Gå til innhold

31.05.08 er den store dagen


iap

Anbefalte innlegg

Så lfink du er da :-D :jepp:

ikke så lenge igjen nå å da slipper du all planleggingen ;) Jeg har faktisk allerede begynt som smått med å lage invitasjoner o.l slik at jeg ikke må stress med igjennom det senere å bli drit lei mens jeg holder på... det er greit for da har jeg noe å sysle med når jeg finner ut at jeg har lyst å gjøre bryllupsting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynte tidli eg og..men hadde ein alt for lång pause der eg ikkje gjor noken ting... :klaske:

så plutseli så måtte eg gjer masse...men prøve jo og då å få gjort alt nå sånn at eg har heilt fri dei vekene før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte tidli eg og..men hadde ein alt for lång pause der eg ikkje gjor noken ting... :klaske:

så plutseli så måtte eg gjer masse...men prøve jo og då å få gjort alt nå sånn at eg har heilt fri dei vekene før..

Det er nok lurt. Kommer til å bli skikkelig innspurt på meg også i mai. Iallefall etter 12. mai, når jeg får lønn :fnise: Kommer da til å kjøpe inn det siste som skal kjøpes osv.. Slik at jeg slipper å tenke på slikt like før.. da har man vel nok med alle tankene som raser rundt i hodet tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå har nesten alle svart..svarfristen va 24.april...noken har me måtta purra på..ein får me ikkje tak i...ganske irriterande..syns folk kan nå greia å gi beskjed om di komme elle ikkje...men men..

begynne å bli ferdi med meste parten..berre skjera til songar, knipsa i samen te hefte, laga bordpynt...va det eg kom på i farten...

jippi...me har fått låna potter og grønne buskar til å pynta lokale av eit gartneri..gratis..veldi fornøyd....

har ikkje skjedd så møkje meir nå i det sista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka ska ein egentli gjer når folk ikkje svare å me ikkje får kontakt med dei...ska ein då gå ut i fra at dei ikkje komme elle må me holda plassane åpne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... da aliter man. :klø:

Det er jo bedre å holde plassene åpne itilfelle de plutselig dukker opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

jippi...nå e kjolen min komt..ska på prøving neste gong eg e hima. då er det og prøving av frisyre. trur kje det blir så møkje sminke på meg. er ikkje heilt vant med det.

åsså har dei endelig dilla seg te å svara dei me har venta på..så det blei 2 mindre..

nå sitte eg å glede me te at kjære ska komma på besøk te meg på jobb plassen denna helgo...

Endret av iap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er alle servitørane i boks og..

ting som må gjerast:

-snakka med presten (16.mai)

-finna salmer

-finna inn/utgongsmarsj

-laga ferdig bordpynten

-bretta servetar

-bestilla hotel til spelemannen (har gjort det..innom å betala det neste veka)

-lag til songhefte (meny, songar, bordplassering, litt om gjestene)

-skriva litt om alle gjestene (snart ferdig)

-prøvetime frisør (13.mai)

-prøving av kjolen (14.mai)

-handla inn div snaks, brus, øl, cider, poteter og noko meir som eg har på ei anna lista

-avtala nærmare med fotografen

-få noken til å pynta i kjørko

-henta kjole og vesten til kjære

-få noken til å spela til sangane som ska syngast

ja va det eg kom på i farten. trur eg har det mesta under kontroll. komme i alle fall ikkje på noko eg har glømt, men det er sikkert noko.

Endret av iap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynne eg å lura på heila greio..i heljo så skjedde det ein del ting...på lørdagen så krasja bilen me ska bruka til bryllupsbil..(for håpentli så blir den fiksa til dess. var ikkje så møkje ødelagt..heldigvis) alt gjekk bra med dei som satt inn i bilen...

så kom nr 2 natt til søndag så brant gartnerie som me sko få låna planter og potter av ner...gjekk med litt planter men ikkje alle...håpe di får gong på det så me fremdeles har noko å pynta med....

sitte berre å vente på ka neste ting blir eg...grue meg litt te kakebaking...håpe det ikkje blir det som blir 3 tingen...

har nå skjedd ein bra ting i dag og då..presten ringte og me skal på samtale med han neste fredag...så nå må me setta oss ner å finna salmer og inn/utgangsmarsj....

å søskenbarne mitt har sagt ja til å lesa eit stykke i kjørko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det begynne å minka på tio..men trur eg har det mesta under kontroll...

nå fekk eg nett bilder av meg i kjolen når me var på prøving her i vinter......(ska seiast at kjolen eg prøvde va 3 nr for liten..men takk gud for snøring bak..thihi...)..berre litt treig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men eg har ikkje lyst te å legga di ut her...ska sjå om eg får te å senda pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hjelp :overrasket:

trudde eg hadde nok kaker eg...men når eg fant ut kossen eg sko rekna stykker på 1 kaka så har eg jo altfor lite...hadde tenkt 12 utenom bryllupskako..men når eg rekne så må eg ha 20..syns det var litt mången...me komme til å ver 99 stk og ska ha natt mat...

uff må eg te å tenka ut fleire kaker..e godt tom for idear...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp :overrasket:

trudde eg hadde nok kaker eg...men når eg fant ut kossen eg sko rekna stykker på 1 kaka så har eg jo altfor lite...hadde tenkt 12 utenom bryllupskako..men når eg rekne så må eg ha 20..syns det var litt mången...me komme til å ver 99 stk og ska ha natt mat...

uff må eg te å tenka ut fleire kaker..e godt tom for idear...

jeg kan gi deg masse oppskrifter jeg.. som er enkle!! har for eksempel en kjempegod gulerotkake oppskrift som man kan fryse, tine dagen før og legge på glasur da.. sånn sett slipper man å stresse med dagen før liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...