Gå til innhold

Fremad i alle retninger!

Nigo-san

Anbefalte innlegg

Og vi overlevde! :hoppe:

Det gikk så bra så. Bare to ganger glemte jeg at kløtsjen ikke var en kløtsj, men en brems, og trampet den i gulvet slik at de i bilen bak trolig ble... lettere irriterte. Eventuelt bannet så det sang. :sjenert:

Men på hjemveien hadde SUV'en og jeg blitt gode venner. Faktisk satte jeg rekord når det gjaldt å komme fort hjem fra hytta. Ikke heeeelt bra, kanskje, men det er jo gøy å kjøre fort da!

Wanda var en engel. Hun sov hele veien til, og hele veien fra, til tross for at hun ikke ligger så godt i bilsetet. Hodet faller framover og dingler, stakkars liten, men det gikk nå greit. Og godt er det, for det kan knapt finnes noe verre enn å kjøre i møkkavær med en hylende baby i baksetet...

På fjellet sto det bra til. Det gikk i kortspill og appelsiner, Geni og en og annen dvd... Været i går var virkelig elendig. Joda, det finnes ikke dårlig vær osv, og ut på tur aldri sur- men når snøfokken piper rundt ørene på en frister det ikke å gå ut. Men i dag er det visstnok strålende, så jeg regner med at ungene får seg en skikkelig runde på ski.

Det er Viktig å gå å ski.

Det er Norsk Kulturarv å gå på ski.

Alle barn må lære å gå på ski.

Hmmm, så hvorfor er jeg ikke noe glad i å gå på ski? :rodme:

Jeg skulle så gjerne vært på hytta denne påsken, for det er ikke det samme å være hjemme. Her er det liksom bare fridager, ikke påske. Men jeg må innrømme at akkruat skiturene er jeg glad om noen tar på seg ansvaret de neste 15 årene. Så kan jeg ta oppvasken, og når det er gjort, ligge og løse kryssord på sofaen.

*lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Når jeg er i skrytehjørnet. så ramser jeg jo opp alle fire barna, da...uten å nevne hverken aldersforskjeller eller at to av dem forlengst er ute av huset....:fnise:)

Jammen, er det fire barn så er det fire barn!

Eller hva? :sjarmor:

Hilser på i ny dagbok. Wanda høres herlig ut :)

:hallo:

Takk!

Ja, lille Wanda er rett og slett en herlig liten dings. Nå er hun fæl til å "prate", så vi har hatt mange samtaler om krig og fred og religion og politikk og sånn, og jeg finner til min forskrekkelse at jeg har brukt en halv ettermiddag på å ligge på sengen og utstøte lyder som "nguuuh" og "gaaaah" og smile fjollete...

Wanda er nok nydelig, men "Wanda-effekten" kan være litt skummel! :ler:

...og hvis jeg hadde vært "gjest" nå, hadde alle trodd jeg var et troll.

Må bare presisere at jeg tror på at Wanda er oppvakt og skjønn, altså, men samtidig er den moderlige objektiviteten ustyrtelig morsom ;)

Sier du det? :sjenert:

Ok, men jeg kan være enda mer objektiv jeg! For et par uker siden var det tid for gruppekontroll på helsestasjonen :sjarmor:

Du vet, en sånn gruppe der mødrene sitter og vurderer hverandres babyer og er overbevist om at deres egen er absolutt nydeligst.

Vel, Wanda var nest minst, bare sju uker- og min Frøken Råsterk var den eneste som kunne rulle! Hah! Og det selv om det var mange nesten voksne guttebabyer tilstede (altså: over tre måneder). Hun tok rett og slett kaka der hun rullet rundt og gliste i alle retninger. Hun er så fascinerende bitteliten og kvikk! Så hun fikk til og med æren av å være helsesøsters demobaby. Det var, når sant skal sies, like før hjertet hoppet ut av brystkassa på Den Stolte Mamma!

Men hårkampen tapte hun så det sang. Der ligger hun ikke spesielt godt an. Riktignok har fjonene blitt litt tettere etterhvert som ukene har gått, men det har hun "kompensert for" ved å gni av seg absolutt alt håret på bakhodet. Det blir nok en stund til den etterlengtede sløyfa er på plass. :fnise:

Etter lang tid som snikleser melder jeg meg nå som aktiv! Du skriver rett og slett fantastisk godt. :) Også ønsker jeg meg en Wanda jeg også (men det har jeg ikke lov til å innrømme helt enda).

Hei, og takk for det! :bukke:

Og en Wanda er absolutt å anbefale! Du får si ifra når du har lov til å innrømme Wanda-ønsket, så skal jeg sende oppskrift! Men jeg advarer: jeg har ikke klart å lage en versjon uten bananleppe ennå... Den dukker opp når Hennes Høyhet er fornærmet, og den ledsages av mange og heftige desibel...

God helg Nigo.

Kanskje stikker du innom mens du venter på Lewis i kveld. :klemmer:

Av mange årsaker har jeg vært lite i egen dagbok og nærmest ingenting i andres en stund, men jeg håper den tiden er forbi. Nå er det jo ikk Lewis i kveld, men jeg krysser fingrene for at det er Foyle... OK, kanskje ikke den mest actionfylte krimmen, men jeg synes nå han er koselig :sjenert:

Så hvis det er greit, stikker jeg innom mens jeg venter på Foyle, og ser hvordan det står til i Skravehjørnet... tipper det har blitt noen sider siden sist! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Der var du, Nigo!

Her går det i Jokkes dobbelt cd "Prisen for popen" på vei til fjellet hver helg. Og man undervurderer ganske enkelt barns evne til å høre og huske sangtekster. Det innså jeg da jeg fulgte fireåringen inn i barnehagen forleden og han gaulet i vei på "Ingen har skylda, ikke engang fylla..."

Dessuten synes jeg du var tøff som dro på dagsbesøk tre timer unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foyle er koselig han. Sitter og venter på han nå jeg.

Godt du er innom av og til. :klemmer:

Kanskje en oppdatert MMS er på sin plass. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en hilsen og en :klem:

Husker når tøtta mi hadde sånne bare flekker i bakhodet. Null hår. Jeg var jo sikker på at hun skulle forbli slik, halvskallete og trasig :lol: Nuvel, det gikk heldigvis over. Og med tanke på hårmanken på trioen din, så vil Wandapus også til slutt ende opp med kraftig hårmanke ja. Massse hår å feste maaange sløyfer i ;) (etterfulgt av rosa kjole så søt at den er nesten litt klissete :lol: )

Tenk til 17. mai du!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har wanda lite hår nå, så trur jeg neppe det kommer noe mer til 17mai.. :ler: Men neste 17mai derimot :)

her venter vi også på mer hår.. men det kommer vel det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får satse på det, Pasha!

Og som alltid i småbarnsfasen: ting kommer ikke til å være sånn bestandig. Det er den gylne nøkkelen til sjelefred med baby i huset. Og den har hjulpet meg gjennom mange faser som småbarnsmamma...

* Det finnes ingen femåringer som våkner om natta og skal ha pupp

* Det finnes ingen skolebarn som ikke har lært seg å gå på do.

* Det finnes ingen 13-årige gutter som vil ligge i sengen til mamma (håper jeg!)

* Og, det finnes ingen treåringer som ikke har hår...

Jentene våre får nok snart en sløyfe eller tre! :Nikke:

Der var du, Nigo!

Her går det i Jokkes dobbelt cd "Prisen for popen" på vei til fjellet hver helg. Og man undervurderer ganske enkelt barns evne til å høre og huske sangtekster. Det innså jeg da jeg fulgte fireåringen inn i barnehagen forleden og han gaulet i vei på "Ingen har skylda, ikke engang fylla..."

Dessuten synes jeg du var tøff som dro på dagsbesøk tre timer unna. :)

Måtte jo det, når de savnet oss så fælt... Dvs Minsten savnet mamma. Carson og Lesehesten savnet bare Wanda! :ler:

Og :hoho: av fireåringen din! Han har skjønt kunsten å sette foreldre i forlegenhet... Jeg gjorde noe av det samme som barn, faktisk, etter å ha sett mine foreldres amatørteater-øvelser noen titalls ganger. Vi sådde karse i barnehagen, og det gikk fint helt til Lille-Nigo proklamerte at "Det dær e'kke nåkka karse, det der e marihuana!"

Heldigvis er Wanda litt for liten til å få med seg så mye av Jokke.

For jeg innrømmer at jeg grøsser litt ved tanken på at ungene skulle sette seg på bussen og synge "Og jeg var full av dritt/Og du var drita full/Og det var kjærlighet ved første.... na-na-na..." . Selv om JEG synes det er en gullsang, synes jeg ungene godt kan vente noen år med akkurat den! :ler:

Håper ellers at alle små og store i familien Parr har det fint!

Foyle er koselig han. Sitter og venter på han nå jeg.

Godt du er innom av og til. :klemmer:

Kanskje en oppdatert MMS er på sin plass. :sjarmor:

Kanskje det, kanskje! :idesmil:

Og Foyle er koselig, det har du rett i. Ikke så mye action, kanskje, men en virkelig feelgood-serie (om man kan si det om et TV-program som stort sett omhandler mord). Og assistenten hans er jo så kjekk! Lurer på hvorfor det er sånn... Det er Foyle og Milner, Morse og Lewis, Dalziel og Pascoe, Wallander og Martinsson... Hvis jeg skulle skrevet et manus for en krimserie, skulle jeg hatt en superkjekk hovedetterforsker og en stygg, mindre begavet assistent. Mer skal det ikke til for å være original!

Massse hår å feste maaange sløyfer i ;) (etterfulgt av rosa kjole så søt at den er nesten litt klissete :lol: )

Hvordan visste du det? :overrasket:

Øh... joda, jeg er glad i å pynte Wanda, det skal jeg innrømme... :sjenert:

Hull i ørene blir det dog ikke før hun har mast om det for egen maskin i et års tid!

I morgen skal Minsten på fireårskontroll, noe forsinket. Jeg er litt bekymret for enkelte småting- blant annet er han ikke interessert i å tegne hodefotinger. Og han prater altfor mye om Gameboy. Jepp, det er Lillebror med stor L vi snakker om her. Mens Lesehesten ikke smakte godteri før i treårsalderen, og fikk sitt første dataspill i skolealder, hadde alle prinsipper på mystifistisk vis forsvunnet ut vinduet da Minsten kom til verden.

Jaja. Han er et kroneksempel på høflighet, han har gått skiturer på fem kilometer, og han kommer med uttalelser som at "hendene mine har blitt mye bedre siden jeg begynte å bruke hydrokortison"- så vi får håpe at han ikke blir stemplet som totalt undermåls.

Ellers nynner jeg på Iggy Pop, i en heim som stort sett preges av krangel.

Krangel mellom Minsten, Carson, Lesehesten og meg. Om iPoden.

Vi hadde i sin tid tre stykker. En Nano, som aldri virket. En vanlig, som Minsten tisset på så den døde. Og til sist en Mini, som funker fremdeles. Og da blir jo spørsmålet, hvem skal ha iPoden i dag?

Minsten vil høre Madcon. Det vil Lesehesten også. Carson vil høre sin egen spilleliste:

1) "Sorry" (Madonna)

2) "Big girls (you are beautiful)" (Mika)

3) "Delivery" (Babyshambles)

4) "Beggin'" (Madcon)

5) "Relax" (Mika)

6) "Start me up" (Rolling Stones)

7) "Hung up" (Madonna)

8) "Lucky Day" (Sasha)

9) "Hallelujah" (Leonard Cohen)

(hva skal vi si om den spillelisten? Joda, den er cheesy, men likevel- potensialet er der. Ikke minst ser jeg på det at guttungen har gått bort fra HolmogFuentesogdissefælegutta og i stedet ser Cohens kvaliteter som en stor personlig seier)

- og jeg vil høre mitt. Det er MIN iPod, jeg fikk den av Danna til bursdagen min for flere år siden, og det er mitt iTunes-bibliotek. Mitt, mitt, mitt!

Det er med andre ord konflikt i huset. Men jeg vinner de fleste gangene.

Klart jeg elsker ungene mine. Jeg ville ofret alt for dem...

... bortsett fra iPoden. Ett sted går grensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet oppdateringene dine er etterlengtet når det er 6 brukere i boka di 5 minutter etter at du postet et nytt innlegg... ;)

* Det finnes ingen 13-årige gutter som vil ligge i sengen til mamma (håper jeg!)

Du har åpenbart ikke sett nok på Dr. Phil... :fnise:

Jeg gjorde noe av det samme som barn, faktisk, etter å ha sett mine foreldres amatørteater-øvelser noen titalls ganger. Vi sådde karse i barnehagen, og det gikk fint helt til Lille-Nigo proklamerte at "Det dær e'kke nåkka karse, det der e marihuana!"

:hoho:

Min mor og hennes søster skulle, den gang de var søte og små, imponere på skolen ved å synge en tysk sang de hadde lært hjemme. Hvordan skulle de vite at det var en drikkevise...? :ler:

Jaja. Han er et kroneksempel på høflighet, han har gått skiturer på fem kilometer, og han kommer med uttalelser som at "hendene mine har blitt mye bedre siden jeg begynte å bruke hydrokortison"- så vi får håpe at han ikke blir stemplet som totalt undermåls.

Han har hvertfall ordforrådet i orden ;)

Klart jeg elsker ungene mine. Jeg ville ofret alt for dem...

... bortsett fra iPoden. Ett sted går grensen!

:ler: Godt å vite at selv en oppforende mor har sine grenser...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Hva med en liten shuffle til hver av de små? :engel: Potensielle bursdagsgaver?

Vi har det til våre, og jeg har lovet å legge inn samleplaten "Prisen for popen". Hvilket er utsatt inntil videre. Foreløpig får de kose seg med "verdens kuleste sang", nemlig "Bitch" med Stones og Tornd Viggo Torgersens beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, ny dagbok som jeg har gått glipp av i lengre tid! :overrasket:

Det er Viktig å gå å ski.

Det er Norsk Kulturarv å gå på ski.

Alle barn må lære å gå på ski.

Nevøen på 7 er ikke heeelt enig i det: Far og lillesøster skulle på skitur i begynnelsen av påsken, og lurte på om ikke gutten skulle være med. Svar: "Nehei, jeg har 10 dager påskeferie, og da kommer det ikke på tale å sløse bort en dag på ski!" :fnise: Det er gutten til tante, det! :sjarmor:

Og Foyle er koselig, det har du rett i. Ikke så mye action, kanskje, men en virkelig feelgood-serie (om man kan si det om et TV-program som stort sett omhandler mord). Og assistenten hans er jo så kjekk! Lurer på hvorfor det er sånn... Det er Foyle og Milner, Morse og Lewis, Dalziel og Pascoe, Wallander og Martinsson... Hvis jeg skulle skrevet et manus for en krimserie, skulle jeg hatt en superkjekk hovedetterforsker og en stygg, mindre begavet assistent. Mer skal det ikke til for å være original!
Ærlig talt synes jeg Morse så bedre ut enn Lewis. :ler: Men han assistenten til Lewis derimot... :sjenert:

(Forresten er mannen min ikke helt ulik Pascoe, i hvert fall på en god dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene våre får nok snart en sløyfe eller tre!

Hvis ikke får vi bruke lim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos barn og morsomme utsagn.

Jeg hørte en av våre tidligere OL-vinner fortelle om ei venninne som hadde med sin niese i butikken.

De gikk på hver sin side av en reol, niesen kommer til hylla med bind og tamponger - og plutselig ljomer det utover butikken; "tante, her er sånne propper du bruker i tissen din". :skratte:

Unger er herlig - og får sagt utrolig mye rart og morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg lettere nervøs ved tanken på alt mine framtidige barn kommer til å røpe om privatlivet mitt, altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir en god helg i Nigo-heimen.

Har nettopp kommet hjem fra en svipptur til Hirtshals og sløver med KG og Michael Palin.

Har vel et par opptak av CSI Las Vegas som passer til :vin: senere i kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig, Skravla! :klem:

Det gikk til slutt, selv om hun har det med å slutte og smile med en gang mobilen eller kameraet kommer i nærheten- da rynker hun brynene sammen og ser meeeget skeptisk ut....

Du vet oppdateringene dine er etterlengtet når det er 6 brukere i boka di 5 minutter etter at du postet et nytt innlegg... ;)

:overrasket::sjenert:

Det er kjempehyggelig at folk kikker innom! Jeg burde vært flinkere til å oppdatere, men er det ikke typisk: etter en lang dagboktørke av diverse årsaker, skal jeg endelig begynne å skrive litt på KG igjen. Og hva skjer? Jo, nettforbindelsen går ad undas! Jeg var nettløs halve forrige uke!

Og det er tortur, altså. Rart, for ti år siden var internett noen sære greier for folk med veeeldig god tid (tok vel et par minutter å laste en side, såvidt jeg husker). Nå er man helt handicappet hvis Get roter det til eller en kabel ryker. KG! Mailen min! Banken min! Ungenes ukeplaner! Habbo! Youtube! Young Nasty Russian Girls Naked with Dolphins... , øh, hups, glem det :sjenert:

Uansett var jeg fryktelig lykkelig da ting endelig fungerte igjen. Nå håper jeg at problemene er over for denne gang!

Hva med en liten shuffle til hver av de små? :engel: Potensielle bursdagsgaver?

Vi har det til våre, og jeg har lovet å legge inn samleplaten "Prisen for popen". Hvilket er utsatt inntil videre. Foreløpig får de kose seg med "verdens kuleste sang", nemlig "Bitch" med Stones og Tornd Viggo Torgersens beste.

Takk for tipset!

Må kanskje bite i gresset og gi dem hver sin, ja. Uten Jokke, som du påpeker. En ting er at unger sier det utroligste enten vi vil det eller ei, men vi trenger ikke akkurat gi dem ekstra ammunisjon... ;)

"Nehei, jeg har 10 dager påskeferie, og da kommer det ikke på tale å sløse bort en dag på ski!" :fnise: Det er gutten til tante, det! :sjarmor:

Fantastisk! :skratte:

(Forresten er mannen min ikke helt ulik Pascoe, i hvert fall på en god dag.)

Hvem sin gode dag? Pascoe eller mannen din? :fnise:

Det er uansett ikke ueffent å ha en mann som ligner på Pascoe. Kjekk fyr, det.

Jeg har ikke en mann som ligner på Pascoe... og det er vanskelig å sammenligne, for det er ikke så mange skuespillere å velge imellom her i vesten. Vi har jo alltids Jackie Chan, men jeg må si jeg er veldig, veldig glad for at Danna ikke har noen likhetstrekk med akkurat ham!

Når du nevner Morse og Lewis, må jeg jo skyte inn at jeg synes Wallander, da i Rolf Lassgårds skikkelse, er mange hakk tøffere og mer interessant enn Martinsson...

Kom forresten på at ideen om "pen etterforsker, stygg assistent" allerede er brukt- av Elizabeth George. Så der røyk den originaliteten. :tristbla:

Hvis ikke får vi bruke lim.

*klistre fast sløyfe med Superlim* :ler:

Nei, Wanda skal få være skallet så lenge hun lyster. Og jeg skal ikke bruke hårbånd på fjonene hennes, det ser så corny ut. Men det vokser litt, altså! Det kommer, det kommer. Men 17.mai rekker hun definitivt ikke.

Kanskje satse på hatt? :klø:

De gikk på hver sin side av en reol, niesen kommer til hylla med bind og tamponger - og plutselig ljomer det utover butikken; "tante, her er sånne propper du bruker i tissen din". :skratte:

Så flott at hun opplyste hele butikken om akkurat det, hehe. Blir litt sånn som når du hører "Mamma, hvorfor er puppene dine så innmari lange?" fra prøverommet ved siden av deg.

Av en eller annen grunn kommer gjerne slike utsagn med volumet på full guffe også, forstå det den som kan. Nok et eksempel på at barn burde utstyres med volumknapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg lettere nervøs ved tanken på alt mine framtidige barn kommer til å røpe om privatlivet mitt, altså :ler:

Du har to valg:

1) Enten kan du og mannen leve et eksemplarisk og plettfritt liv, uten et eneste feiltrinn, uten en eneste utskeielse, 365 dager i året i 15 år.

2) Eller du kan avfinne deg med at barn er barn, de sier mye rart, og det skjønner heldigvis omgivelsene. :ler:

God helg Nigo. :klem:

:klem: tilbake! Selv om det nå er... mandag igjen. Straks. Det er bare å lade opp- ta uka i et jafs- og så sette seg ned når det blir fredag. Jadda!

Håper det blir en god helg i Nigo-heimen.

Har nettopp kommet hjem fra en svipptur til Hirtshals og sløver med KG og Michael Palin.

Har vel et par opptak av CSI Las Vegas som passer til :vin: senere i kveld. :ler:

Michael Palin er god! Han virker alltid så sympatisk og rett og slett... koselig! Tror nok jeg hadde et snev av fjortis-avstandsforelskelse for mange år siden, pinlig nok :sjenert:

Det ble en god helg, ja. Siste "frihelg" på lenge, for nå er det program hver bidige helg til juni. Enten er det åtte timer i en idrettshall, eller en konfirmasjon, eller en hyttetur... Jaja, da slipper man å kjede seg, i det minste.

Det som gjorde helgen ekstra, ekstra god, var følgende brev med kommunalt stempel: Svar på søknad om barnehageplass- Vi har herved gleden av å tilby Wanda...

Vi fikk barnehageplass! :overrasket:

Det var en utrolig gladnyhet. Jeg hadde overhodet ikke forventet det, slik som køene er her vi bor. Og vi søkte bare på EN barnehage, siden jeg ikke orker en ny runde med henting og levering på flere steder. Så at vi fikk plass er på linje med å vinne i Lotto, og en stor lettelse.

Så nå skal Nigo finne seg ny jobb, det blir spennende!

*prøve desperat å dytte unna tanken på at jeg faktisk må gå fra Wanda daglig over sommeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to valg:

1) Enten kan du og mannen leve et eksemplarisk og plettfritt liv, uten et eneste feiltrinn, uten en eneste utskeielse, 365 dager i året i 15 år.

2) Eller du kan avfinne deg med at barn er barn, de sier mye rart, og det skjønner heldigvis omgivelsene. :ler:

:klem: tilbake! Selv om det nå er... mandag igjen. Straks. Det er bare å lade opp- ta uka i et jafs- og så sette seg ned når det blir fredag. Jadda!

Michael Palin er god! Han virker alltid så sympatisk og rett og slett... koselig! Tror nok jeg hadde et snev av fjortis-avstandsforelskelse for mange år siden, pinlig nok :sjenert:

Det ble en god helg, ja. Siste "frihelg" på lenge, for nå er det program hver bidige helg til juni. Enten er det åtte timer i en idrettshall, eller en konfirmasjon, eller en hyttetur... Jaja, da slipper man å kjede seg, i det minste.

Det som gjorde helgen ekstra, ekstra god, var følgende brev med kommunalt stempel: Svar på søknad om barnehageplass- Vi har herved gleden av å tilby Wanda...

Det var en utrolig gladnyhet. Jeg hadde overhodet ikke forventet det, slik som køene er her vi bor. Og vi søkte bare på EN barnehage, siden jeg ikke orker en ny runde med henting og levering på flere steder. Så at vi fikk plass er på linje med å vinne i Lotto, og en stor lettelse.

Så nå skal Nigo finne seg ny jobb, det blir spennende!

*prøve desperat å dytte unna tanken på at jeg faktisk må gå fra Wanda daglig over sommeren*

Grattis med barnehageplass. Hva slags jobb er Nigo på jakt etter?

Michael Palin ja... hvem har ikke hatt crush på han..... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi er flere, Skravla! :ler:

Og takk for gratulasjoner. Det er en kjempelettelse, for alt blir så uforutsigbart når man står i kø. Minnes en tidligere kollega som brast i gråt første dagen på jobb- hun var så fortvilet, for en unge hadde fått plass på andre siden av byen, og den andre hadde ikke fått plass i det hele tatt... og hva gjør man da, hvis man ikke har en pensjonert, frisk mormor rett i nabolaget?

Så jeg ble kjempeglad- faktisk så glad at jeg vasket gardinene i ren forfjamselse. Det sier noe! :fnise:

Og med jobb... jeg er i tenkeboksen, men ser fortrinnsvis etter noe med bedre betingelser enn jeg hadde før, samtidig som den lar seg kombinere med mye (ene)ansvar for barn. Samtidig bør den ikke kjede vettet av meg. Har ikke bestemt meg helt ennå, men har noen ideer. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...