LilleEkorn Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #581 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Litt stolt idag!! Vært så flink og trent idag også 3 dagen på rad, føler virkelig jeg har kommet inn i en god flyt her nå Også har vi blitt bedt i bryllup til ei venninne idag!!!! Gleder meg!!!! Endret 9. juli 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2008 #582 Del Skrevet 10. juli 2008 Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 10. juli 2008 Flinkingen Tusen takk Dinedama!! Vært flink idag også!! Nå skal leiligheten ryddes litt før jeg fyker ut i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 11. juli 2008 Juhuu!! Leiligheten er ryddet, sola skinner..(litt i alle fall) det er fredag og helg!! Skal kose meg sammen med kjæresten i helga Også har jeg gjort litt bryllupsrelatert idag : ringt til butikk som har noen fine sko, skal dit på mandag, måtte bare forsikre meg om at de hadde åpent siden det er midt på sommeren..disse brudesalongene har det med å stenge helt om sommeren.. Fant ut at de skoene jeg har ikke passer så godt til den nye kjolen.. Så om noen trenger fine helt nye sko i str 38, fra Ivory shoes, med rund tupp, 5,5 hæl og ankelrem med strasspenne, så er det bare å si ifra ..eller et 3 meter langt slør i mykt brudetyll i diamond white.. Også har jeg lagt til et par ting på ønskelisten vår. Og ringt til hotellet der vi skal tilbringe bryllupsnatten. De har pusset opp hele hotellet i vår, så jeg var hjertelig velkommen til å komme å se på suiten, så det skal jeg også på mandag! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. juli 2008 #585 Del Skrevet 11. juli 2008 Juhuu!! Leiligheten er ryddet, sola skinner..(litt i alle fall) det er fredag og helg!! Skal kose meg sammen med kjæresten i helga Også har jeg gjort litt bryllupsrelatert idag : ringt til butikk som har noen fine sko, skal dit på mandag, måtte bare forsikre meg om at de hadde åpent siden det er midt på sommeren..disse brudesalongene har det med å stenge helt om sommeren.. Fant ut at de skoene jeg har ikke passer så godt til den nye kjolen.. Så om noen trenger fine helt nye sko i str 38, fra Ivory shoes, med rund tupp, 5,5 hæl og ankelrem med strasspenne, så er det bare å si ifra ..eller et 3 meter langt slør i mykt brudetyll i diamond white.. Også har jeg lagt til et par ting på ønskelisten vår. Og ringt til hotellet der vi skal tilbringe bryllupsnatten. De har pusset opp hele hotellet i vår, så jeg var hjertelig velkommen til å komme å se på suiten, så det skal jeg også på mandag! Gleder meg :hoppe: huhei så mye gøy!!! Gleder meg sånn til å se bilder :juhu: Du kommer til å bli så vakker :rødme: DEN kjolen, jeg ser og ser og ser på den - kommer ikke over hvor fin den er Litt misunnelig *hysj* Men kan du ikke bruke sløret til den nye kjolen?! Må du ha nytt der også :klø: Fargen som ikke stemmer da kanskje Jeg er håpløs med sånt, kjøpte brudepikekjole nr 3 idag - endelig i rett farge Så spennende å gå og se suiten dere skal ha på bryllupsnatten, også helt nyoppussa da :dåne: Kjente det godt i magen når jeg bestilte suite til bryllupsnatten kan du si, det ble så virkelig alt Herlig Ha en suuuuper helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juli 2008 #586 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei LilleE så spennende å skulle se suiten gleder meg til å høre hvordan det har gått Håper du finner sko også, hmm minner meg på at jeg må sette i gang søket etter sko selv, mye å husk på!! men det er jo verdt det ha en strålende helg og kos deg med kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 11. juli 2008 #587 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg så ikke inlegget ang størrelsene før i dag.... jentestørrelsene var helt normale ikke store i størrelsen hvertfall. jeg bestilte L og passet meg bra. Bestilte L til sambo også, men den synes jeg virket litt stor...var mer som xL . Synd jeg ikke visste at du skulle selge sløret ditt. Bestilte meg slør i diamond white i den lengden der for noen dager siden. hadde et som var for lyst (hvit) og et som var for mørkt (ivory). Men har ikke fått det enda da... sier fra om det blir krise;) Så gøy med visning da...vi var på det og det var så koselig, kunne liksom se for meg bryllupsnatten og det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #588 Del Skrevet 11. juli 2008 :hoppe: huhei så mye gøy!!! Gleder meg sånn til å se bilder :juhu: Du kommer til å bli så vakker :rødme: DEN kjolen, jeg ser og ser og ser på den - kommer ikke over hvor fin den er Litt misunnelig *hysj* Men kan du ikke bruke sløret til den nye kjolen?! Må du ha nytt der også :klø: Fargen som ikke stemmer da kanskje Jeg er håpløs med sånt, kjøpte brudepikekjole nr 3 idag - endelig i rett farge Så spennende å gå og se suiten dere skal ha på bryllupsnatten, også helt nyoppussa da :dåne: Kjente det godt i magen når jeg bestilte suite til bryllupsnatten kan du si, det ble så virkelig alt Herlig Ha en suuuuper helg vennen Klart du skal få se bilder etter den store dagen Mim, men bare hvis jeg får de dine Og ja, jeg er helt enig med deg i at kjolen min er helt fantastisk!! Og det er din også, veldig vakker er den :rødme: Det sløret mitt er altfor langt..blir ikke pent i forhold til slepet på kjolen..såååå typisk..jaja, får bare bruke litt mer penger da er så typisk meg... Gleder meg skikkelig til å se suiten!!!! se for meg og der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #589 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei LilleE så spennende å skulle se suiten gleder meg til å høre hvordan det har gått Håper du finner sko også, hmm minner meg på at jeg må sette i gang søket etter sko selv, mye å husk på!! men det er jo verdt det ha en strålende helg og kos deg med kjæresten Miso!! Koselig så ha deg her igjen Har sendt deg en liten PM jeg Ha en fantastisk helg med din kjære du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #590 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg så ikke inlegget ang størrelsene før i dag.... jentestørrelsene var helt normale ikke store i størrelsen hvertfall. jeg bestilte L og passet meg bra. Bestilte L til sambo også, men den synes jeg virket litt stor...var mer som xL . Synd jeg ikke visste at du skulle selge sløret ditt. Bestilte meg slør i diamond white i den lengden der for noen dager siden. hadde et som var for lyst (hvit) og et som var for mørkt (ivory). Men har ikke fått det enda da... sier fra om det blir krise;) Så gøy med visning da...vi var på det og det var så koselig, kunne liksom se for meg bryllupsnatten og det hele Ikke noe problem Pinkybride, jeg fant oversikt over str, så da ordnet det seg. Fikk du de levert av DHL? Hvordan fungerer det egentlig? Du får bare si ifra om sløret ditt ikke kommer i tide, da stiller jeg med slør vet du mmmm, bryllupsnatt...*kose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #591 Del Skrevet 12. juli 2008 :love: :hjerte: 9 uker igjen :hjerte: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #592 Del Skrevet 12. juli 2008 *sukk* ..tenk at det bare er 2 mnd igjen til vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juli 2008 #593 Del Skrevet 13. juli 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen!! :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juli 2008 #594 Del Skrevet 13. juli 2008 2 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 13. juli 2008 #595 Del Skrevet 13. juli 2008 2 måneder igjen! Jeg synes tida flyr så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #596 Del Skrevet 14. juli 2008 Under to måneder :juhu: :juhu: ...jeg er litt treig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juli 2008 #597 Del Skrevet 14. juli 2008 det står 1 mnd og 29 dager på tickeren *Mim flyr rundt seg selv* :juhu: Snart snart snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #598 Del Skrevet 16. juli 2008 Hallooo I`m back vært hjemme hos mamma og pappa en tur, koselig! Prøvde å se etter sko på mandag, de hadde ikke str... Var å så på hotellet vi har(hadde)valgt til bryllupsnatten, men det var helt forferdelig! Så det er nå avbestilt. Fikk t-skjortene jeg bestilte fra spreadshirt, men de hadde kart å trykke feil bak på begge t-skjortene, så de måtte jeg sende tilbake igjen. Så fikk jeg perlepynten som jeg bestilte på eBay, men selger hadde glemt å krysse av for gift, så da måtte jeg betale toll gitt. Også har jeg bestilt mansjettknapper med initialene til kjære på, som hans kal få dagen før bryllupet. Kjempefine! Også har jeg fått kjøpt notatbok og klistrelapper (384 stk i pakka..hehe) til gavene. Synes jeg har fått gjort masse jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. juli 2008 #599 Del Skrevet 16. juli 2008 Så koooselig å ha deg tilbake igjen!!! :klemmer: Jeg er helt enig med deg, syns du har vært effektiv og fått gjort masse! Så dumt med hotellet... rart! Har dere tenkt ut noen annen plass istedet? Vi fant ut at vi ikke trengte noen hotell-brudesuite vi etter dagen siden vi skal rett på bryllupsreise like etter og natt til søndag kommer vi uansett bare til å sovne med en gang begge to... Da sparer vi litt penger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. juli 2008 #600 Del Skrevet 16. juli 2008 Så mye du har fått gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg