Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Gjest Frk.Uhåndterlig
Synes ikke at Vigdis viste storsinn ved å bli sittende med Amin. Hun bare deltok ikke i mobbekoret.

Vet du at det mener jeg iallefall.Det er ikke lett å være den ene som går imot en mobbegjeng.Hun gjordet det og det er det faktisk ikke så mange som hadde våget i et så lite "samfunn" som det tross alt er på den gården.

Gjett om hun visste at hun kanskje vil bli "fryst ut" av de andre fordi hun ikke gikk i mot.

Neida,Silje sa ikke noe men hun himla med øynene å gikk derfra.Det kan ofte si mere enn 1000 ord det!

Min liste er

1)Hugo

2)Vigdis

3) Silje

resten kan jeg faktisk bare forøyeblikket kalle feige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, hva var det som var gale med slaktinga?? Vi så jo minimalt, forstår ikke problemet. Fisefine folk :kjefte:

Men veldig bra at folk reagerer på at amin ble mobbet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Vigdis satt igjen med amin var snilt gjort. Men det endrer jo ikke at hun er den mest superharry dama jeg har sett. Blir flau når hun snakker om seg selv og disse motorene :rodme:

Og sånn som hu stressa på med den dampmaskinen :riste:

Hu må ikke vinne...så da er der bare silje og hugo igjen, men gleder meg til de nye kommer inn, for jeg syns at de mest verdige vinnerene har forlatt farmen nå (Ingunn og Amin).

Men de skal vel kjempe seg imellom så det blir vel bare 1 eller 2 av de 4 utfordrerene som skal inn sammen med de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
Herlighet, hva var det som var gale med slaktinga?? Vi så jo minimalt, forstår ikke problemet. Fisefine folk :kjefte:

Men veldig bra at folk reagerer på at amin ble mobbet ut!

Skjønner ikke at slaktingen var noe å reagere på jeg heller. Dette har blitt diskutert mange ganger før i de andre farmenprogrammen og det blir gjort helt humant!

At noen reagerer på selve slaktingen at den fant sted, så må dem jo også forstå at dette er farmen og der foregår det slakting!

Bra at folk flest går mot at Amin ble presset/mobbet ut!

Han la seg flat, og budskapet Farmen viste mer eller mindre nå er at det ikke lønner seg å vise anger....oi,oi,oi, det taler mot vår barndomslære.....

Håper Hugo velger Catharina eller Torkel som førstekjempe......

....med andre ord, en av jentene...

Endret av Frk.Uhåndterlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Uhåndterlig
Det at Vigdis satt igjen med amin var snilt gjort. Men det endrer jo ikke at hun er den mest superharry dama jeg har sett. Blir flau når hun snakker om seg selv og disse motorene :rodme:

Og sånn som hu stressa på med den dampmaskinen :riste:

Hu må ikke vinne...så da er der bare silje og hugo igjen, men gleder meg til de nye kommer inn, for jeg syns at de mest verdige vinnerene har forlatt farmen nå (Ingunn og Amin).

Men de skal vel kjempe seg imellom så det blir vel bare 1 eller 2 av de 4 utfordrerene som skal inn sammen med de andre?

Jovisst er Vigdis harry, men hva er galt med å være harry?

Mener heller ikke at Vigdis skal vinne, men jeg legger meg ikke ned å griiiiner om hun gjør det heller ;)

Min favoritt var Amin, nå er min favoritt han jeg ikke kunne fordra på begynnelsen, nemlig Hugo...enn så lenge ;)

Endret av Frk.Uhåndterlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var Unni til nettprat på tv2.no?? Trodde det var etter at de vart stemt ut dei kom på nettprat... Men det virker iallefall som inngunn kommer tilbake, på noen av spørsmåla unni besvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Uhåndterlig
Hvorfor var Unni til nettprat på tv2.no?? Trodde det var etter at de vart stemt ut dei kom på nettprat... Men det virker iallefall som inngunn kommer tilbake, på noen av spørsmåla unni besvarer.

Hvor...link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke utskjellingen og utstøtingen av Amin hadde noe som helst med at han ble dritings å gjøre. Det var en beleilig unnskyldning for å få han presset ut av spillet. Forskjellen ble at han unnskyldte seg som menneske, og som en del av gruppen, mens de støtte han ut som konkurrent. Det ble feil.

Forøvrig har Catharina nå tatt tronen som Farmen's tilsynelatende mest usympatiske jente. Makan til sutring, klaging og nebbing har jeg aldri hørt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storbonde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Fordi hun var storbonde. Det samme gjorde Hugo, Amin og Ingunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de spiste vel grisen alle sammen etterpå? Da har de ingenting å klage over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så dritt lei setningen:

Det er nå spillet begynner

Liker igrunn Hugo mer og mer.

han er spesiell, javist, men han er real og rett fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakerne så vel drikkingen til Amin som en unnskyldning til å presse ham ut av konkurransen... en konkurrent mindre... men det kommer jo nye inn på Farmen da.. De som dreiv og traska gjennom skogen i går :fnise:

Jeg synes også det var dårlig gjort å fryse ham ut. Så ikke ordentlig på det programmet der han var full da, fordi jeg var på jobb, så fikk ikke med meg alt. Noen som sa at han hadde vært "ekkel" mot de andre...? Hva gjorde han mot dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk kun se at han var full. Ikke at han sa noe stygt til noe av de andre. Men så gale kan det vel ikke ha vært!?!?

Steminingen etter at han ble full så jo ut som en begravelse, har de aldri sett en full mann før?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg fikk med meg var at han hadde slengt dritt til Hugo, men dette ba han om unnskyldning for etterpå, foran alle de andre. Det var bare Hugo som var voksen nok til å ta imot beklagelse fra Amin... For en gjeng med bitcher som er der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg provosert. For en gjeng med manipulerende drittkjerringer. Hadde vært flau hvis de var i min vennekrets.

Men må innrømmer at jeg gjerne skulle vært der for å plage de andre i dagene framover. Det skulle vært meg en glede!!!

Helt enig!! :kjefte:

Jeg hååååpte så sterkt at han ikke skulle gå ut. Håper han skjønte at de gjorde det kun fordi han er en konkurrent og at dette var en mulighet til utnyttet til det fulle. For det er jeg overbevist om er tilfelle..

Hvem er Cathrine dere snakker om hele tiden? Mener det Catharina eller? hehe.. blir litt småforvirret her innimellom :gjeiper:

Ellers har jeg fått mer sansen for Hugo jeg også.

Alle de andre er på delt sisteplass. Eller Vigdis er hakket over.

Catharina motbydelig i mine øyne. Skikkelig udregelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Sitat Amin i sist sendte episode av Farmen: "Det de har prøvd er å psyke meg ut, og et sånt spill spiller ikke jeg iallefall".

Sitat Amin før Farmen: "Jeg kommer til å prøve å dolke folk i ryggen. Kanskje litt taktisk utpsyking av de andre deltagerne. Bare prøve på best mulig måte å bryte ned de andre."

Yeah Yeah Amin, ser ut som noen kom deg i forkjøpet mht. den utpsykinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...