Gå til innhold

31.05.08 er den store dagen


iap

Anbefalte innlegg

har fått delt ut ein del invitasjonar nå...dei siste tar me i påsken..på lørdag var me å bestillte oss ringar. trudde det skulle ta litt tid, men sko vist få dei i slutten av denna veko. ganske imponert over det.

maten er og bestilt..

åsså har me fått veta at svigers sponse oss litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dinedama:

ja det hadde vore fint..me har ikkje rekna med noken sponsing så det var ein positiv øveraskelse...

glømte heilt ut at eg har jo funne lys til middagsbordet..endelig får eg vel sei. har vert gjennom ein del butikar for å sei det sånn.

har funne pynt til kransakako. blir ikkje knallertar på den. eg fant nåler med små perler på, som eg skal ha i midten av ein blomst som eg stanse ut i likt papir som invitasjon og songhefte. (blei litt lång den setninge...). også fant eg hjerte prismer i grønt og gjennomsiktig kvite. dei var det hål i så eg skal bruka like nåler som på blomsten...muligens eg skal ha noken store perler og..også kjøpte eg ein liten kaketopp til å ha på. 2 søte små bamsar, må berre mala blomstene grønne..paste ikkje heilt med rød..

kaketoppen til bryllupskaka er og bestilt...fekk kakestativet på lørdag..va ganske fornøyd.

har begynt å få litt alkoholer til baren inn og..trur eg har all cognacen og vodkaen..har redusert dei til 7 flasker kvar..meina det burde ver nok av det..er ikkje fullakalas heller...

papirene er sendt til folkeregistere i dag.

har begynt å setta opp innkjøpslista..e blitt ganske lång allerede..lure litt på om det er fortidli til å kjøpa brus ennå..såg dei hadde eit slags tilbud på spar..

uff det går nå i alle fall ein del penger ut ser eg...men men...ska berre gjerast ein gong....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lure litt på om eg skal ha sånne bordkort....noken så har noken synspunkter...det grønna hekla hjerta blir det uansett men er litt usikker på sløyfa...

post-18206-1205239382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var veldig søte :jepp:

Det var kansje noe med sløyfa ja... hva med å sette den oppe i buen til høyre i hjertet eller lengre ned mot spissen?? :klø:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må him å testa litt meir trur eg...har d fina bilde i håve men som vanli skofte det når det skal utførast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har endeli kjære fiksa noken til å spela på festen. blei litt dyrt men men...ska vel berre gjer detta ein gong..

å eg har funne ut kossen eg skal ha noko av pynten i kjørko...ska ha 2 firkanta potter med noken grønne å kvite strå der eg skal snurrar grønn og sølv streng inni blandt med perler på..også skal det ver grønne blomster kansje kvite og. dei ska tas med til lokalet etter på å bli brukt til å pynta med der...

kor tidli kan ein egentli ver med å kjøpa brus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har endeli kjære fiksa noken til å spela på festen. blei litt dyrt men men...ska vel berre gjer detta ein gong..

å eg har funne ut kossen eg skal ha noko av pynten i kjørko...ska ha 2 firkanta potter med noken grønne å kvite strå der eg skal snurrar grønn og sølv streng inni blandt med perler på..også skal det ver grønne blomster kansje kvite og. dei ska tas med til lokalet etter på å bli brukt til å pynta med der...

kor tidli kan ein egentli ver med å kjøpa brus?

Du er jo kjempekreativ! Du skulle startet som bryllupsplanlegger! hehe :tommelopp:

Det er bare å begynne å kjøpe inn brus!! Den er det jo lang holdbarhetstid på, så det er ikke noe problem i det hele tatt!

Kjøpte for eksempel inn Cola til helgen. Den står det Best Før 06 DEC 08 på. Så det behøver du ikke å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi venter nok litt med den brusen... begynner å få så mye her hjemme.. tenker egentlig at vi kjøper inn alt på en gang og setter det rett på lokalet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå er det berre ein invitasjon igjen til å dela ut..må berre få tak i adresso..

elles så har eg vert å kjøpt kvit bånd pg perle bånd til å pynta bryllupskako. trur det blir veldi bra.

har fått hu som egentli sko ha vert forlovaren min til å hjelpa meg med songheftene..kanon gla for det..begynte å bli litt lei av å skjera firkantar.

når det gjelder forlovar så komme hu eg har spurt til å vær i utlande på dagen min..så då va det te å finna ein ny..det besta va jo det at han som eg hadde som backup har egentli jobbe helg den heljo åsså vett han ikkje om han får fri..så måtte berre skjera gjøna å be ein bardomsvennina til å vær (hu hadde allerede sagt at hu kom). heldigvis så ville hu det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

lenge sio eg har vore her inne nå. Hatt det litt travelt.

jippi.under 2 månader igjen.. :danse:

det har ikkje skjedd så møkje i det sista. Har fått 6 stk til å servera, berre 5 igjen. Baren har også blitt fylt opp ein del manglar berre vinen til maten og velkomstdrinken.

Er begynt å bli bekymra for kjolen min. Den er ikkje komt ennå ringte her i veko men då hadde dei ikkje hørt noko fra dei som lage den, men dei sko ringa når dei hørte noko. Trur eg må ringa igjen i veko ska tross alt tilpassa kden og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

endeli ferdig med songhefte framsio...hadde ei intens økt her i går..komme ikkje te å laga fleire sånne for å sei det sånn...

e begynt å bli ganske lei heila bryllupsplanleggingo..men men det går vel øve...

i heljo hadde sambo utdrikkningslag....itte som det hørres ut så har han hatt ei kanon helg...

på lørdag ska me te byn å legga ut ønskelister og finna vest til sambo. må vel kansje bestilla noko vin og...men men får sjå det an litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...