cypress Skrevet 13. oktober 2008 #941 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, fy søren så deilig det høres ut!!! Jeg vil også!!!!!!!! Skal jammenmeg prøve å snakke med kjære om dette snart!! *håper håper håper han vil være med....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 #942 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oi...! Høres ut som minner en kan leve en stund på! Nyt ferien og nygifttilværelsen videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 19. oktober 2008 #943 Del Skrevet 19. oktober 2008 Velkommen hjem Håper dere har hatt en fantastisk tur!!! Gleder meg til å høre om den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. oktober 2008 #944 Del Skrevet 22. oktober 2008 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 #945 Del Skrevet 23. oktober 2008 Velkommen hjem! Referat..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2008 #946 Del Skrevet 23. oktober 2008 Velkommen hjem!!! Vi gleder oss til å høre om paradis virkelig var paradis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #947 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hallooo!!!! I`m back!! Det var en helt fantastisk bryllupsreise, *sukk*.. Enda vakrere enn på alle nettsider og postkort. Anbefales på det sterkeste!! Vi har bodd så utrolig fint, i bungalow på stranden en drøy uke og i watervilla en kort uke. Begge deler helt fantastisk! Servicen på maldivene er upåklagelig og du blir tatt hånd om og vartet opp over alt. Vi har vært på spa...sinnsykt bra!!! Snorklet masse, sett masse flotte fisker, svømt med skilpadder og sett hai!!! Ikke minst; det er så utrolig tilrettelagt for å bare slappe av, nyte livet og ikke minst nyte hverandre!!! Det er verdens mest romantiske og vakre sted på jord!!!! Nå stenger jeg straks bryllupsdagboka mi...og starter nok en ny snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg