Gå til innhold

31.05.08 er den store dagen


iap

Anbefalte innlegg

:hakeslepp: 20 kaker?!? :dåne:

Har du invitert Kake-Monsteret i bryllupe dåkkas? :fnise:

Trodde tje folk orke så masse kaka itte en bedre middag å dessert eg :sjenert: Satse på de me :ler: Me ska ha 4 kaker: Svigermor sin amazing sitronpai, Sans Rival, kransekaka å flytande sjokoladekaka...trooor eg :klø:

Finne tje kakelistå mi så eg huske tje :fnise: Jo, åsså ska me jo ha bryllupskaka då :ler:

Men så e me bare 25 gjester og da, så de holde nok i massevis :fnise:

Sette i tillegg fram fruktfat, snop åsså nåke salt; peanøtter, chips, saltstenger osv.....Oooo, åsså ostepop :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 siders fest!!!

Eg spandere :fnise:

:skaal:

:danser: :banantroll: :hoppe::danse::digge::kghjerte::smoke::vin: :juhu: :is::kaklehone::duskedame::sjokolade::ol:

:popcorn::plystre::danser:

:skaal:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg brukte den metoden te å rekna det ut så kom det fram at eg måtte ha det...men eg trur kansje eg ska holda meg på dei eg har...di får et te det e tomt...ska ha natt mat og...så trur di får mat nok...

åsså går det vel ikkje så møkje kaka når ein har fri bar..

:bukke:

takk for 5 siders fest hello kitty..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandra82..

hørres genialt ut..kan godt få den...men noken andre får laga den...ska nemli laga bryllupskako sjølv..greit å ha litt tid te å konsentrera seg om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pm er sendt siripiri...

i går sa holdt di utdrikkingslag for meg. va kjempe løye. dagen gjekk kjempe fort. nesten for fort. har vore litt redusert i dag kan ein sei. hehe..men men det går vel øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
pm er sendt siripiri...

i går sa holdt di utdrikkingslag for meg. va kjempe løye. dagen gjekk kjempe fort. nesten for fort. har vore litt redusert i dag kan ein sei. hehe..men men det går vel øve.

Åh! Så morsomt da! :-D

Gjorde de noe spesielt for deg? Nyskjerrig...

Har lite idéer selv om hvordan jeg skal gjøre utdrikningslaget til min venninne. Trenger masse idéer :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få se bilder? Og få høre litt om utdrikningslaget? :)

eg fekk kje til å sendad bilder akkurat nå...(dataen er ikkje hielt god alltid...ska prøva igjen seinare..

dei kom å henta meg i ti hall ellve tio...så va det frokost eting på uteplassen min..måtte ha på meg noken kler..så ikkje va så gale faktisk..så kjørte me til byn der me va på sumobryting med draktar å me slost med gigantiske boksehanskar oppå ei oppblåst madrass..va kanon løye..ganskse sliten itte på..så var det opp i ein badestamp dei hadde der me drakk champange å koste oss ei stond...så for me him igjen på ein resturang å åt pizza..turen gjekk deretter på hytta til onkelen min der me satt i boblebad koste oss..seinare hadde me singstar konkuranse..eg vant ikkje for å sei det mildt..hehe...me hadde og ein pakke lek..så bar det ut på ein ute plass der eg prøvde å sleja ein hagespade og hage hanskar..hadde vel noken kondomar med meg og...kom him med ein hanske å 400kr så syns eg hadde gjort det veldig bra..va på nachspiel på hytto etter på..dagen gjekk kjempe fort...

Forresten, kjolen din var KJEMPEFIN! Er det Maggie Sottero?

Takk for bilder :klem:

nei det er ikkje maggie sottero..trur det er ei norsk ei så har lagt den ..huske ikkje heilt navne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Får jeg se bilder? *smile fint*

Utdrikningslaget ditt hørtes koselig ut :) Du gjorde det bra som selger iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg får dessverre ikkje til å lasta opp bilder fra denna dataen...(er ikkje heilt god)...men på mandag e det håp om at eg får gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde de kjempe fint...har ikkje hatt tid til å ver her inne noko særli...hatt det litt travelt med å fiksa ting. veko har gått alt for fort, og nå ska eg reisa tilbake på jobb..så dagen i dag er ganske tett pakka med program..

trur eg har det mesta onda kontroll..berre ein del ting så må fiksast..går sikkert bra..

har nå i det minsta ikkje fått noken nerver ennå..roli som skjæra på tune..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for nydelige bilder!! :) Du kommer til å bli så fin på den store dagen!! Bra at nervene er i orden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det...glede meg...

nå er eg tilbake på jobb å skal ikkje him før 28.mai...så blir ein del å gjer dei siste dagane..

har heldigvis fått hjelp av farfar til å skjera til det som skal i songheftene...berre kyrkjeprogram når eg komme him...å ikkje minst laga bryllupskaka...grue meg litt te den men men går sikkert greit...

må finna meg ein til servitør då, for hu eina så eg hadde spurt hadde fått ein opersjon denna veko åsså kan hu ikkje gjer noken ting i 3 veker etter på..litt kjedeli men satse på at det går greit....

nei nå va eg vist ferdi på jobb for i dag...tid for litt soling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå nerma det seg gitt..vett kje heilt om eg har heilt kontroll..men sånn passe er det nå..lage meg ei lista eg trur eg..

ting som gjerast:

baka bryllupskaka

henta kjole, vest til sambo

festa i samen songhefter

pynta lokale

laga te nattmaten

annonser i avisene

kyrkjeprogram og å få noken til å dela dei ut

snakka med presten igjen? lure på om eg vil ha lys tenning under vielsen..

handla inn diverse

bretta servetter

noko eg har glømt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...