Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hehe :skratte: ..Var vel det navnet kjære kom på når han skulle lage prøve eksempel.. :rødme: Skal stå Brud og Brudgom på våre, også 72 andre navn sammen med monogramet..hehe..inn med teskje :fnise:

unnskyld da, for en gangs skyld er jeg vel teskjekjerringa!! :skratte:

ganske morro å være teskjekjerring når man rager 176 cm over bakken! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unnskyld da, for en gangs skyld er jeg vel teskjekjerringa!! :skratte:

ganske morro å være teskjekjerring når man rager 176 cm over bakken! :dåne:

:skratte::skratte: Du høres ut som en helt super teskjekjerring :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte: Du høres ut som en helt super teskjekjerring :skratte:

haha, verdens største teskjekjerring!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gått an å bruke monogrammet i bakgrunnen (svakt) med navnet oppå?

Har tenkt tanken på det også, men det ble bare rot.. For det er så mange sjatteringer i monogrammet, så bare deler av det syntes. Vi har nå valgt å ha ett hjerte med navnet øverst, og monogrammet mindre under. Kommer bilde senere, måtte legge det bort litt. Kom plutselig på at vi kanskje burde spise litt middag :fnise: Sånn går det når man går helt opp i bryllupsting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Da så :) Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Vi var som noen skikkelige småbarnsforeldre i dag - mat før klokka halv syv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stilige bordkort! De var kjempefine! Syns det var fint med to hjerter jeg, men kan godt skjønne at dere ikke orker å klippe ut så mange *sitter her og angrer på løsningen vi har på bordkort og derfor blir ingen bordkort lagd for tiden* :fnise:

Gleder meg til å se den endelige løsningen :) Blir sikkert kjempefint det og

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så :) Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Vi var som noen skikkelige småbarnsforeldre i dag - mat før klokka halv syv :fnise:

Det skal du få se vet du :) Skal gi saks og papir til lillesøster :fnise: For hun er så supernøye! Jeg har ikke tålmodighet jeg.. :sjenert:

Så stilige bordkort! De var kjempefine! Syns det var fint med to hjerter jeg, men kan godt skjønne at dere ikke orker å klippe ut så mange *sitter her og angrer på løsningen vi har på bordkort og derfor blir ingen bordkort lagd for tiden* :fnise:

Gleder meg til å se den endelige løsningen :) Blir sikkert kjempefint det og

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Tusen takk :) Tror det kan bli kjempefint ja! Må bare begrense hjertebruken litt :fnise: Sånn at ikke halvparten får 2 hjerter og resten ett :fnise:

Kjempefine bordkort :-D

Tusen takk Dinadama :)

De invitasjonene var virkelig flotte :)

Ikke sant :) Gleder meg til å sende de ut! Fikk masse inspirasjon på PapirGalleriet! Kan absolutt anbefales!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok vi turen innom TilBords for å legge til et par ting på lista vår der.. Og gjett om vi fikk en overraskelse! Da var mesteparten handlet alt!! :overrasket: Og det før vi har sendt ut innbydelser ennå! Så da måtte vi bare begynne å sette opp mer.. :lur:

Synes glass er så vanskelig jeg..har sett på Tangen, men cognacglassene er så store.. Og noen fra Kosta Boda, Chateau.. vanskelig.. :sjenert:

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok vi turen innom TilBords for å legge til et par ting på lista vår der.. Og gjett om vi fikk en overraskelse! Da var mesteparten handlet alt!! :overrasket: Og det før vi har sendt ut innbydelser ennå! Så da måtte vi bare begynne å sette opp mer.. :lur:

Synes glass er så vanskelig jeg..har sett på Tangen, men cognacglassene er så store.. Og noen fra Kosta Boda, Chateau.. vanskelig.. :sjenert:

Oi, skal si folk er tidlig ute! Det må jo bety at alle har lyst til å gi dere noe dere ønsker dere, så de vil ikke risikere at ting allerede er kjøpt.. Det er jo kjempebra!

Håper det dere satte på lista idag er ting dere ønsker dere eller trenger, at det ikke bare ble impulsting og fjas! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si folk er tidlig ute! Det må jo bety at alle har lyst til å gi dere noe dere ønsker dere, så de vil ikke risikere at ting allerede er kjøpt.. Det er jo kjempebra!

Håper det dere satte på lista idag er ting dere ønsker dere eller trenger, at det ikke bare ble impulsting og fjas! :fnise:

Neida :fnise: Ikke noe på impuls her! Har hatt lyst til å bytte ut kjøkkenservise også, men ville ha servise vi har begynt å spare på først. Så da satte vi opp endel av Edme fra wedgewood til å ha på kjøkkenet :) Kommer ikke til å bruke så mye av det vi får her vi bor nå, for vi drømmer om å bygge oss hus innen et par år :rødme: Også fikk vi med oss en katalog å se i, så da tar vi litt etter litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss da var folk tidlige ute... men hadde dere mye på den listen?!?

Vi har fått beskjed om at vi har litt lite ønsker..

men synes det var vanskelig nok å finne de tingene vi fant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på om eg ska invitera dine gjester i vårt bryllup :klø:

:hoho:

Eg o vil ha masse presangar :fnise: Hjelpe kansje å ønska seg nåke da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss da var folk tidlige ute... men hadde dere mye på den listen?!?

Vi har fått beskjed om at vi har litt lite ønsker..

men synes det var vanskelig nok å finne de tingene vi fant...

Vet ikke helt hvor mye som er vanlig jeg.. :sjenert: Men vi satte opp masse bestikk, service, kjøkkenglass, fat og kaffekanne. Gidder liksom ikke sette opp masse bare for å fylle opp. Men nå kan vi jo få oss et nytt servise til kjøkkenet! Da blir det Ikea-trash-party etter bryllupet :hoppe:

Lure på om eg ska invitera dine gjester i vårt bryllup :klø:

:hoho:

Eg o vil ha masse presangar :fnise: Hjelpe kansje å ønska seg nåke da :sjenert:

Hehe..du kunne fått noen av de gratis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår hadde i samtale med hovmester på lokalet vi har booket. Og jeg har så utrolig god følelse!! Hun er så koselig og de er så drevne, så ikke noe er noe problem og alt er liksom opplagt. Deilig!! :hoppe: Vi bestemte menyen, det blir til forrett: spekeskinke med melon og jordbær, hovedrett: hjortestek med grønnsaker, stekt sopp og fløtegratinerte poteter, til dessert: Fløteis med lune bjørnebær. :spise: Syntes det hørtes ut som en meny de fleste liker og det er viktig! Også får vi 7 servitører, som er der hele kvelden. Alt er bare supert!!

Nå skal jeg og kjære ut og nyte sola, også skal vi ut og spise italiensk ikveld :rødme: Ha en skikkelig kjærestekveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Så bra at alt gikk i orden med mat og lokalet :):hoppe:

Ja kjærestekvelder er deilige! Hørtes skikkelig romantisk ut :sjenert:

Dere får ha en God Helg!! :-D å kose dere masse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Dinedama og Siripiri :) Vi hadde det kjempekoselig igår! Satt lenge på aker brygge og koste oss! Snakket masse om bryllupet også :rødme: Men vi satt nok litt for lenge i sola, for jeg ser ut som en hummer!! Er så sinnsykt solbrent...husket visst ikke å smøre meg nei.. :sjenert: Jaja, er vel bedre å være rød enn kritthvit.. :fnise: Viktig med litt grunnlag!!

Ha en super pinsehelg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...