Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så koooselig å ha deg tilbake igjen!!! :klemmer: :klemmer:

Jeg er helt enig med deg, syns du har vært effektiv og fått gjort masse! Så dumt med hotellet... rart! Har dere tenkt ut noen annen plass istedet?

Vi fant ut at vi ikke trengte noen hotell-brudesuite vi etter dagen siden vi skal rett på bryllupsreise like etter og natt til søndag kommer vi uansett bare til å sovne med en gang begge to... Da sparer vi litt penger også :)

:klemmer: til tassie!! Koselig å være tilbake! Savner dere KG-snuppene vet du! Kan jo få abstinenser av mindre :fnise:

Har sett på et annet hotell istedet, og de har ledig, og de har Romance-pakker! Dvs champis , 4 sjokolader og fruktkurv på rommet. Hotellet er helt nytt!! Tror nok vi går for det. Koster litt mer..menmen.. Vi reiser jo ikke på bryllupsreise før 3 uker etter bryllupet, da vi kan kose oss på hotellet første dagen som nygifte!

Så mye du har fått gjort! :klappe:

Jepp, følte virkelig at jeg klarte å få gjort litt :) Tenkte kanskje å dra å se på sko igjen i morgen, men hvis det blir strålende sol,så skal jeg heller jobbe med brunfargen! Trenger virkelig det nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: til tassie!! Koselig å være tilbake! Savner dere KG-snuppene vet du! Kan jo få abstinenser av mindre :fnise:

Har sett på et annet hotell istedet, og de har ledig, og de har Romance-pakker! Dvs champis , 4 sjokolader og fruktkurv på rommet. Hotellet er helt nytt!! Tror nok vi går for det. Koster litt mer..menmen.. Vi reiser jo ikke på bryllupsreise før 3 uker etter bryllupet, da vi kan kose oss på hotellet første dagen som nygifte!

Åååh det hørtes nydelig ut!! Man trenger litt fred å ro etter bryllupet sammen tror jeg :) Enten det er bryllupsreise eller brudesuite! Har jo ikke vært igjennom det før :fnise: Men kan tenke meg at det skal bli godt å få roet ned og slappe av, bare nyte nygift-følelsen :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har vi bestemt oss for å gå for det hotellet!! Ringer og bestiller på mandag :) Og på fredag fikk vi telefon om at ringene våre er ferdige!!!! Så de skal hentes i morgen!! Er sååå spent! Siden vi har fått designe de selv, så er det jo litt ekstra spennende! Håper bare de er akkurat så fine som jeg ser de for meg.. :rødme:

Igår var vi hos forloverene våre og da ble det jammen til at vi øvde på vals sammen alle 4. Ekstra moro var det da jeg og min forlover plutselig fikk se kjære og hans forlover danse sammen! De to gutta svingte seg ute på terassen :):fnise: Flinke var de!! Tror det skal gå greit med den valsen jeg. Også har vi tenkt å danse til Annies Song :

http://www.youtube.com/watch?v=3xbprQS2CVI

Veldig fin tekst også :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempesøt :) :rødme: Pappa satte på en cd hjemme i helga, og plustelig kom den sangen..og jeg bare falt for den umiddelbart! Og de som skal spille i bryllupet hadde den på reportoaret sitt så da var det jo ikke noe problem :) Da var det bare å lete den opp på youtube, så vi får øvd litt :)

Ikveld skal jeg på kino og se Mamma Mia :) lenge sien jeg har vært på kino altså..husker ikke sist en gang jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, heldiggris! Jeg har lyst til å se den igjen jeg! :fnise: Kjempesøt film!! :) Gled deg! Gleder meg til den kommer på dvd jeg! :rødme: Både jeg og mamma ble rørt og allting... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som har fått gjort så mye :juhu: :klappe: Så dumt hotellet dere så på ikke var noe, men suuupert at dere fant ett annet ett :jepp: alt som er ordnet er bra, tror det er min lille filosofi når det gjelder bryllup, sier det visst nok hele tiden i følge kjære :fnise:

Så spennede å hente ringene :rødme: blir godt å få de på plass kan jeg tenke meg :) Nå er det ikke lenge igjen, dagene flyr jo bare :) Vi har fått ordnet bryllupsreise nå vi, så nå leter vi etter hotell som vi kan bo i fra 15-16 november :)

du er så flink til å ordne ting :jepp: kan du sende litt effektivitet til meg??:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har fått gjort så mye :juhu: :klappe: Så dumt hotellet dere så på ikke var noe, men suuupert at dere fant ett annet ett :jepp: alt som er ordnet er bra, tror det er min lille filosofi når det gjelder bryllup, sier det visst nok hele tiden i følge kjære :fnise:

Så spennede å hente ringene :rødme: blir godt å få de på plass kan jeg tenke meg :) Nå er det ikke lenge igjen, dagene flyr jo bare :) Vi har fått ordnet bryllupsreise nå vi, så nå leter vi etter hotell som vi kan bo i fra 15-16 november :)

du er så flink til å ordne ting :jepp: kan du sende litt effektivitet til meg??:sjenert:

Ja, tror det er blitt min filosofi i det siste også, at alt ordner seg :) Vel, jeg er ikke alltid så effektiv..skulle egentlig ryddet leiligheten idag, men det er jo sååå kjedelig..mye morsommere å planlegge bryllup!

Og jaaaa, vi har hentet ringene!! Og de var sinnsykt fine :rødme: Og vi fikk de i et skinnetui formet som et hjerte, med et strasshjerte oppå..så søtt :) Må bae klare å la de ligge i boksen sin frem til den store dagen nå da..lyst til å bruke de med en gang jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, nå ble jeg nesten litt rørt... :hjerte::hjerte: Veldig fine ringer!!! Skjønner godt at du har lyst til å bruke dem med en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige ringer!!

Vi driver også og øver på vals nå. Men har ennå ikke funnet ut hvilken sang vi skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åååh så nydelige ringene deres var! :rødme:

:rødme:

Fantastiske ringer :rødme:

Nyyyyydelig ringer! :rødme:

Åååå, nå ble jeg nesten litt rørt... :hjerte::hjerte: Veldig fine ringer!!! Skjønner godt at du har lyst til å bruke dem med en gang!!!

:dåne: Lille Ekorn, de var helt utrolig nydelige :hjerter: For en gangs skyld eier jeg ikke ord :fnise:

ikke ofte Mim er speachless..hehe.. :fnise:

Nydelige ringer!!

Vi driver også og øver på vals nå. Men har ennå ikke funnet ut hvilken sang vi skal ha.

Hvilke sanger har dere prøvd til da?

Tusen takk alle sammen :rødme: Er veldig fornøyd med ringene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh...så nyydelige ringene er :rødme: så romantisk å ha den i en hjerteformet boks :rødme: skjønner godt at du vil ha de på med en gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...