Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #201 Del Skrevet 1. mars 2008 Da tipper jeg pianisten hadde blitt forbauset. Han hadde vel fått sjokk og hjerteinfarkt er jeg redd... Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA. Kunne vært moro å se reaksjonen din hvis en eller annen hadde sagt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #202 Del Skrevet 1. mars 2008 Han hadde vel fått sjokk og hjerteinfarkt er jeg redd... Kunne vært moro å se reaksjonen din hvis en eller annen hadde sagt ja... Kommer helt an på hvem som sa ja det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #203 Del Skrevet 1. mars 2008 Kommer helt an på hvem som sa ja det..... Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #204 Del Skrevet 1. mars 2008 Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2008 #205 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........ Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det... :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #206 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........ Pokker at jeg ikke husket det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. mars 2008 #207 Del Skrevet 2. mars 2008 *oppdatert* Jeg vet forresten om ei som fridde på fredag, og hun fikk ja Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 2. mars 2008 Litt smått fyllesyk søndag. Feiret bestevenninnen min til langt inn i de små timer. Men alkoholkonsumet mitt alt i alt ble ikke så ille for det ble spredd ut over maaange timer. Ulempen var at Heltne måtte dra på visninger alene.... Ikke det at han prøvde å vekke meg, men jeg har vært våken en halv time, for å si det sånn. Og nå lager han vafler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. mars 2008 #209 Del Skrevet 2. mars 2008 :rødme: Nå fikk jeg lyst på vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mars 2008 #210 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Så snill Helt! Endret 2. mars 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #211 Del Skrevet 2. mars 2008 Sånn helt vi jeg ha også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #212 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2008 #213 Del Skrevet 3. mars 2008 Den dagen mannen min lager vafler tror jeg at jeg besvimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #214 Del Skrevet 3. mars 2008 Min har nok laget vafler, men da må han ha hjelp til å finne alt fra måleenheter til vaffeljern... Blir liksom ingen overraskelse da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 3. mars 2008 Helten er herlig selvhjulpen matmessig. Han har mer oversikt over hva vi har i fryseren enn jeg har. Og nå har vi lagt inn bud... Jeg holder nesten på å sprekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #216 Del Skrevet 3. mars 2008 På den du linket til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 3. mars 2008 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #218 Del Skrevet 3. mars 2008 Når går fristen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 3. mars 2008 #219 Del Skrevet 3. mars 2008 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #220 Del Skrevet 3. mars 2008 Sånn helt vi jeg ha også... Jeg vil også ha en sånn helt. Tror faktisk at pianisten kan lage vafler... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå