LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #661 Skrevet 13. august 2008 :love: :love: :love: :love: :love: Idag er det bare en mnd igjen til vårt Det kommer til å gå så sinnsykt fort!!!!!
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2008 #662 Skrevet 13. august 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 1 ÅR IGJEN!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #663 Skrevet 13. august 2008 Tror det holder massevis med både kaker og drikke, bra du har regnet såpass med øl,for det var det det gikk absolutt mest av hos oss. og vi hadde både vin, sprit også. Vi kjøpte corona i sverige ca 15 kr flaska med lime oppi. det slo virkelig an. Vi har så mye kaker og drikkevarer igjen at du aner ikke. vi hadde bare 4 kasser øl. Og det holdt og alle ble kanakas haha.. Ingen ble ufine og dårlige Hmm..lurt med corona, det skal jeg virkelig notere ned Vi regner også med at det komme rtil å gå mest øl. Det er iallefall det vennene våre drikker mest av! Takk for tips! :dåne: 1 mnd igjen :dåne: 1 mnd - det er bare 30 dager det :juhu: :banantroll: :juhu: tenk på det!!!! Bare en mnd igjen!!!! Gleder meg så sinnsykt!! Så herlig å fått tilpasset den nye kjolen Fornøyd altså?? Hehe... Og gratulerer med slør og fine fine sko :juhu: Gleder meg masse masse til å se bilder fra dagen :rødme: Kjempefornøyd skal jeg si deg Den er bare helt fantastisk!! Men lurer litt på om tiaraen min kræsjer litt..får ta meg en tur på ebay og snuse litt.. Klart du skal få se mase bilder etter dagen, og jeg gleder meg til å se bilder fra din dag Kommer nok til å legge ut noen på facebook ganske raskt etter dagen! Innom å hilser på. er så lenge siden sist nå. Ser ut til å ha alt under kontroll du da, håper jeg føler det sånn når det er en mnd igjen også. Tenk, om en mnd er dagen der. Hei hei! Velkommen tilbake! Jeg håper iallefall jeg har ganske grei kontroll..Må begynne å notere ned alt jeg kommer på som jeg må huske..Håper ikke den lista blir altfor lang...
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #664 Skrevet 13. august 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 1 ÅR IGJEN!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Hmmmm En mnd kanskje
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2008 #665 Skrevet 13. august 2008 Hmmmm En mnd kanskje Huff, nå skammer jeg meg.... Er ikke våken i dag.... :duskedame: :duskedame: :duskedame: 1 MÅNED IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Unnskyld søte Ekorn!!
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #666 Skrevet 13. august 2008 Huff, nå skammer jeg meg.... Er ikke våken i dag.... :duskedame: :duskedame: :duskedame: 1 MÅNED IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Unnskyld søte Ekorn!! Ikke noe problem kjære Twisted pssst..er ikke helt våken selv heller..
cypress Skrevet 13. august 2008 #667 Skrevet 13. august 2008 (endret) Slenger meg med på feiringen!! :banantroll: :banantroll: 1 mnd igjen!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Ikke ett år altså... hehe... Endret 13. august 2008 av cypress
Gjest Siripiri Skrevet 13. august 2008 #668 Skrevet 13. august 2008 Innom å sniker etter ferien Og da ramla jeg inn på ei feiring! Henger meg med... :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: EN MND IGJENN!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:
Disco Biscuit Skrevet 13. august 2008 #670 Skrevet 13. august 2008 Titter innom for å gratulere med 1 mnd igjen til du blir giftet bort
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #671 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk for feiring Cypress, Siripiri, Dinedama og MaiL!! Har feiret med å kjøpe en lekker truse til den store dagen jeg Fant en kjempefin med blonder, gullhjerte og rosa sløyfe på Change.. burde være fin til den prisen da!!! 449,- ..så ikke på prisen jeg..
Gjest Siripiri Skrevet 13. august 2008 #672 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk for feiring Cypress, Siripiri, Dinedama og MaiL!! Har feiret med å kjøpe en lekker truse til den store dagen jeg Fant en kjempefin med blonder, gullhjerte og rosa sløyfe på Change.. burde være fin til den prisen da!!! 449,- ..så ikke på prisen jeg.. Åjj åjj åjj.. Den burde være ganske lekker men samtidig så behagelig at man aldri vil ta den av til den prisen Men bra med litt feiring!
zilje_k Skrevet 13. august 2008 #673 Skrevet 13. august 2008 Nå har jeg sittet her og lest masse! Og tenkt, neste side er det sikkert bilde av kjolen.. kanskje neste da.. men jeg fant ingen bilder!! Og da blir jeg SÅÅÅÅ nysgjerrig!! Mulig å få se vidunderet?? :D
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #674 Skrevet 13. august 2008 Nå har jeg sittet her og lest masse! Og tenkt, neste side er det sikkert bilde av kjolen.. kanskje neste da.. men jeg fant ingen bilder!! Og da blir jeg SÅÅÅÅ nysgjerrig!! Mulig å få se vidunderet?? :D Selvfølgelig skal du få se!! Viser gjerne frem jeg Sender deg en PM
zilje_k Skrevet 13. august 2008 #675 Skrevet 13. august 2008 Så NYDELIG!!!! Bestemt deg for slør og sånn også eller??
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #676 Skrevet 13. august 2008 Åjj åjj åjj.. Den burde være ganske lekker men samtidig så behagelig at man aldri vil ta den av til den prisen Men bra med litt feiring! Ja, den bør være sinnsykt behagelig...men jeg regner med at den ikke er behagelig nok til at en forblir på på bryllupsnatta.
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #677 Skrevet 13. august 2008 Så NYDELIG!!!! Bestemt deg for slør og sånn også eller?? Tusen takk :rødme: Veldig fornøyd Jeg skal ha langt slør som går rett utenfor slepet på kjolen, det er i organza med litt bølget kant. Også skal jeg ha tiara, har en, men synes plutselig den ble litt for mye til kjolen, så jeg skal ut på jakt på fredag Men det blir litt strass på den, og noen perler og helst noe blomsterliknende.. Skoene er fra Rainbow Club og heter Masy, de er supergode!! Også blir det rund bukett, med litt heng. Og det skal være hvite roser, blekrosa buskroser og noen små orkideer, pluss hjerteranke...Og sølvtråder, perler og glassperler..Tror det blir veldig fint :rødme:
zilje_k Skrevet 13. august 2008 #678 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk :rødme: Veldig fornøyd Jeg skal ha langt slør som går rett utenfor slepet på kjolen, det er i organza med litt bølget kant. Også skal jeg ha tiara, har en, men synes plutselig den ble litt for mye til kjolen, så jeg skal ut på jakt på fredag Men det blir litt strass på den, og noen perler og helst noe blomsterliknende.. Skoene er fra Rainbow Club og heter Masy, de er supergode!! Også blir det rund bukett, med litt heng. Og det skal være hvite roser, blekrosa buskroser og noen små orkideer, pluss hjerteranke...Og sølvtråder, perler og glassperler..Tror det blir veldig fint :rødme: Høres fantastisk ut!!!
Gjest Siripiri Skrevet 13. august 2008 #679 Skrevet 13. august 2008 Ja, den bør være sinnsykt behagelig...men jeg regner med at den ikke er behagelig nok til at en forblir på på bryllupsnatta. Hihi.. Finnes det noe slikt som er så behagelig at det forblir på på bryllupsnatta Tusen takk :rødme: Veldig fornøyd Jeg skal ha langt slør som går rett utenfor slepet på kjolen, det er i organza med litt bølget kant. Også skal jeg ha tiara, har en, men synes plutselig den ble litt for mye til kjolen, så jeg skal ut på jakt på fredag Men det blir litt strass på den, og noen perler og helst noe blomsterliknende.. Skoene er fra Rainbow Club og heter Masy, de er supergode!! Også blir det rund bukett, med litt heng. Og det skal være hvite roser, blekrosa buskroser og noen små orkideer, pluss hjerteranke...Og sølvtråder, perler og glassperler..Tror det blir veldig fint :rødme: Det hørtes fint ut, er det mulig å få se kjolen her å?
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #680 Skrevet 13. august 2008 Hihi.. Finnes det noe slikt som er så behagelig at det forblir på på bryllupsnatta Det hørtes fint ut, er det mulig å få se kjolen her å? nei, er vel ikke noe som er SÅÅÅ behagelig Klart du skal få se Pm er sendt
Fremhevede innlegg