Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Oh... Da var det mandag.. Dette var en kort mens... Den er borte gitt.. Hehe.. Jaja.. Og jeg har fått nett igjen på hybelen!! Juble.. Hehe..

ZZZZzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse: for nett på hybelen!

Jeg venter fortsatt på nett hjemme...bor i "utkantstrøk" og venter på muligheten for bredbånd..skal komme veeeldig snart! Klarer ikke vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, hadde jeg ikke hatt net ti mitt hjem hadde jeg blitt galen trur jeg.. Hehe...

Fytti katta. Jeg hadde et mareritt natt te i går... :( Våknet opp ca 0230 natt te i går me en intens hodepine, typisk migrene... Tok diverse piller for å se om det ville gi seg, men det ville ikke gi seg.. Jeg var så amøbe den natta.. Sov ingenting og ingenting hjalp.. Kastet opp og var totalt vrak.... :( Fikk svigerfar te å hente meg på hybelen og kjørt meg hjem te mamma... Min forlovede kom oxo tok vi turen til legevakta.. Der fikk jeg DEN pillekuren og i natt har jeg sovet som en stein!! Men det var en forferdelig opplevelse.. Var som å våkne av å få et slag i hodet.. Lå å grein hele tiden.... Skikkelig migreneanfall hvor ingenting hjalp :( Men mye bedre i dag..

Og fstlegen min og jeg har konkludert at det kommer av stress for tiden.. Har mye å tenke på.. Bl.a me tanke på om jeg må bytte yrke siden jeg sliter med smerter i knær osv... Har egentlig eksamen i morra, men den skal jeg ikke ta. Jeg har ikke krefter igjen. Og hvis det er sånn at jeg må vente te jul for å ta den eksamenen på nytt gidder jeg iallefall ikke vente.. Har nå lagt inn søknader på litt av hvert.. Så får vi se hva det blir av meg etter hvert...

Vi har au tenkt å "roe" ned prøving og ta det litt som det kommer... Og det trur jeg blir riktig v oss.. Uten tester og sånt og heller ta det på følelsen.. Testing og sånt er stressfaktor og jeg vil ikke det.. Så får vi ta ting som det kommer. Men vil jo fortsatt prøve da.. Hehe :) Gir ikke opp den.. Skal ikke på p-piller og forsetter som normalt på folat...

Var ute på tur i dag.. Det var så digg.. Gikk innover i skogen her og tente bål og grillet pølser! Var SÅ koselig... Hihi... Digg.. Og det hjalp en del på migrene oxo.. frisk luft er bra! Hehe

I morra skal vi i banken og høre ang huslån og litt sånt. kan bli bra det.

Jaja, LOST vel nå snart. Må vel få med meg siste sesong av det.. Hihi...

Hejdå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med møte i banken. Alltid spennende det. Har dere begynt å kikke etter hus, eller?

Høres lurt ut å roe ned. Har skjønt at du har mye å tenke på. Og det er jo ikke noe stress for deg som er så ung!!! Dere har maange år å "få det til" på. Hvem vet, kanskje det klaffer når du minst venter det? ;)

Håper du får en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med møte i banken. Alltid spennende det. Har dere begynt å kikke etter hus, eller?

Høres lurt ut å roe ned. Har skjønt at du har mye å tenke på. Og det er jo ikke noe stress for deg som er så ung!!! Dere har maange år å "få det til" på. Hvem vet, kanskje det klaffer når du minst venter det? ;)

Håper du får en fin dag! :)

Ja, vi så på et litt lenger inn i gata her faktisk, utrolig pent, men det gikk litt høyere enn hva vi faktisk kan få sammen i ln.. Desverre.. Hehe.. Men det er jo kjempegøy å se på hus!! Hihi....

Ja, hvem vet.. En del av de jeg kjenner som har blitt gravide er jo ikke planlagt... hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært i banken i dag og snakket om huslån.. Hehe.. Deilig å få gjort det.. Så nå er det bare å få unna småting og finne oss et hus og litt sånt.. Hihi.... Blir deilig om vi kan få vårt eget og ikke bare leie.. Men betale på noe som etterhvert kan bli vårt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært i banken i dag og snakket om huslån.. Hehe.. Deilig å få gjort det.. Så nå er det bare å få unna småting og finne oss et hus og litt sånt.. Hihi.... Blir deilig om vi kan få vårt eget og ikke bare leie.. Men betale på noe som etterhvert kan bli vårt!! :)

Et skritt nærmere drømmehuset...spennende! Det er mer motiverende å betale på sitt eget, ja! Og nå har vel boligmarkedet dabbet littegrann av også, så det er vet et ok tidspunkt å kjøpe? Vet i allefall at for snart to år siden, da vi var rundt og kikket, gikk absolutt alt minst 10% over takst. Utrolig frustrerende! Men vi endte til slutt opp i et hus som vi trives med og hvor vi har rikelig med plass både inne og ute. Herlig! (Og uten å ha blakket oss helt...heldigvis) Så får man bare ta den ekstra jobben det er å eie - er jo endel vedlikehold med hus og hage...puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skritt nærmere drømmehuset...spennende! Det er mer motiverende å betale på sitt eget, ja! Og nå har vel boligmarkedet dabbet littegrann av også, så det er vet et ok tidspunkt å kjøpe? Vet i allefall at for snart to år siden, da vi var rundt og kikket, gikk absolutt alt minst 10% over takst. Utrolig frustrerende! Men vi endte til slutt opp i et hus som vi trives med og hvor vi har rikelig med plass både inne og ute. Herlig! (Og uten å ha blakket oss helt...heldigvis) Så får man bare ta den ekstra jobben det er å eie - er jo endel vedlikehold med hus og hage...puh...

Ja, det blir utrolig spennende.. Og ja, det er rolig i markede nå sånn at det faktisk er mulig å komme gjennom for førstegangskjøpere.... :) Og ja, det er jo det å kunne finne drømmehuset uten at man må pusse opp så møe.. Se her i Kr.sand feks hvor jeg vokste opp, på Tinnheia, der er det generasjonsbytte og der bør jo så og si de fleste boligerpusses opp siden eldre flytter... Og det har vi feks ikke peng te.. Hehe... Men vi finner nok noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med bolig titting. Syns det er så gøy selv jeg, spennende med prøvinga også. Bor dere sammen nå? så du bare pendler? Eller blir det første dere bor sammen i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig spennende å se på bolig.. Møe fint og møe dritt au!.. Hehe...

Vi bor vel ca sammen nå... Jeg flytter inn me han nå så fort jeg får avklart hva som skjer videre me skole og sånt grunnet helsa mi... Men vi bor jo ca sammen siden jeg er her nesten hele tiden... Hihi... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over... Og ny uke starter i morra... Hva min uke vil bringe aner jeg faktisk ikke.. Sku egentlgi vært i praksis, men det kan jeg bare glemme ut av denne formen jeg er i for tiden.... :( Så skal snakke me skolen og litt sånt i morra og høre hva de anbefaler og hva legen min anbefaler og samtidig høre på kroppen min.. Egentlig det viktigste... Sitter og tenker på at huff.. Det å måtte gi opp det jeg virkelig vil er hardt asså.. Sykepleier har vært min drøm siden jeg var liten, men det å slite ut kroppen nå og gå rundt å ha smerter dag ut og dag inn er ikke det jeg helst vil.

Glad jeg finner ut av dette nå og ikke om mange år da :)

Denne helga hva har jeg gjort da??... Hmm. Jo, jeg har vært på kurs. Morro det.. 1.hjelp ennå... Og dette var siste helga da.. Så jeg har endelig fått bestått 1.hjelpen.. Og nå autorisert førstehjelper:P Morro det.. Hihi...

Oxo har vi sittet og tenkt litt på påska, den er jo snart her.. Herremin å tiden flyr asså... Tenkte kansekje en tur til Sirdalen.. Me Norsk Folkehjelp.. Hadde vært morro det.. Håper penga tilater seg det da :D!! Opp i snøen.. Må jo få meg litt snø.. Da jeg i jula reiste te nord-norge uten noe snø da jeg var der, bør jeg vel få me meg snøen i påske.. hehe

Hmm.. Gubben har sovna gitt.. Hehe... Så får vel krype innte han snart...

Natta folkens :)

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autorisert førstehjelper ja! da er du trygg å være sammen med!

Deilig med snø på fjellet i påska... og sol! håper det blir sol i påska.., bli litt brun og sånn... sitte ute i sola med hvitvin og appelsin og marsmellows på bål...

Så synd du er ute av form... huffamei! god bedring!... ikke lenge til EL på deg nå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeei!

Da har jeg vært hos gyn og alt var ok! Han kunne se at EL nærmet seg og greier.. Så det var bare å stå på.. Godt å høre det iallefall!!:)

Hehe.. Aut. førstehjelper jah.. Og tja... Jeg er vel kanskej ikke så dum å være sammen me da :P Hihi...

Ohh, ja, jeg håper det er sol på fjellet når jeg er der!! Pakke ned solkremen :D Hihi...... Viktig den.. Blæh, men jeg er ikke flink på ski! Det er et mareritt.. Jeg kan gå bortover og oppover, men IKKE nedover.. Haha... DET går ikke bra :P Brett har jeg aldri hatt sansen for.. Prøvde det en gang og da fikk jeg brist på ryggraden.. Hihi... Jaja....

Sola skinner over Kr.Sand:) Nydelig ute, selvom det var litt snø ute da jeg stod opp.. Hehe..

Nej, får gå å lage middag te gubben, han er snart hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! solen skinner i kristiansand! :5:

Så bra alt var greit hos gyn!... jeg har også lyst til å gå til gynekolog (LYST faktisk!! det som er så pyton)

Hvordan gjør man det? går man til fastlegen og får henvisning?

Ski ja.. kjenner til den... setter meg på fua i nedoverbakkene og aker ned jeg ass....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å vite at alt er ok, Pleiepike. Da er det jo bare å stå på da. ;)

Håper det ordner seg for deg med helsen din og at du finner ut noe du kan drive med som du vil trives med! Høres trist ut å måtte gi opp drømmer fordi kroppen sier stopp. :(

Håper du har en kjempefin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg gikk te fastlegen min... Men jeg fikk beskjed da jeg lå på sykehus i Kongsvinger at sku jeg prøve å bli gravid, burde jeg undersøkes av gyn for å se at jeg ikke har cyster som evt kan hindre graviditet.... Vittig å være hos gyn egentlgi... Så hvordan kroppen gjorde seg klar te EL.. KUnne liksom se det... Hehe.. Så nå er det bare å stå på her jah!! :skratte::sengekos:

Hmm.. Ja, det er ikke no morro å måtte gi opp en drøm jeg har hatt siden jeg gikk i 7. klasse.. Men jeg kan desverre ikke gjøre noe me det.. Så da får jeg heller se som jeg kan leve ut en annen drøm :) Har oxo en drøm om å jobbe me barn, så søkt på førsklelærer... Så får vi se hva det blir av meg te slutt.. Det beste er jo at jeg har en utdannese fra før, og jeg skal jobbe smått innen dette, hjelpepleien, frem te høsten da skolen er pån igjen :) :lese: :tommelsmil:

Har vært noen slitsome dager nå ja, men nå kommer ting seg.. Slutter praksisen, trenger bare en legeerklæring av legen, flytter fra hybelen og inn hit :) Og jah! Søker på jobb..... Ska ta 2 eksamner te våren. Men det er mest bare fordi jeg vil ha studiepoeng. :fnise:

Får gå å lage meg no mad... Ska te Arendal og hente ting på hybelen nuh :)

Ha en toppers dag!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ.. Da var EL tiden over.. Trur jeg.. Har ikke brukt no EL-tester denne mnd.. Så det er lov te å håpe at vi traff riktig nuh :):sengekos:

Helga har bringt me tja.. Avslapping, båttur og kos.. Sku kjøre båt fra Lyngdal te Krsand, men da vi kom te Lindesnes var dønningene så store at båten "forsvant" mellom de og vi så ikke land.. Hehe.. Morro.. Og ting fløy veggemellom i båten :P Så da snudde vi ;) Hihi..

I dag har vi vært på tur.. Nydelig vær ute, men ser ut som om det skyer mer te ute nå... Hmmm...

Ny uke starter i morgen gitt... Og jah!! Det er snart påske!! Weee :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er snart helg igjen! Yeah!! I morra ska jeg og svigermor te Arendal og flytte det meste ut av hybelen min.. HIhi... Godt å komme seg ut derfra jah... Blir godt å få alle tingene mine hit.. Men håper vi har plass da.. :fnise: Må nok sette noe oppe hos mamma oxo. Men det trur jeg ikke ska være no problem...

Helga bringer ellers me i møte på lørdagen og kos på kvelden.. På søndagen ska vi te svigers og vi ska lage våruller!! Gleder meg te det jah! Det er SÅ godt! Hihi.. Glad jeg kan lage det jah!!

Oh, i det siste har puppene mine vært skikkelig ømme.. Spess brystvortene.. :sjenert: Aner ikke hva det kommer av..... Håper det går over jah. Er ubehagelig nesten...

Oh, det er påske!!!.... Snart.. Hehe.. Blir digg å komme seg opp på fjellet og bare nyte det!! Gleder meg!!! :)

Håper du har lykkes, pleiepike!!! :) Blir spennende frem mot IKM nå!!!

Ja, det er lov te å håpe, håper selv!!! Men prøver å ikke tenke for møe på det.. HIhi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...