Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen til den dagligdagse hverdagen... Jobb, jobb og atter me jobb.. Kjenner jeg ennå er i mangel på søvn, men det kommer vel seg etter hvert... Håper jeg.. Hehe...

IKM snart... Håper den holder seg unna! :)

Nå er det jobb her... så da stakk jeg!

Ha en toppers dag folkens!!

BTW, Ømme pupper!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her krysser jeg alt som krysses kan. På tide at du ikke skal gå rundt og vente på enda en EL. Jeg syns virkelig det skal klaffe for dere nå!!!

Lest tipset jeg ga Tussi? Om å kjøpe de dyreste bind/tamponger du kan finne dagen før IKM? Det kalles Tingenes Iboende Faenskap, og funket for meg! :fnise:

Bare fordi jeg kjøpte de dyreste så fikk jeg selvfølgelig ikke bruk for dem. Livets ironi.

Bare et lite tips.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nettopp eller gjør som meg, bli gravid nettopp den mnd jeg IKKE prøvde! :ler: og med en ny pakke digitale eggløsningstester i skuffa innkjøpt til neste PP!

Heier på deg pleiepike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nettopp eller gjør som meg, bli gravid nettopp den mnd jeg IKKE prøvde! :ler: og med en ny pakke digitale eggløsningstester i skuffa innkjøpt til neste PP!

Heier på deg pleiepike!

det er sant. jeg hadde investert i monitor og ny pakke tester (ubrukt) til den nette sum av 1800 kr. TYPIIISK!! Det tenkte jeg ikke på. Kjørte ikke testene da, siden det var en "falsk" TR, men så satt den altså allikevel.

Så der ser dere. Kjøp masse tull dere tror dere får bruk for, og når dere har kastet bort nok penger, da smeller skjebnens ironi til. :ler:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaah!! Dagene for tiden er te å spy av!!! Er så forbaska sliten og jeg aner ikke hvordan jeg skal få opp humøret!! Jeg legger meg FØR 9, sover til jeg ska på jobb, kommer hjemm og tja.... Sover???

Hjelp! Hva feiler det meg??? Og jeg er ikke sliten etter kurset heller........ Hmmm... Fatter det ikke.. Har ikke hatt det på denne måten før. Har kunne være trøtt og lagt meg tidlig, men ikke flere dager på rad?

Sku ha speidermøte i dag, men jeg måtte sende mld te de og si at det ikke ble noe.. Ikke greit det der...

Ohh.. IKM snaaaart jah! Weee... Hehe.. Håper det denne gangen holder seg unna, men tviler på det.. Og jah.. Når en minst aner det, så skjer det beste! Hehe.. Håper jeg iallefall siden denne mnd har det ikke blitt no prøving iallefall.. Hehehehe....

Soooola skinner!! I dag ska vi grille.. Digg! Venter bare på at han ska komme hjem :)

Og dere jenter :) Takker for innlegg.. Godt å se noen heier på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah!! Dagene for tiden er te å spy av!!! Er så forbaska sliten og jeg aner ikke hvordan jeg skal få opp humøret!! Jeg legger meg FØR 9, sover til jeg ska på jobb, kommer hjemm og tja.... Sover???

Hjelp! Hva feiler det meg??? Og jeg er ikke sliten etter kurset heller........ Hmmm... Fatter det ikke.. Har ikke hatt det på denne måten før. Har kunne være trøtt og lagt meg tidlig, men ikke flere dager på rad?

Sku ha speidermøte i dag, men jeg måtte sende mld te de og si at det ikke ble noe.. Ikke greit det der...

Sånn var jeg også, startet ca en uke før IKM og den skyldige var en liten huleboer :-D Så det kan jo hende det har klaffet denne måneden da?

Krysser fingrene for deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg også, startet ca en uke før IKM og den skyldige var en liten huleboer :-D Så det kan jo hende det har klaffet denne måneden da?

Krysser fingrene for deg :-D

HIhi... Håper.. En vet jo aldri! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heier på deg! :):duskedame: :duskedame:

Hihi!

Spennende... :popcorn:

Jah, det er det.. Men har ingen type tegn annet enn at puppene er ømme og jeg sover dag ug og dag inn uten å bli "våken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke annet enn å si at jeg kjenner igjen situasjonen.. :lur:

HIhi... Spennende! Har bare SÅ lyst å inn å tisse på pinne.... Men må nesten vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIhi... Spennende! Har bare SÅ lyst å inn å tisse på pinne.... Men må nesten vente ;)

Ja, skjønner du er nysgjerrig!! Men en test nå kan være misvisende, og det er jo bortkasta pæng. Så hold deg litt til. Du har fått masse forbannelse fra meg nå, og da virker det nok skal du se. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, skjønner du er nysgjerrig!! Men en test nå kan være misvisende, og det er jo bortkasta pæng. Så hold deg litt til. Du har fått masse forbannelse fra meg nå, og da virker det nok skal du se. :lur:

Hehehehe...... Nyskjerrig jah! Det er sikkert og visst jeg er! Hehe... Meeen.. Må smøre meg me tålmodighet.. Hehe...

Forbannelse jah! det trenger jeg virkelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Kom etter i terminklubb. Hadde vært så utrolig gøy :)

Mmmm... Men jeg tar ingen glede på forskudd! Hehe.... Men tenk om den satt den mnd vi egentlig ikke prøvde helt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsene din pleiepiken :)

Driver og venter selv fortiden, men du er nok ute litt før meg. Krysser fingere masse for oss begge og at vi treffes i terminklubben snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...