Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Men si meg.. det er en ting jeg ikke skjønner med hun Catharina (uten å mene å mobbe, jeg bare lurer rett og slett)

Hun sier her at

''....hun fikk behandling med blant annet kortison-sprøyter for sin dårlige rygg.

- Jeg var også i Oslo til behandling med bind for øynene...''

Skal ikke deltakerne leve isolert og som om de levde i 1908? Helt greit at hun har store ryggproblemer og trenger behandling, men er det ikke dumt av TV2 (hvis de visste om dette da..) å få med en deltaker som ikke har mulighet til å leve som i 1908? Dette blir jo rent lureri fra kanalens side, som sier at de skal leve isolert fra verden og føres tilbake til 1908, så viser de ikke/sier ikke at Catharina må bli behandlet?

Og hva var vitsen for Catharina å melde seg på noe sånt som farmen, som betyr tungt arbeid for alle kroppsdeler, når hun visste at hun ikke taklet dette arbeidet?

Jeg skjønner virkelig ingenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper hun ryker nå! Jeg blir så sint av å se på henne :kjefte:

Jeg blir irritert hver gang Ida er på skjermen.. Håper virkelig hun ryker.

Ååh, Ida er så barnslig, det lyser av øynene hennes når hun snakker om å sabotere. Har så lyst å riste henne! Oppfører seg som en drittunge.

Ida er motbydelig og frekk!

Ut med det kvinnfolket hun har bare vært brysom hele tiden-det vi har sett i hvertfall!

Signerer dere alle sammen..

Håper Ida ryker på hue og rævva ut.

Klarer ikke henne!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leste ett nettmøte med Chatarina i går der hun forklarer ganske mange ting.

Hun hadde IKKE ryggproblemer da hun kom inn på Farmen. De kom MENS hun var der, og det forklarer jo en del av den urettferdige kritikken hun har fått.

I tillegg må man jo legge merke til at hun er godt likt av alle de andre Farmen-deltagerne som har svart på nettmøter. Hun sier selv at hun har kontakt med alle der inne bortsett fra Ida (strange.....)

Jeg tror at Ida har blitt ofret på TV2s alter for å skape god tv. Stort sett alle som har vært der inne har sagt at Chatarina har blitt fremstilt i ett feil lys.

Gjest Gjest
Skrevet

Heia Ida, bra du driver med litt faenskap, kjedelig uten litt action, fortsett sånn :jepp:

Etterson Hugo røyk ut, driter jeg egentlig i hvem som vinner, men blir garantert en av hønsehuene som vinner, tipper Vigdis vinner, haha det hadde vært lattis det :ler:

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Jeg tror regelbruddet er at de har lagt noe annet inn i melposene for å få høy nok vekt tilsammen, f.eks. et par steiner.

Ren tipping fra min side, men jeg setter en tier på det ;)

Skrevet

Snart farmen! Håper Ida ryker på hue og rævva ut!

Skrevet

Jeg håper Ida blir jeg...

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Men si meg.. det er en ting jeg ikke skjønner med hun Catharina (uten å mene å mobbe, jeg bare lurer rett og slett)

Hun sier her at

''....hun fikk behandling med blant annet kortison-sprøyter for sin dårlige rygg.

- Jeg var også i Oslo til behandling med bind for øynene...''

Skal ikke deltakerne leve isolert og som om de levde i 1908? Helt greit at hun har store ryggproblemer og trenger behandling, men er det ikke dumt av TV2 (hvis de visste om dette da..) å få med en deltaker som ikke har mulighet til å leve som i 1908? Dette blir jo rent lureri fra kanalens side, som sier at de skal leve isolert fra verden og føres tilbake til 1908, så viser de ikke/sier ikke at Catharina må bli behandlet?

Og hva var vitsen for Catharina å melde seg på noe sånt som farmen, som betyr tungt arbeid for alle kroppsdeler, når hun visste at hun ikke taklet dette arbeidet?

Jeg skjønner virkelig ingenting

Hun hadde vel ikke like vondt før hun dro inn da ser du!

Hun hadde bind for øynene og denne serien skal ikke gå på helsa løs heller da når det gjelder sånne ting!

Endret av Skya
Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner ei som er med i farmen, Ida er bare satt inn i regi av TV2 for å lage drama :)

Skrevet

Å herregud!! Jeg takler ikke Ida.. får virkelig lyst til å gå inn i tv`en å slå ho ned!! :frustrert:

Når ho sitter der med det fæle gliset og presser ut alt mulig dritt av kjeften sin!! Argh!!!

Skrevet
Kjenner ei som er med i farmen, Ida er bare satt inn i regi av TV2 for å lage drama :)

Skulle ikke forundre meg. Kan ikke skjønne at noen kan klare å oppføre seg sånn.

Skrevet

Det var vel et interjuv med ida i media rett etter at hun kom inn på farmen..og der sa hun jo at hun var satt inn for å lage bråk.

regelbruddet trur jeg er at Catharina ikke sov i storbondehuset.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Heia Silje!

Ida= :forvirret:

regelbruddet trur jeg er at Catharina ikke sov i storbondehuset.

Tror jeg også.

Endret av Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Yes, yes, yes!! Ida gikk ikke ut et sekund for tidlig.

Dumt å spise dårlig kjøtt, da..

Endret av Anemsi
Skrevet

Jadda!! Trodde nesten ikke det altså.. Ikke om Tv2 styrer så mye som jeg mistenker hvertfall!

Sprutet nesten ut brusen når jeg så uttrykkene til Ida og Gaute når Catharina fortalte at de hadde tatt hønene pga hun ikke turte sove alene i storbondehuset.. hehe! Var litt morsomt..

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Så bra at Silje vant :)

Synd det med hønene da.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hun virker uspiselig uansett. Ikke en person jeg ville ansatt eller hatt som venninne etter å ha sett Farmen.

Skrevet

:juhu: :juhu: endelig er ida ute.... jeg er såååå glad:)

men synest det var veldig dumt av de å ta hønene når de allerede har det så tøft fra før av.......

men nå blir vel vigdis storbonde og må si jeg har henne oppi halsen oxo siden hun var med på saboteringa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...