Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: og :kyss: til deg mim :)

Nå logger jeg ut for helgen! Nå skal vi ha en helg på hytte ved sjøen, det tror jeg kan bli skikkelig deilig i dette nydelige været!! Ha en helt herlig helg alle sammen!!

:goodbye::goodbye::goodbye::reise: vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

45 dager igjen til :bryllup:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, bare 45 dager igjen!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Gleder meg så sinnsykt til den store dagen!! Tror jeg snakker veldig mye om bryllup om dagen.. :sjenert: men er det så rart da, siden det er noe så viktig og som bare skjer en gang i livet!! :jepp: Synes ikke det er lenge siden det stod 6 mnd på tickeren min jeg.. Og på fredag går fristen ut for å svare på om folk kommer eller ikke, mangler fortsatt 14 svar..skjønner ikke at folk kan være så trege jeg.. Ellers så er det bare 1 person som har svart nei takk, og det var egentlig helt greit :fnise:

Jeg har bare slikket sol de siste dagene jeg :sol: Har jo vært så supert tropevær her den siste uken. Utrolig deilig!!! Fått godt med brunfarge, så da har jeg et grunnlag å holde ved like i solarium frem til bryllupet!

Jeg ELSKER sommeren!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh...mimsen, har akkurat vært innom bloggen din :rødme: så nydelig alt er :rødme: åhh, dagen kommer til å bli såååå fin, du har vært så utrolig flink :jepp: hvor har du fått tak i håndkle??? så stilig med brodert navnene deres og dato :rødme: så utrolig fint diktet er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Åhhh...mimsen, har akkurat vært innom bloggen din :rødme: så nydelig alt er :rødme: åhh, dagen kommer til å bli såååå fin, du har vært så utrolig flink :jepp: hvor har du fått tak i håndkle??? så stilig med brodert navnene deres og dato :rødme: så utrolig fint diktet er :)

:fnise: feil dagbok Miso :skratte: Men takk for skryt likevel :klem:

Håndklærne er bestilt fra Monogramservice, de ble veldig fine - men om du skal bestille derfra så vær tydelig på farge og sånn, jeg fikk blå første gangen og oransje andre gangen, selv om jeg bestilte gull / brunt :ler: De oransje er nok den gullfargen de har - så det lar jeg gå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise: Bare hyggelig med litt ekstra stuff i dagboka mi Miso :fnise: Er det varmen som har gått deg til hodet? Skjønner deg godt jeg, vi er jo ikke vant til tropevarme her i Norge!!

Nå har jeg vært og trent jazzdans, kjempegøy!! Da har jeg fått trent 2 timer denne uka!! Ikke verst å klare å gå inn på et treningssenter når sola steker og det eneste man vil er å dra på stranda! Litt imponert over meg selv må jeg si!

Idag skal vi få gravert ringene våre på nytt, det var blitt feil i inngraveringen..Men nå er jeg så vant til å måtte gjøre alt 2 ganger, så ser ikke på det som noe problem :) Også må min gjøres litt mindre, føles som den sitter litt for løst..og vil jo ikke risikere å miste den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suser bare innom og ønsker alle en super helg!!! Vi skal i 2-dagers bryllup i helgen til et vennepar, det kommer til å bli supert! Enda en generalprøve for oss :fnise: Så i kveld er det rømmegrøt og spekemat på gården bruden har vokst opp, og i morgen er det kirkebryllup og bryllupsfest!

:goodbye: alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise: Bare hyggelig med litt ekstra stuff i dagboka mi Miso :fnise: Er det varmen som har gått deg til hodet? Skjønner deg godt jeg, vi er jo ikke vant til tropevarme her i Norge!!

Nå har jeg vært og trent jazzdans, kjempegøy!! Da har jeg fått trent 2 timer denne uka!! Ikke verst å klare å gå inn på et treningssenter når sola steker og det eneste man vil er å dra på stranda! Litt imponert over meg selv må jeg si!

Idag skal vi få gravert ringene våre på nytt, det var blitt feil i inngraveringen..Men nå er jeg så vant til å måtte gjøre alt 2 ganger, så ser ikke på det som noe problem :) Også må min gjøres litt mindre, føles som den sitter litt for løst..og vil jo ikke risikere å miste den..

Imponerende at du orker å trene i finværet!! Der snakker vi selvdisiplin! :Nikke: Får håpe det blir med ett bryllup for deg - selv om du må gjøre alt annet to ganger... :fnise:

God helg!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at du orker å trene i finværet!! Der snakker vi selvdisiplin! :Nikke: Får håpe det blir med ett bryllup for deg - selv om du må gjøre alt annet to ganger... :fnise:

God helg!! :kose:

:fnise: det får holde med ett bryllup og en mann :fnise: Resten skal jeg nok klare å ordne 2 ganger..

Skulle egentlig vært og trent idag, men har begynt på jobb igjen etter ferie idag og er sååå trøtt..Klarer omtrent ikke holde øynene åpne..Så jeg får legge meg tidlig idag(må bare se paradise hotel først.. :sjenert: ) og heller komme meg på elixia i morgen. Skal prøve å kutte ut brød,pasta,poteter og melk, og kjøre på med kjøtt og grønnsaker. Såkalt lavkarbo-diett, og så får vi se om det setter litt fart på sakene!

Ååååå, bryllupet i helgen var kjempefint!! Kom et par tårer gitt.. Bruden var nydelig, og så utrolig mange fine taler! Klarte ikke la være å tenke på at neste gang er det vår tur!! Bare 40 dager igjen idag!!!!!

Og igår kom lillebroren til kjære og kjæresten hans hjem fra ferie i USA, og de insisterte på at vi skulle bli med de hjem..Ok tenkte vi, vi hadde jo ikke andre planer. Og grunnen til at vi måtte bli med de var at de hadde kjøpt bryllupspresang til oss, og den måtte vi få nå!! I den fineste posen jeg noen gang har sett, lagt i fine esker med silkefor og i sort fløyel lå de flotteste glassene jeg noen gang har sett, med våre navn og bryllupsdato inngravert!! De glitret i masse små stener, sølv og emalje!! Såååå utrolig fine :rødme: Og ikke nok med det!! I posen lå ennå en like flott eske :Vi fikk kakespade og kniv i samme serie, også med inngravert navn og dato!!!

Her finner dere bilde av det:

http://www.thingsremembered.com/webapp/wcs...1022__3008_3344

Og det vi har fått heter Park Avenue :rødme: De er skikkelig tunge og massive, og mye finere i virkeligheten enn på bilde :sjenert:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, bare 1 mnd og 7 dager igjen for deg nå!! Tiden flyyyyr!

Bra du ikke friker ut av at ringene ble feil! Må si du tar ting bra! :)Det blir jo fint til slutt!! Har du fått den tilbake i rettet stand nå forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med :klemmer: :klemmer: før jeg drar

Ha en tipptopp uke!! :kose:

Tusen takk Tassie :klemmer: Ha en super bryllupsreise!!

Oi, bare 1 mnd og 7 dager igjen for deg nå!! Tiden flyyyyr!

Bra du ikke friker ut av at ringene ble feil! Må si du tar ting bra! :)Det blir jo fint til slutt!! Har du fått den tilbake i rettet stand nå forresten?

ja, det er jo helt villt hvor fort tiden går! Nå har jeg lært meg at det ordner seg uansett ;) Men det er jo litt irriterende å måtte gjøre ting 2 ganger.. Vi får tilbake ringene neste uke, da bare må de være fine :)

Idag har jeg fått kjøpt gjestebok!! Fant en kjempefin en på TilBords faktisk! cremefarget, litt fløyelsaktig utenpå, med plass til bilde av oss i et hjerte foran :rødme: Den er såååå fin :rødme:

Neste uke skjer det masse!!! Tilpasning av brudekjolen på tirsdag, og da må jeg finne sko og slør også. Prøvetime hos frisøren på fredag, og ringe presten i løpet av uken, og ringe kirken og få kontaktinfo til organisten..Også har jeg tenkt å lage ferdig festprogrammet, med menyen og litt om alle gjestene, og så har vi tenkt å prøve oss litt frem med bordplanen. Godt med alt som er gjort tenker jeg :jepp:

Også skal jeg få trent idag også, var flink igår og trente 1,5 time!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Hei LilleEkorn!

Fant plutselig ut at jeg bare har sett deg i min og andres bøker, og at jeg ikke har spionert inne hos deg! Consider it done!! :lur:

Ser du er flink til å trene nå, jeg prøver så godt jeg kan jeg også. Har funnet ut at jeg ihvertfall har en statistisk mulighet til å se bra ut når jeg har så god tid på meg... :)

Lykke til med videre forberedelser, jeg skal følge med her inne! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleEkorn!

Fant plutselig ut at jeg bare har sett deg i min og andres bøker, og at jeg ikke har spionert inne hos deg! Consider it done!! :lur:

Ser du er flink til å trene nå, jeg prøver så godt jeg kan jeg også. Har funnet ut at jeg ihvertfall har en statistisk mulighet til å se bra ut når jeg har så god tid på meg... :)

Lykke til med videre forberedelser, jeg skal følge med her inne! :popcorn:

Hei Twisted :goodbye: Så koselig med besøk i boka mi :) Her går bare tiden så sinnsykt fort!! Bare 1mnd og 4 dager igjen :hakeslepp::hakeslepp:

Fikk noen mld av forloveren min idag tidlig så jeg begynte å ane noen ugler i mosen, men jeg kunne visst slappe helt av idag :jepp: Har en magefølelse på at det blir neste helg...

Også har vi fått tilbake ringene, og nå er de helt perfekt inngravert og min sitter som støpt!!!

Idag skal jeg i kirken og se Prinsesse Snuppelure gifte seg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei Twisted :goodbye: Så koselig med besøk i boka mi :) Her går bare tiden så sinnsykt fort!! Bare 1mnd og 4 dager igjen :hakeslepp::hakeslepp:

Fikk noen mld av forloveren min idag tidlig så jeg begynte å ane noen ugler i mosen, men jeg kunne visst slappe helt av idag :jepp: Har en magefølelse på at det blir neste helg...

Også har vi fått tilbake ringene, og nå er de helt perfekt inngravert og min sitter som støpt!!!

Idag skal jeg i kirken og se Prinsesse Snuppelure gifte seg :rødme:

1 måned og 4 dager kommer til å gå kjempefort!! Men koselig den siste tida også regner jeg med. Spennende å høre om magefølelsen på utdrikningslaget er riktig, sikkert ikke godt å vite hva de planlegger for deg! (jeg har nemlig ikke peiling når det blir min tur om et snaut år, ikke godt å vite hva forloveren min kan finne på. Vi har kjent hverandre i 14 år, så hun har ihvertfall godt grunnlag! :))

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hoppe: Ooo, snart utdrikningslag!?!! Gled deg, det var kjempegøy :jepp: Bare den følelsen av at alle som kom, kom for min skyld :sjenert: Det ble nesten for mye for sippehøna :fnise:

Spennende å se om magefølelsen din stemmer - min gjorde jo ikke det :skratte:

:juhu: Herlig at de ordnet opp sånn at de er perfekte :klem: Vi har også levert våre til gravering nå...off, kjenner i magen at det nærmer seg :hoppe:

Ha en strålende lørdagskveld vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...