Gå til innhold

31.05.08 er den store dagen


iap

Anbefalte innlegg

Tips til kake:

Skumkake? (Kokosbollekake)

Kringle?

Hva er kråtakake forresten? :klø:

Det du må sende inn er forlovererlæring og erklæring fra brudefolkene.

Du finner dem her

Skjemaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kråtakaka er det samma som hardingkaka elle tjokk lefsa. det ser nesten ut som lefsa..mne den er tjokkare og den pennslas ikkje med egg..pleier også ver 4 firkanta mønster på dei som viser litt. også steike ein dei på hedla...dei blir smørt med smør og sukker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vore på harry tur i helga..fant litt forskjelli men det besta va det at eg fant grønt marsipan lokk som var i akkurat den samme grønn fargen som alt det andra va...konne jo ikkje motstå den så nå blir det grønn kaka...

har og fått bekrefta toastmaster. han er allerede i gang med planlegging, og hadde mange spørsmål som me ikkje heilt kan svara på ennå..

og muligens musikk til festen har gått i orden..skal få bekreftelse i veko.

elles så har eg begynt på framsida til sanghefte...kan ta tid, for eg er lei etter 5 stk...å då er det veldi mången igjen for å sei det sånn..

skal og prøva å komma igang med å laga song te maen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oo harrytur!!! :)

grønn kake? stilig!! :sikle:

Jeg er glad jeg har ei jeg kjenner som skal lage alt slikt for meg :) ser for meg jeg hadde dødd av kjedsomhet til slutt :murvegg:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fant det grønna marsipan lokke på svinesund i ein mat butikk på nordby sentere..men det var odense(er ikkje heilt sikker på om det skrives sånn) marsipan den danske..dei hadde og rosa elle rau trur eg det va.såg ikkje så nøye på dei sio eg sko ha grønn....åsså såg eg blå konditorfarge...har litt forskjelli i sverige altså....

men odense marsipan meina nå eg dei har hima i butikkane og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg dilla meg til å få tatt bilder av invitasjonar og litt sånt..så her kommer dei...

invitajonen:

post-18206-1204006928_thumb.jpg

songhefte

post-18206-1204006940_thumb.jpg

sko

post-18206-1204006957_thumb.jpg

pynt te å ha i blomstene på middagsbordet

post-18206-1204006949_thumb.jpg

ikkje akkurat noko super fotograf..men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint!! kan hende jeg er litt dum, eller sløv, men er det to forskjellige invitasjoner?

de skoene var kjempefine.. enkle, men samtidig lekre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandra82:

du er kje dom kan du veta...dei er jo litt like..men den øverste er invitasjon og den med størst firkant er framsida til songhefte, som skal ligga ved middagsbordet.

Endret av iap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg ideer til kaker. Må ta meg en harrytur å kjøpe inn rosa lokk hehe...

Hvis man har ferdig lokk så kan jeg lage rosa kaker til kakebordet. blir jo fint det. Hadde de pynt til oppå kaken også? Får mamma til å lage sukkerbunner så fyller og pynter vi dagen før hihi :)

Vi skal ha noe rosa tema men har ikke lyst på rosa bryllupskake så da kan vi ha det på kakebordet i stedet.

Fine bilder og invitasjoner du hadde. Skal dere stikke det hjertet i blomstene eller? Har du laget det selv? Var fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg ideer til kaker. Må ta meg en harrytur å kjøpe inn rosa lokk hehe...

Hvis man har ferdig lokk så kan jeg lage rosa kaker til kakebordet. blir jo fint det. Hadde de pynt til oppå kaken også? Får mamma til å lage sukkerbunner så fyller og pynter vi dagen før hihi :)

Vi skal ha noe rosa tema men har ikke lyst på rosa bryllupskake så da kan vi ha det på kakebordet i stedet.

Fine bilder og invitasjoner du hadde. Skal dere stikke det hjertet i blomstene eller? Har du laget det selv? Var fint :)

var på vanleg daglivare butikk så dei hadde litt forskjelli..var mest opptatt av det grønna lokke mitt eg då så såg ikkje så voldsomt på det andra...

skal ha grønne blomster i staden for oppsattsar så hjertene skal stikkast ner i dei..

har lagt slt sjølv ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

var på vanleg daglivare butikk så dei hadde litt forskjelli..var mest opptatt av det grønna lokke mitt eg då så såg ikkje så voldsomt på det andra...

skal ha grønne blomster i staden for oppsattsar så hjertene skal stikkast ner i dei..

har lagt slt sjølv ja......

Så flink du er til å lage ting!! :hoppe: Så fint det var!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk.... :sjenert:

det blir sånn når det ikkje finnst det eg vil ha, og ikkje fire på korleis eg vil ha det...

i planlegginga er nå heile 5 invitasjonar delt ut...dei andre må me vel få ut etter kvart...har det ikkje sånn kjempe travelt ennå..tenkte eg sko hørra med tanter når dei får invitasjon om dei kan baka kaka.(tradisjon i våras familie at tanter er med å baka kaker til konfirmasjoner og slikt..)

noken til å spela på festen har me og fått....å natt maten er bestilt...bordkort og pynte hjerten er under produksjon...begynna å ha noken sjølv nå..håpe tanten mine har ein del og..songheftene er også komt eit stykke på vei...så det begynne å ordna seg nå..

ska få sendt papirene til folkeregistert i denna veko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...