Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32

Det der syns jeg er helt teit og har ikke noe med farmen å gjøre.

Prøve å få inn en påskekrim i et realityprogram :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der syns jeg er helt teit og har ikke noe med farmen å gjøre.

Prøve å få inn en påskekrim i et realityprogram :forvirra:

Så dere hvor rolig Geir Ove var? Akkurat som om han visste at skuddene kom. Jeg tipper at han og Hugo hadde planlagt at den som ryker ut skal komme tilbake og skyte gårdseieren (men dette er selvsagt bare spekulasjoner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så dere hvor rolig Geir Ove var? Akkurat som om han visste at skuddene kom. Jeg tipper at han og Hugo hadde planlagt at den som ryker ut skal komme tilbake og skyte gårdseieren (men dette er selvsagt bare spekulasjoner).

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

'

ja han satt jo bare der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten utrolig dumt av den gjesten å komme med slik informasjon på et forum. Ikke sikkert personen det er snakk om synes det er noe ålreit at alle vet at han har hatt kreft. Meg bekjent har han ikke gått offentlig ut og snakket om dette. Jeg kan forstå at du gjør det for å dempe de korttenkte kommentarene IQ-løse folk her inne kommer med om Torkel og mora. Men du vet like godt som meg at noen mennesker bare MÅ ha noen å hakke på. Dessverre.

Når Torkel selv ønsker å prate om det, ganske detaljert, på tv, så er det nok ikke noen krise om det nevnes også her. Det er i aller høyeste grad offentlig.

bortsett fra det, jeg synes likevel moren er for overbeskyttende. Selv om jeg FORSTÅR hvorfor, så synes jeg hun gjør ham en bjørnetjeneste ved å fortsette å dulle med ham og løpe etter alle som kanskje har sagt noe negativt om ham.

I mitt hode blir det litt som at man kan like gutten (sikkert flere som gjør det), men jeg ville løpt når jeg så hvor overbeskyttende mora er, nå er han tross alt voksen, la ham være det på en måte.

men greit at det var ham som ble av de to kjempene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
Forresten utrolig dumt av den gjesten å komme med slik informasjon på et forum. Ikke sikkert personen det er snakk om synes det er noe ålreit at alle vet at han har hatt kreft. Meg bekjent har han ikke gått offentlig ut og snakket om dette. Jeg kan forstå at du gjør det for å dempe de korttenkte kommentarene IQ-løse folk her inne kommer med om Torkel og mora. Men du vet like godt som meg at noen mennesker bare MÅ ha noen å hakke på. Dessverre.

Han og moren ble jo intervjuet om dette på God Kveld Norge og der pratet de begge åpent ut om det!

'

ja han satt jo bare der... ;)

Jeg hadde også bare "sitti" der om det kom noen skudd på Farmen!

Det er jo bare skuespill hele greia og de trenger ikke akkurat å frykte for sine liv eller dirre av skrekk for at dem skal bli slått halvt ihjel ;)

Det opplegget der er så utrolig teit :klaske:

Heier fortsatt på Geir Ove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Synes ikke Unni er overbeskyttende. Hun tar bare tak i ting hun synes er dårlig oppførsel. Torkel kan nok ordne opp selv, men om han føler behov for det er en annen sak. Unni tar opp ting på egne vegne først og fremst, ting hun synes er latterlig av en voksen mann å si. Helt greit det vel. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Unni er overbeskyttende. Hun tar bare tak i ting hun synes er dårlig oppførsel. Torkel kan nok ordne opp selv, men om han føler behov for det er en annen sak. Unni tar opp ting på egne vegne først og fremst, ting hun synes er latterlig av en voksen mann å si. Helt greit det vel. :erter:

Helt greit det ja :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på dette med han Torkel Torve.. Jeg er enig med Fr.Uhåndterlig at det er et ganske morsomt navn..

Funderte litt i bilen på vei hjem fra jobb i dag, og egentlig kan det minne litt om navn på en figur i en bok eller noe.

Tenkte først på en kriminaletteroforsker eller noe, men Torkel passer ikke helt inn der.. Mer en kriminalFORBRYTER kanskje..

Torkel Torve.. Kanskje en som alle tror godt om, men som egentlig er voldtektsmann eller noe.

Ikke godt å si.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på dette med han Torkel Torve.. Jeg er enig med Fr.Uhåndterlig at det er et ganske morsomt navn..

Funderte litt i bilen på vei hjem fra jobb i dag, og egentlig kan det minne litt om navn på en figur i en bok eller noe.

Tenkte først på en kriminaletteroforsker eller noe, men Torkel passer ikke helt inn der.. Mer en kriminalFORBRYTER kanskje..

Torkel Torve.. Kanskje en som alle tror godt om, men som egentlig er voldtektsmann eller noe.

Mulig du kobler navnet Torkel Torve med Harry Hole (som er kriminaletterforsker)?

Angående injuriene du gulper opp: Du trenger ikke å skrive ned alt som foregår i hønsehjernen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er du riktig frisk du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!! Herregud!?

Trodde dere virkelig jeg snakket om den virkelige Torkel Torve???

Om dere leste alt snakket jeg om navnet, ikke personen.

Saken var at jeg syns det hørtes mer ut som et oppdiktet navn, og ALT var 100% tull!!

Jeg kan ha det litt morsomt innimellom å tenke på helt usannsynlige og useriøse ting, får bare beklage om dere tar skade av det.

Og nei, jeg syns absolutt ikke navnet høres ut som Harry Hole nei. Hvor er likheten mellom de to navna? Bortsett fra at både fornavnet og etternavnet har samme forbokstav.

I all verden.. snakk om å ta på vei for ingenting.

Nå ble jeg egentlig skikkelig irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Herregud!?

Trodde dere virkelig jeg snakket om den virkelige Torkel Torve???

Om dere leste alt snakket jeg om navnet, ikke personen.

Saken var at jeg syns det hørtes mer ut som et oppdiktet navn, og ALT var 100% tull!!

Jeg kan ha det litt morsomt innimellom å tenke på helt usannsynlige og useriøse ting, får bare beklage om dere tar skade av det.

Og nei, jeg syns absolutt ikke navnet høres ut som Harry Hole nei. Hvor er likheten mellom de to navna? Bortsett fra at både fornavnet og etternavnet har samme forbokstav.

I all verden.. snakk om å ta på vei for ingenting.

Nå ble jeg egentlig skikkelig irritert..

Hva om en mann hadde ledd og tullet om et voldtektsoffer (selv om hun var fiktiv)? Hva hadde du tenkt om det?

Nå finnes det helt sikkert menn som ikke forstår skadene av en voldtekt, men det finnes også (tydeligvis) kvinner som ikke forstår den psykiske belastningen det er å bli beskyldt for å ha voldtatt.

Poenget er at du ikke bør nevne slikt, og spesielt ikke komme med en så utrolig hjernedød påstand som at navnet Torkel Torve assosieres med en voldtektsmann, og attpåtil i en Farmen-tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en mann hadde ledd og tullet om et voldtektsoffer (selv om hun var fiktiv)? Hva hadde du tenkt om det?

Nå finnes det helt sikkert menn som ikke forstår skadene av en voldtekt, men det finnes også (tydeligvis) kvinner som ikke forstår den psykiske belastningen det er å bli beskyldt for å ha voldtatt.

Poenget er at du ikke bør nevne slikt, og spesielt ikke komme med en så utrolig hjernedød påstand som at navnet Torkel Torve assosieres med en voldtektsmann, og attpåtil i en Farmen-tråd!

Greit, jeg skjønner hva du mener, burde heller sagt "kriminell" eller noe. Tenkte egentlig ikke på noe spesielt, men tok bare fram et eksempel.

Det er et navn det er snakk om og jeg tenkte overhodet ikke på Farmen-Torkel som person når jeg skrev dette.

Hva med bøker hvor det står beskrevet om Ole Olsen som er voldtektsforbryter da? Synd om en reell person ved navn Ole Olsen skulle lese det..

Gidder egentlig ikke diskutere dette så veldig mye mer. Du virker ikke som den skarpeste du heller når du begynner å beskylde totalt ukjente for å ikke forstå betydningen rundt voldtekt. Du aner ingenting om meg og mitt forhold til voldtekt!!

Og i tillegg beskriver meg som hjernedød osv. Ikke så altfor voksent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Fy FAEN! Hva er det som går av folk? Disse folka har sikkert ikke opplevd kjærlighet og støtte fra egen familie, må vel være derfor de ikke har empati med mennesker. Greit nok at man kan være anonym på internett, men det sier så utrolig mye om hva slags mennesketype man er som velger hetse andre på den måten. HELT uakseptabelt og utrolig skremmende! Dere som slenger dere på hetse-bølgen: Dere eier verken empati eller intelligens! Blir flau av å være menneske når jeg leser om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tuppa_*

Torkel er skjønn. En herlig pjokk, rett og slett. Han vekker morsinstinktet mitt.

Ikke et vondt ord å si om den pjokken.

Men mora bør gi litt slipp på gutten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Hvor mye grusomt kan egentlig folk få seg til å skrive?

Alle har sine favoritter og andre man kanskje ikke liker SÅ godt, men å ødelgge et menneske SÅ mye er helt sykt.

Folk hadde aldri i verden sagt sånne ting muntlig, men når man skriver er visst alt lov :tristbla:

Blir virkelig lei meg på hans vegne.

Eneste han har gjort er å ha et veldig nært forhold til moren og så brått skriver folk at de ønsker han død osv.

Håper ikke Torkel vinner, for da tar vel dette helt av :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...