Gå til innhold

31.05.08 er den store dagen


iap

Anbefalte innlegg

bryllupskaka er grønn marsipankake..den er ferdig gjekk lett så ein lek det..

var i byn å sko henta kjolen min men det var noko meir så eg ikkje va heilt fornøyd me så fekk an ikkje med meg i dag heller...men men...di sko kjøra den inn te meg i måro...

elles så er servettane ferdig bretta...

i måro er det berre til å fylla kakene, pynta lokale, henta maten og handla som står på programmet...

så i måro kvell har eg store planar om at det skal ver varmt sånn at eg kan sitta på alltanen å drikka 1 øl å slappa av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du har sånn vær som jeg har i dag så blir det øl på deg i kveld ja!!!

synes det er modig å lage kaka selv.. hadde jeg ikke turt!!!

lykke til i morgen... du må kose deg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Håper det går bra i dag slik at du kan kose deg med en :ol: senere i dag! :klemmer: Masse lykke til i morgen da!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagen!! Endelig er dagen her, den du har ventet på så lenge!! Håper det blir helt fantastisk!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere så mye!!!

ganske morsomt at det står det er 11 mnd og 28 dager til du skal gifte deg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry at eg ikkje har skreve noko før..men dagane har berre gått i fra meg...

dagen va kjempe fin, men litt varmt (30 grader i skyggen) og ikkje nok med d så funka ikkje lufteanlegge på lokale me va skikkeli så det var litt varmt..

begynte med fradagen med pynting av lokale å henting av alle ting..fekk kjolen min blant anna på ittemiddagen ein gong..bedre seint enn aldri.

på lørdagen va eg ein snar tur å pynta litt te (noko så ikkje kunne gjerast dagen før)

kl11.30 var eg sjå frisøren..ikkje for å skremma dåken men det va ikkje akkurat ein skjønn fornøyelse å ta på sløre..me hadde champis å jordbær å smørbrød sjå frisøren..anbefale å eta noko der.

greide å komma 3-4min forseint te kjørko. måtte henta buketten føst..kribla litt i magen når eg gjekk inn men det gjekk øve når eg satte meg..det blei ein typisk meg å kjære stond både i kjørko å på festen etter på.. i kjørka leste søskenbarne mitt opp eit dikt.

så bar det til fotografen..me berre fjaste å koste oss, men fotografen hadde vist fått mången bra bilder sa han..har ikkje fått dei ennå så det gjenstår å sjå..

middagen va kjempe go..blei 3.5time med bordet, men hadde pause inni der og..va litt rørt når kjære talte te meg sa så masse fint..

etter på var det pollynese og brudevals..gjekk litt fort den siste men men...me heiv oss nå i sin sving dans og men det var ikkje så enkelt med så møkje kjole.hehe..

kvellen forsatte med dansing kake eting (hadde veldi masse kaka igjen for å sei det mildt). så va det spekemat når kl 01.30. litt meir dansing så takka me for oss når klokko va rondt 02.15. va kje heilt klar for å gå him då men va ganske deilig å få av seg sløre..

bilder får eg ikkje te å lasta opp..men send meg ein pm så kan dåken få ein link med bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes ut som en fantastisk dag!! Vil gjerne se bilder om jeg får :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine dere var!!! Koselig å få se så mange bilder! Helt tydelig å se at dere er lykkelige sammen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...