243 Del Skrevet 4. mars 2008 Og nå viser det seg at vi har gjort et skikkelig godt kjøp, også. Helten har sammenliknet med andre leiligheter vi har sett på, og flesteparten av dem har blitt solgt for mer over prisantydning og over den grensen vi selv hadde satt for de leilighetene! :juhu: Enda større grunn til å juble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #244 Del Skrevet 4. mars 2008 :banantroll: :juhu: Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. mars 2008 #245 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 #246 Del Skrevet 4. mars 2008 Det blir jo bare bedre og bedre dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 4. mars 2008 #247 Del Skrevet 4. mars 2008 :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mars 2008 #248 Del Skrevet 5. mars 2008 Her blir det spennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mars 2008 #249 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper at du får en fin dag, Idril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 5. mars 2008 Dagen har begynt veldig greit. Jeg og Helten fikk faktisk snakket litt sammen på morgenkvisten og nå på jobb er det en gjeng skuespillere i førsteetasje. Så litt skjer. Men jeg trenger litt hjelp, damer. Jeg skal oversette en avtale og jeg har ikke en norsk-engelsk ordbok i nærheten og de på nettet er elendige. Så jeg lurer på etterskudd medgått (som i "medgått tid") timesats Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2008 #251 Del Skrevet 5. mars 2008 Sorry, men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på sånne utfordringer. Mine kunnskaper i engelsk bærer preg at jeg nok sov i noen timer på skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mars 2008 #252 Del Skrevet 5. mars 2008 Må nok desverre signere InLove der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg klarte meg med å lage en skikkelig omformulering. Jeg er godt over gjennomsnittlig i engelskkunnskaper iom at jeg både fulgte med i timene på skolen , har lest engelsk skjønnlitteratur siden jeg var 14, hadde mesteparten av pensum på engelsk på universitetet og i tillegg har gått på amerikansk college. Men man husker ikke nødvendigvis alle ordene man kan når ordboken er langt unna. Nå er det skikkelig grått og kaldt ute. Vantene mine er ødelagt, men jeg får meg ikke til å kjøpe nye siden det har vært noen skikkelig deilige vårdager allerede. Helgen for to uker siden så jeg til og med utsprungen liljekonvall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mars 2008 #254 Del Skrevet 5. mars 2008 Har dessverre ikke mye å bidra med på engelskfronten. Tror ikke våren har kommet helt ennå, så kanskje du skal unne deg et par nye vanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mars 2008 #255 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg klarte meg med å lage en skikkelig omformulering. Jeg er godt over gjennomsnittlig i engelskkunnskaper iom at jeg både fulgte med i timene på skolen , har lest engelsk skjønnlitteratur siden jeg var 14, hadde mesteparten av pensum på engelsk på universitetet og i tillegg har gått på amerikansk college. Men man husker ikke nødvendigvis alle ordene man kan når ordboken er langt unna. Nå er det skikkelig grått og kaldt ute. Vantene mine er ødelagt, men jeg får meg ikke til å kjøpe nye siden det har vært noen skikkelig deilige vårdager allerede. Helgen for to uker siden så jeg til og med utsprungen liljekonvall!!! De er så fine, lengter etter ordemtlig vår i dag. Her er det surt og kaldt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mars 2008 #256 Del Skrevet 5. mars 2008 Så bra at du klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mars 2008 #257 Del Skrevet 5. mars 2008 Engelsken er grei, men ikke til sånne oversettelser.. Spør BN, Jokern eller loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 #258 Del Skrevet 5. mars 2008 *oppdatert* Ha en fin onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. mars 2008 #259 Del Skrevet 6. mars 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #260 Del Skrevet 6. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå