Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Innom og oppdaterer meg litt :blomst:

Jeg ble helt :spise::hjerter: av den menyen deres altså... Den høres bare så god ut!! (jeg har lyst til å komme :fnise:)

Og for et flott utdrikningslag! Fantastiske vennner du har - rørt :klemmer:

Men skikkelig synd på venninna di da, noe så kjedelig! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du rekker å oppdatere oss litt her den siste tida før den store dagen, men skjønner hvis du har det for travelt! Bryllupet er tross alt neste uke! :dåne:

:bryllup: er jo plutselig rett rundt hjørnet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager igjen!!!!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Dette begynner jo virkelig å nærme seg! Håper du har alt under kontroll LilleEkorn, og at du rekker å glede deg litt de siste dagene før den største dagen!

Og jeg er ikke engang i landet for å følge de siste forberedelsene engang! Gleder meg til jeg kommer tilbake fra ferie og kan oppdatere meg på hva som skjedde på selve dagen og de siste forberedelsene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo Cypress, Miso, Aja, Mazilla og Twisted :klemmer::klemmer: Så koselig at der er innom her!! Jeg har liksom vært litt småopptatt de siste dagene, litt hektisk for å si det sånn..hehe. Men det er jo bare moro!!!!

Igår fikk forloveren min sydd masse, så den kjolen blir helt nydelig!! Brun taft, korsettliv, og vidde med masse tyll under nederst!! Dere skal få se bilde etter bryllupet :)

Igår hentet vi kjolen min!!! Den er bare helt fantastisk nydelig!!!! Så nå henger den hos forloveren min, og bare stråler!!!! Kjæres forlover måtte bare titte på den, og han syntes den var kjempefin!!!

Idag skal jeg ha prøvetime hos den nye frisøren min!!!! Gleder meg!!! Skal dit nå kl 10, så må snart løpe :) Lite stykke å kjøre. Også skal jeg se om jeg får ordnet med morgengave idag :)

Skal prøve å rekke å oppdatere meg litt på deres dagbøker senere idag, har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått gjort det de siste dagene... Håper jeg er tilgitt :)

Også må jeg bare feire litt til slutt :

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

10 dager igjen til :bryllup:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med prøvetime hos ny frisør!!!

Ble du fornøyd???

:bolledeig::strix::nigo:

Det gikk kjempefint!!! Superflink frisør, og nå ble frisyren helt meg!!! Bare masse løse krøller, litt tilfeldig bare!!! :strix:

Åååååå, jeg gleder meg så masse!!!!!! Bare 10 dager så er jeg FRU :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det ordna seg med frisør!! :jepp: Tenker du er letta nå! Har du bilde av denne frisyren også kanskje? :sjenert:

10 dager igjen, tenk på det! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:bolledeig::strix::nigo:

Det gikk kjempefint!!! Superflink frisør, og nå ble frisyren helt meg!!! Bare masse løse krøller, litt tilfeldig bare!!! :strix:

Åååååå, jeg gleder meg så masse!!!!!! Bare 10 dager så er jeg FRU :strix:

Kan jeg få litt av energien din?? :sjenert: Jeg er helt tappa :dåne: Har ikke så mye med bryllupet å gjøre - men det er så mye annet som hele tiden skal og må gjøres, har jo ikke tid til å forberede meg på bryllup :sukk: Så - energi mottas med takk :helen:

Veldig veldig veldig bra at du er fornøyd med frisøren din nå vennen - det er så viktig!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, dere er så herlige alle sammen!!! Blir helt rørt jeg.. :sjenert:

Mim; jeg har ikke så mye energi.Føler at jeg bare vimser noen ganger :bond: .hehe..har hodet helt fullt av alt jeg må gjøre, med bryllup, flytting, visning...må jo passe på så jeg ikke pakker ned noe som har med bryllupet å gjøre..hehe. Men bryllupet er helt klart førsteprioritet for oss begge!! :strix: Men alt ordner seg jo :tommel:

Mazilla: Jeg har desverre bare bilde av en brud fra facebook..Kan ikke legge ut det. Lover masse bilder etter bryllupet!!!!

Vondt i armen min jeg..etter vaksinene igår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du??? :sjenert: LilleEkorn...? Har du planer om hva du skal gjøre med kjolen din etter du gifter deg?? Har du evt lyst til å røpe for meg hvilken størrelse du har, og om du har tenkt til å selge den??? :pls: Og info om hvor i landet du holder til, for å finne ut om det er håååpløst langt unna meg?? Jeg har jo sett på en kjole som ligner veldig, og syns faktisk din er minst like fin....... :sikle:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du??? :sjenert: LilleEkorn...? Har du planer om hva du skal gjøre med kjolen din etter du gifter deg?? Har du evt lyst til å røpe for meg hvilken størrelse du har, og om du har tenkt til å selge den??? :pls: Og info om hvor i landet du holder til, for å finne ut om det er håååpløst langt unna meg?? Jeg har jo sett på en kjole som ligner veldig, og syns faktisk din er minst like fin....... :sikle:

Svarte deg i boka di jeg :)

Idag har første værvarsel for dagen vår kommet på yr!!! Og det viser full sol, 17 grader og ikke noe regn!! Håper det stemmer!! Krysser fingrer og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Idag har første værvarsel for dagen vår kommet på yr!!! Og det viser full sol, 17 grader og ikke noe regn!! Håper det stemmer!! Krysser fingrer og tær!!

Åååå, drømmevær :hoppe:

Hør vår værmelding da: 16 grader, kraftig regn, svak vind, 1,6 m/s fra sør-sørvest. 7 mm nedbør i døgnet.

:dåne: bare å finne frem paraplyene :regn:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finværet varte ikke lenge gitt...Nå har vi samme vær som dere Mim...Bare at vi har 26mm nedbør!!!Ber til værgudene her..

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Finværet varte ikke lenge gitt...Nå har vi samme vær som dere Mim...Bare at vi har 26mm nedbør!!!Ber til værgudene her..

:hakeslepp: 26 mm????? Får jo fint vær i forhold vi da :fnise: Jeg er redd det egentlig skal stå 17 mm på vår melding, at det er feil - for det er det som står dagen før :sjenert:

Ber sammen med deg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...