Gå til innhold

Fremad i alle retninger!


Nigo-san

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor blir det av Dalziel & Pascoe?

*ugravid, men fremdeles i den modusen*

Har nettopp sett en fæl episode av de nevnte herrer. :forvirret:

Gratulerer med ny bok Nigo. :)

God helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg var innimellom snikleser i den forrige boka di, men du skriver så bra at jeg håper du synes det er OK at jeg henger meg på her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og da venter jeg på Dalziel & Pascoe igjen... :ler: Den eneste grunnen til å skrive noe i dagboka mi- ukens absolutte høydepunkt!

Huff nei, det er egentlig ikke morsomt. Sod's law declares: så fort du har åpnet en dagbok, skjer det uforutsette ting som hindrer deg i å skrive i den. Det har vært mye drama og kaos her, så jeg har ikke fått oppdatert. Enda verre er at jeg ikke har fått hilst på dere som har vært innom... Det beklager jeg, og jeg håper det blir bedre nå snart!

Uansett, takk til dere som er innom! Wanda har det bare bra. Hun har bikket en måned, hun er mer våken, hun har forstått smilets manipulerende effekt. Hun er fremdeles bitteliten, men det spiller ingen rolle: hun er født som Frøken Råsterk, hun snudde seg seks dager gammel og har kjørt løpet siden. Jeg er glad for at jeg steller på gulvet, for å si det sånn :ler:

Ellers er hun et skikkelig sovedyr. Det er søvn og pupp som gjelder, alt annet er bare kjedelig. Skjønt, hun liker å være sammen med storesøsken. Og godt er det, for de holder på å kose henne i stykker. De tar rett og slett helt av, alle sammen, og det er jo fryktelig morsomt! Ingen sjalusi å spore, sikkert fordi de er så mange fra før av. De synes bare det er toppers med en liten baby de kan nusse og dusse med...

Men som kompensasjon for et dårlig førsteinnlegg:

Velkommen til Nigos kaos! Her går det fremad i alle retninger, her er spaghetti, cellotimer, håndballcuper, lekser og bleieskift i en evig runddans. Som fulltidsansatt snørrtørker og bollebaker, praktiserende alenemor, bleieskiftarbeider, lærer og student- det kan kanskje være stille, men kjedelig er det ikke!

Velkommen skal du være! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så forelsket... :hjerter:

Lille, nydelige Wanda ligger og fyrer av det ene strålende gliset etter det andre, og spreller med bena i pur baby-lykke. Hun er altså så skjønn, nesten til å spise opp!

Menneh... det er ikke jeg som får smilene hennes. Neida. Hun ligger og smiler lykkelig til gardinene.

*snurt* :sur:

De store barna er borte på skiferie, så det er bare oss to her. Og planen for dagen er bare en: å rydde og vaske. Det ser virkelig ikke ut her. Hadde Helserådet kommet, ville huset blitt stengt på flekken. Fysjom. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ikke herlig med slike små nurk?

Har en liten sånn selv men hun er blitt stor da, 9 mnd gammel.

Velkommen i dagbokgjengen!

Her vil du nok trives.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Vis du tror det er ille hos deg så send helserådet hit. Så får de sammenligningsgrunnlag. Skal love deg at det ikke er ditt hus de stenger av..

Flytting skaper ikke akkurat ro og harmoni. Jeg finner det meste i esker. Bortsett fra rotet. Det ligger framme. Lett å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menneh... det er ikke jeg som får smilene hennes. Neida. Hun ligger og smiler lykkelig til gardinene.

*snurt* :sur:

Hun er i det minste lett å glede... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i det minste lett å glede... :ler:

Tviler på at Daria har fått nett, men det er godt å se deg utenom jobben. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke herlig med slike små nurk?

Har en liten sånn selv men hun er blitt stor da, 9 mnd gammel.

Velkommen i dagbokgjengen!

Her vil du nok trives.

God helg!

Takk skal du ha! :)

Og god helg til deg også. Skjønt, det er vel travle dager med en på ni måneder... de er ikke akkurat av den rolige sorten, mener jeg å huske! :ler:

Men så skjønne når de gliser med to tenner (og trekker alle bøkene ut av hylla).

Endelig frihelg og du går rett i husarbeidsfella. :fnise:

Heisann Toro :klem:

Ja, det blir jo gjerne sånn... Men jeg skal ikke skryte på meg at jeg er så fryktelig effektiv at det gjør noe. Det popper nemlig opp en uendelighet av unnskyldninger for å slippe og gjøre noe. Se bare her:

- Wanda er sulten- da må hun ha mat

- Wanda gråter- da må jeg jo trøste og bysse litt (og sette på en CD med Johnny Cash så hun kan lære litt om Livet )

- Wanda er våken og blid- da må jeg jo flørte og prate litt

- Wanda har bæsjet- da må vi skifte bleie og bedrive stelle-kos

- Wanda sover- da har jeg tid til å sette meg ned med en bok, med KG, eller kanskje bare ligge i sengen og bedrive favorittaktiviteten: Wanda-stirring...

Så du kan tenke deg: det går ikke akkruat fort! :ler:

Men har fått ryddet en del, i det minste. Ren overflatebehandling, men det hjelper på, bare det!

Jeg finner det meste i esker. Bortsett fra rotet. Det ligger framme. Lett å finne.

:hoho:

*kjenne seg igjen*

:vinke: Innom å hilser på.

Sender over en :klem: til bokas Førstedame!

Hun er i det minste lett å glede... :ler:

Du sier noe. Her om dagen fikk Lesehesten og Carson viljen sin: vi gikk til innkjøp av et leketeppe med diverse dinglende dyr, speil og farger. Helt og fullstendig unyttig, siden Wanda selv antagelig ville vært like happy med en bit innpakningspapir og en dorullkjerne, men men... :fnise:

Jeg har virkelig vært supershopper, for jeg har også fått kjøpt meg amme-BH. Kanskje på tide når Wanda har blitt fem uker gammel? I tillegg til den noe kjedelige amme-BH'en gikk jeg til innkjøp av en del undertøy av den mer spreke sorten. Gubben og jeg har et veldig snart et jubileum å feire, og slikt gjør man ikke iført slaskete truser og BH'er som er grå av vask.

:sjarmor:

De store ungene er fremdeles på fjellet, såklart. Det er merkelig. Jeg gleder meg enormt til å få dem ut av huset, og få litt ro og fred. Nå skal mor høre høy musikk og blåse i matlaging og i det hele tatt kose seg stort!

Menneh... med en gang døra smeller igjen og bilen starter opp, så blir huset liksom så... tomt. Og stille. Og det er jo bare rart, ikke noe fint i det hele tatt. Urk, jeg savner smådjevlene mine. :tristbla:

Danna mener jeg er dum. Og han har nok rett i det.

Men det er liksom noe som mangler når jeg ikke står opp til et bombet kjøkken med cornflakes utover gulvet og små dammer av juice bortover kjøkkenbenken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...