Annie Skrevet 28. februar 2008 #181 Del Skrevet 28. februar 2008 Det har kommet masse pollen her og. Sambo er potte tett for tiden, og må få satt en allergi sprøyte rimelig kjapt. Hjelper de sprøytene generellt for allergi? Mannen er allergisk mot katta og blir så trøtt av allergipiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. februar 2008 #182 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) På jobb på en fridag Sånt må du time bedre Liljekonvaller forbinder jeg med mai måned Endret 29. februar 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. februar 2008 #183 Del Skrevet 29. februar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. februar 2008 #184 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ombestemte meg. Kanskje bedre med slik at litt pollen forsvinner. Endret 29. februar 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. februar 2008 #185 Del Skrevet 29. februar 2008 God morgen, Idril, det er snart helg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er definitivt helg og dette blir en helg full av ting som skal skje. Blir spennende, for vi skal på visninger og bestevenninnen min får en livsomveltning. Nå skulle jeg bare ønske at det hadde vært brød hjemme i morges og at lønnen hadde kommet inn, for jeg er sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #187 Del Skrevet 29. februar 2008 Mornings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Blæk! Nå fikk jeg nettopp "I dag har jentene lov til å fri. Hint hint" fra mamma! Det er jo ikke det at jeg ikke vil være gift med Helten, men for det første har vi nok av livsomveltninger for tiden og for det andre håper jeg han gjør det. Endret 29. februar 2008 av Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 29. februar 2008 #189 Del Skrevet 29. februar 2008 I år 2008 vil jeg tro at jentene har like mye lov til å fri som mannen hver eneste dag av året. Derfor synes jeg at "i dag har jentene lov til å fri" er det beste argumentet for IKKE å fri i dag. *litt rødstrømpe når jeg vil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg er såpass trassig anlagt at jeg egentlig er helt enig, Faerie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #191 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde min mamma kommet med sånne hint, så hadde jeg ihvertfall ikke gjort det. For aldri i verden om hun skulle få muligheten til å skryte av at det var hun som hadde påvirket meg til å gjøre det... Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 29. februar 2008 Det også, InLove. Jeg er som en liten toåring når det kommer til forslag derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. februar 2008 #193 Del Skrevet 29. februar 2008 Enig med dere jeg! Det er best å komme på sånne ting selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 #194 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har IKKE fridd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #195 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har heller ikke fridd. Men fy søren så lyst jeg har til å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 #196 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. mars 2008 #197 Del Skrevet 1. mars 2008 Hadde min mamma kommet med sånne hint, så hadde jeg ihvertfall ikke gjort det. For aldri i verden om hun skulle få muligheten til å skryte av at det var hun som hadde påvirket meg til å gjøre det... Blæh! Det er den aller beste grunnen til ikke å gjøre det. Det også, InLove. Jeg er som en liten toåring når det kommer til forslag derfra. Bra vi er flere. Jeg har heller ikke fridd. Men fy søren så lyst jeg har til å gjøre det... Da tipper jeg pianisten hadde blitt forbauset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #198 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2008 #199 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har heller ikke fridd. Men fy søren så lyst jeg har til å gjøre det... Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA. Får man nye hansker da? Trodde det var ringen som var tingen å få jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #200 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Får man nye hansker da? Trodde det var ringen som var tingen å få jeg. Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........ Endret 1. mars 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå