Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

måtte bare inn å se åssen du lå ann nå.... 8 dager til IKM ja...

Ømme pupper! *we like* :ler:

VÅrruller ja! (Oppskrift?) hehe.... det er godt, men har aldri laget selv... er det mye bedre enn kjøpe? vanskelig?

lykke til med flytting.. pass på helsa da.. :fnise:

bra med foreldre som har god plass, jeg har fylt opp et helt rom hos mamma og de med babyutstyr etter guttungen.. (blir ikke lite på 4 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, IKM nærmer seg me stormskritt.. Synes det har gått utrolig fort denne mnd!! :gjeiper: Og sånn liker vi å ha det :D

Ømme pupper jah! Det kan bety godt det.. Hihi.. Det som er litt "kjedelig" er jo at jeg er på vakt når jeg har IKM, så vurderer liksom å la testene ligge hjemme og håpe på det beste.. Føler ikke helt for å stå på hytta me en haug jeg ikk ehelt kjenner og ska testes for graviditet.. Hehe.... :sjenert:

Mmm.. Ja, våruller er møe bedre enn kjøpt!! Hehe..

Det jeg bruker er:

- Kjøttdeig(eller en annen form for kjøtt)

- Løk

- Hvitløk

- Tørket sopp i strimler(kjøpt på Asiabutikken i Vestre ve rutebilen, bår ligge i lunket vann og finhakkes etterpå)

- Raspet gulrøtter

- Hvit tynn spaghetti/nudler(Bør ligge i lunket vann og finhakkes)

- Salt og pepper

- Soyasaus

- Vårrull "deig". Er sånne ferdige ark man finner i frysen til å rulle dette i.

Oxo frityrstekes dette etterpå til de er gyllenbrune...

Seff, innholdet er jo opp til hva du selv vil ha inne i vårullene da.. :)

Serveres me ris og fersk salat :)

Hmm.. Jadda, passer alltid på helsa mi da :fnise: Ekke tungt det som ska flyttes da!! :)

Åjah, det er digg me at mamma og de har plass.. De bor jo i blokk på Tinnheia og der i kjelleren er det GOD plass! :skratte: Iallefall te det jeg har :P Hu har jo alt endel av mitt der ennå så.. Hihi...

Jaja, får vel slenge meg i dusjen....

theamoren: ska ta å lime inn "oppskriften" på vårullene hos deg jeg ;)

Ha en toppers dag og ikke minst GOD HELG!!!!

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskriften, har ikke prøvd det enda, men skal i nærmeste fremtid! 4 dager til IKM! får krysse fingene for at det er noe på gang da! hva føler du selv? vanlig PMS/gravidsymptomer? :ler: frustrerende.. Spennende å se om det er noe forskjell på gravid og PMS..

Tror du du klarer å la være å teste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIiiiiiiiik.. I dag er det onsdag gitt.. Og jeg setter kursen te Sirdal nå om noen timer. Blir hentet 13.30 av svigermor som ska kjøre meg ned te togstasjonen.. Har LITT møe å bære på liksom.. Dag er på jobb og kommer rett ned på stasjonen så må liksom ta hannes au, og da blir det 2 store bagger, 2 sekker og 1 skipose.. Og DET orker jeg ikke ha me på en buss nej :skratte: Håper det bare ikke er så møe folk på toget(lov te å håpe men)..

Gleder meg SÅ masse te å komme opp i snøen.. Ha ski på beina og nyte påskeferien! Selvom jeg er på vakt der oppe da.. Hehe.. Så er det noe annet å være der enn å sitte hjemme hele påske... Synd de melder dårlig vær fra i kveld av, men jeg håper på fiiiiint vær.. Ska bli påskebrun!!!!!!!! Hehehehehehe..... Oh, det må jeg pakke ja, solkremen!

Takk for oppskriften, har ikke prøvd det enda, men skal i nærmeste fremtid! 4 dager til IKM! får krysse fingene for at det er noe på gang da! hva føler du selv? vanlig PMS/gravidsymptomer? :ler: frustrerende.. Spennende å se om det er noe forskjell på gravid og PMS..

Tror du du klarer å la være å teste da?

Hehe.. Håper de blir gode da :) Gjør de nok.. De vi hadde her om dagen ble knall! :)

IKM ja.. Hmm.. Nej, denne mnd vet jeg ikke om jeg kjenner en dritt.. Eneste er at jeg er "sliten" i magen og ømme pupper. Men det har jeg hatt i over 1 uke nå trur jeg.. Jeg krysser fingrene for alt i værden på at det er noe inne i magen min! En spire :)

Hmm... Om jeg klarer å la vær å teste?? Ja, det var det.. Har jo en test liggende på badet, men den blir jo ikke med på fjellet... Så har jeg ikke fått TR innen jeg er kommet hjem på mandag blir det vel te at jeg bruker den på tirsdags morgen!! Hehe.... For da klarer jeg nok ikke holde meg lenger :skratte::sjenert:

Oh, føler meg flink.. I dag har jeg vasket opp, støvsugd, vaska gulv og bad.. Og nå ska jeg te å pakke siste rest og rydde ferdig.. Er så herlig å komme hjem te et ryddig hjem :)

Ha en god påske folkens!!!!

påskeklem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Håper dere koser dere masse på fjellet. Skal bli spennende å høre hvordan det har gått når du kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur! :) Og GOD PÅSKE!

Krysser alt jeg har for at det ikke blir noe tantebesøk på fjellet jeg også! (Og heller ikke når du kommer hjem igjen..)

Spennende, spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Oi oi, testing i morgen?? Veldig spennende. Kanskje du får et skikkelig bra påskeegg... :fnise: ferdig befruktet.

Ha en kjempefin påskeferie, og jeg håper på positivt resultat når du kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Dett er det verste. Snoke i andres dagbøker, bla lenge og vel gjennom den, spenningen stiger akkurat som i en krim-bok. Så nærmer det seg slutten. Det skal snart tisses på pinne, det er en dag igjen, og så DER!! var det slutt på innleggene! AAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! FRUSTRASJON!! Det må da finnes internett der du er????? :ler:

Få ut fingern... :søvn: Jeg er nysgjerrig!!!!!! :ler:

Hvordan gikk det????????

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei alle sammen!! Så koselig å se at dere har tenkt på meg mens jeg har vært på fjellet.. Hihi... Hadde en fantastisk tur! Opplevd snøstorm en dag og sol andre dager... Var knalldigg!! Og jeg har fått solbrillemerker i tryne!!!! Hihi.. DET er ekte påske det.. Når en får litt farge :D

Tja, og ellers jenter, mensen kom på torsadg :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :forvirret: :cry: :gråte: :grine: :grine: :frustrert::sur:

Blæh, hadde håpet den satt denne mnd, men må nok klare meg enda en mnd uten resultater....

Nej, får henge opp klær her jeg.. Snakkes!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Kjedelig at du fikk mensen :( Håper på denne syklusen, så får du kanskje årets nyttårsbarn, eller det blir vel egentlig neste års nyttårsbarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hay! Lenge siden jeg hadde skrevet her nå så jeg, så jeg får vel legge igjen et lite spor etter meg her og si jeg fortsatt er i live.. Hehe...

Her skjer det vel egentlig lite om dagene... Hatt mensen :( Og nå venter jeg på EL.. Men typisk meg så venter jeg EL te lørdag, når jeg ikke er hjemme eller sammen me min kjære.. Befinner meg laaaangt unna han siden jeg ska på kurs på østlandet te helga..... Kjedelig, men ikke noe særlig jeg kan gjøre me det... Hehe.....

Oh, har prøvd meg på Yoga nå sånn for å se om migrenen kanskje forsvinner... Lov te å håpe... Hehe... Uansett er det godt for kroppen.... :)

Kjedelig at du fikk mensen :( Håper på denne syklusen, så får du kanskje årets nyttårsbarn, eller det blir vel egentlig neste års nyttårsbarn ;)

Årets nyttårsbarn jah.. HIhi... Kommer kansekj en unge på min bursdag da :P Tihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh... Snart EL... Håper det er før jeg reiser på fredag asså.. Hihi.. Men småtrolla ka jo leve opptil 5 dager inne i meg.. De har bare med å gjøre jobben sin asså!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å stå på her, Pleiepike!!! :lur:

Det er jo flere av jentene her inne i det siste som har blitt gravid når de minst ventet det fordi de ikke hadde :sengekos: akkurat da eggløsningen var! Så det er bare å håpe at smågutta er sterke og levedyktige! :fnise:

Så spennende med Yoga, da. Har lurt på å prøve det selv, jeg, for å kvitte meg med dagens stress og mas. Livet som mamma og med en krevende jobb, blir iblant litt mye... Du får si ifra om hvordan du liker det, ok? (Redd for at det skal være for mye pusting og føling.. :ler: )

Ha en god Torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg!! Frustrasjonen må ut!!! Huff... Litt sånn irritert... Har ei søster på 18 år.. Hu er nå gravid.. Ja jeg burde vært glad forhennes vegne! MEN hu ska vist nok ikke beholdet dette barnet, hu er 8 uker på vei.. Og det jeg oxo har hørt nå, dette ekke første ganga hennes heller... Ble fortalt at det var vel helles 4 el 5 ganga.. Hallo.... Jeg er jo imot abort, men seff.. Det finnes unntak... Jeg mener, ska hu ha sex, for hu fadern me ta hensyn i å bruke p-piller e.l.. Man kanke bruke abort som et prevensjon! Blir så forbanna på hu.. Oxo sitter jeg her da, i PP5 som jeg nå er i om jeg ikke husker feil... og jeg får jo ingen baby!!!! Tenk på alle som ønsker baby og som ikke får det te eller ikke klarer det men en gang liksom! ARG!!!!!

Måtte bare få det ut.. Har irritert meg i flere dager!!! hehe...

Bare å stå på her, Pleiepike!!! :lur:

Det er jo flere av jentene her inne i det siste som har blitt gravid når de minst ventet det fordi de ikke hadde :sengekos: akkurat da eggløsningen var! Så det er bare å håpe at smågutta er sterke og levedyktige! :fnise:

Så spennende med Yoga, da. Har lurt på å prøve det selv, jeg, for å kvitte meg med dagens stress og mas. Livet som mamma og med en krevende jobb, blir iblant litt mye... Du får si ifra om hvordan du liker det, ok? (Redd for at det skal være for mye pusting og føling.. :ler: )

Ha en god Torsdag! :klemmer:

Hehe, ikke sant.. En vet aldri når det plutselig skjer :P Så her lbir det full :sengekos: i kveld :P Hahahahahaha..

Yogan jah.. får meg te å roe ned.. digg :D Liker det alt og merker godt god forkskjell på meg selv :D faktisk!!

ha en toppers dag folkens!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hei, jenta mi ;) Nå må jeg nesten skrive litt til deg her, (selv om vi har en samtale gående på MSN, haha) stå på! Ingen fortjener en baby som du, så det skal ordne seg vettu;)

Er skikkelig spent på hele greia, kan ikke vente til jeg får beskjeden om at jeg skal bli "tante". Haha. :D

glad i deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...