Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Søndag kveld!!! Har vært en fantastisk helg.... Vært mye på sjøen.. Var på speidertur fra fredag te lørdagskvelden... Padlet i kano, rodd båt, satt garn(fikk faktisk 4 fisk, 2 flate og 2 andre), herjet og kost oss.... Sjølivet er bare knall...

Ellers har vi herjet i båt og kost oss der au! Så nå føler jeg meg som en stekt tomat! :fnise:

Snart EL igjen, men jeg er ikke hjemme te da.... Godt han er me meg, så får vi ta ej kjapp :sengekos: der oppe på kurset.. :skratte:

Hmm, i dag har jeg ikke noe spennende å si.. Ohh, jo, je ghar fått timer på kjøreskolen! Weee.. Så te onsdag er Kr.Sands gater utrygge!! LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søndag kveld!!! Har vært en fantastisk helg.... Vært mye på sjøen.. Var på speidertur fra fredag te lørdagskvelden... Padlet i kano, rodd båt, satt garn(fikk faktisk 4 fisk, 2 flate og 2 andre), herjet og kost oss.... Sjølivet er bare knall...

Ellers har vi herjet i båt og kost oss der au! Så nå føler jeg meg som en stekt tomat! :fnise:

Snart EL igjen, men jeg er ikke hjemme te da.... Godt han er me meg, så får vi ta ej kjapp :sengekos: der oppe på kurset.. :skratte:

Hmm, i dag har jeg ikke noe spennende å si.. Ohh, jo, je ghar fått timer på kjøreskolen! Weee.. Så te onsdag er Kr.Sands gater utrygge!! LOL

hehe.. Da vet jeg hvor jeg IKKE skal dra. :fnise:

Neida, jeg bare tuller med deg. Kjøretimer er så morsomt og lærerikt atte.. Hvis du får riktig kjørelærer. Jeg savner kjørelærern min jeg.. :sukk:

Koselige gamle mannen!

Jeg tror du kommet til å få det gøy jeg.. Utvilsomt. :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Da vet jeg hvor jeg IKKE skal dra. :fnise:

Neida, jeg bare tuller med deg. Kjøretimer er så morsomt og lærerikt atte.. Hvis du får riktig kjørelærer. Jeg savner kjørelærern min jeg.. :sukk:

Koselige gamle mannen!

Jeg tror du kommet til å få det gøy jeg.. Utvilsomt. :jepp:

:klem:

:skratte: Tror det kommer te å gå bra jeg.. :fnise: Blir nok ikke satt ut midt i den mest trafikerte veien. Dessuten er det "lite" trafikk rundt 12.00.... Håper jeg.

Jeg får dame som lærer jeg.. Lurer på hvordan det går seg te.. Hadde egentlig håpet på en mann, men damer kan vel være like gode de? Hehe...

Morro blir det nok! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott opphold hos deg;) Var KOOOOs<3

Må nesten kjøpe meg Nintendo Wii jeg og nå :P uff hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott opphold hos deg;) Var KOOOOs<3

Må nesten kjøpe meg Nintendo Wii jeg og nå :P uff hehe

Bare hyggelig!! Det var utrolig koselig ja :fnise:

Må nesten få bildene du tok her nede.. Møe spennende der jah! Fant du deg noen bonde på vei hjem??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!! Det var utrolig koselig ja :fnise:

Må nesten få bildene du tok her nede.. Møe spennende der jah! Fant du deg noen bonde på vei hjem??? :skratte:

Haha, ikke så mange bønder nei. Er ikek så mange av dem i Oslo... Tror jeg =P

Ja, kom på mesn så skal jeg sende dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ikke så mange bønder nei. Er ikek så mange av dem i Oslo... Tror jeg =P

Ja, kom på mesn så skal jeg sende dem ;)

Hadde du bare vært på msn når jeg er så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, atter en gang...

I morra reiser jeg, og jeg aner ikke om jeg har nett dit jeg ska.. Ska være på Ringsaker følkehøgskole i 9 dager på kurs.. Blir spennende det...

I dag driver jeg me :husarbeid: Det beste er å komme hjem etter lang tur til et ryddig hjem.. Og ikke minst vasket! Gubben tok soverommet i ste før han løp av gårde. Så jeg er så og si ferdig me kjøkkenet.. Har bare gulvet igjen... Så resten da.. Hehe...

EL nærmer seg me stormskritt og de siste dagene her har det vært :sengekos: som bare det! 2 ganger daglig nesten jo! :fnise: :rødme: Må nesten sende inn noen soldater nå som vi ikke kommer til å "ha" tid på kurset.. Pausene ska brukes flittig! :fnise::sengekos: Hadde vært utrolig spennende om vi faktisk fikk det te denne mnd... Men vi får nå se.. Håper at TR holder seg laaaangt unna.. Hehe!

Har jeg ikke nett der oppe, blir det kjedelig å ikke kunne skrive her på leeeenge.. Men skal nok klare å rote te meg noe nett! Så ska jeg oppdatere folkens her! :skratte:

Nej.. Her er det bare å henge i! Ellers blir en ikke ferdig.. Alr for møe som ska gjøres i dag.... Rydde/vaske, pakke, søs fyller 19 år så jeg må nesten møte henne og gi henne en gave, opp te mamma og de en tur, handle, hjem hit igjen og en tur på en fest te en kamerat som ska feire bursdagen sin.. Innom og si hei og grattis me dagen... Hehe

Dere får ha en toppers uke osv folkes om jeg ikke her her på leeeenge!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset med å drikke farris når man er kvalm! det hjelper virkelig!! :)

Bare hyggelig! Det er noe jeg drikker ofte når jeg er kvalm og det hjelper kjempemasse!

Fikk det tipset av ei venninne som gikk gravid og slet mot kvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett her!! :duskedame:

Håper du får noen fine dager på kurs, og at du får noen ekstra fine pauser... :ler:

Hmmm.. Hakke hatt tid! Faktisk... 13 laaaange skoletimer! Hehe.... Så vi får se.. Hihi.... Men :sengekos: ska vi nok få te ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi.. EL i dag :duskedame: , i følge kalenderen.... I går og i dag har jeg faktisk vondt nederst i ryggraden/halebeinspartiet og nederst i magen... Ikke ofte jeg har hatt det rundt EL.. Kanskje positivt? I hope...

:sengekos::sengekos:

Ble no litt kos i går da... :fnise: Men det er ikke så møe en får tid te her faktisk... Korte pauser og lange dager.. Men vi gjør det beste ut av det, så ser vi hva utfallet blir... Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneBerit
Oioi.. EL i dag :duskedame: , i følge kalenderen.... I går og i dag har jeg faktisk vondt nederst i ryggraden/halebeinspartiet og nederst i magen... Ikke ofte jeg har hatt det rundt EL.. Kanskje positivt? I hope...

:sengekos::sengekos:

Ble no litt kos i går da... :fnise: Men det er ikke så møe en får tid te her faktisk... Korte pauser og lange dager.. Men vi gjør det beste ut av det, så ser vi hva utfallet blir... Hihi

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

heier på deg pleiepike!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehhmmm.. Hvor lenge har vi vært samme spør... Jah, der spør du faktisk godt!! Haha! Ca 1 år... HIhi

Prøvd jah, hmm.. Går inn i 8.PP nå....

Oi, dere hadde ikke vært sammen mange månedene før dere bestemte dere for å få barn da!!! ;)

:duskedame: EL!!! :duskedame:

:sengekos: :sengekos: :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

heier på deg pleiepike!!! :)

Weeee.... :sengekos:

:duskedame:

:fnise:

Krysser fingrne for et suksessfullt kurs :duskedame:

Jah!! Både på den ene og den andre måten! Hihi.... Første prøve her er alt gjennomført, neste er i morgen tidlig... Og jah! Det har faktisk gått bra te nå! :jepp:

Innen :sengekos: , 2 kjappe i går... Hehehee...

Oi, dere hadde ikke vært sammen mange månedene før dere bestemte dere for å få barn da!!! ;)

:duskedame: EL!!! :duskedame:

:sengekos: :sengekos: :sengekos:

Hehe, nej, det er sant det.... Men... Vi har faktisk kjent hverandre siden 2004 da... Så vi vet jo hvem hverandre er osv.... Så liksom.. Jah.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh.. Nå er snart kurset ferdig gitt!! Tiden har flydd fra oss gitt... Hehe.. I dag var "the final"... Gikk liksom ut på at vi sku bruke alt vi hadde lært inn på en dag, øvelse! Det var spennende, morro og lærerrikt.. Iallefall det å kunne jobbe opp mot politi..

(kurset jeg har tatt går jo på oprativ ledelse(søk og redning) i forhold til leiteaksjonen osv)

Utrolig spennende og lærerrikt kurs! Har lært møe, "vokst" og fått te meg både kritikk og lærdom som jeg absolutt ska ta me meg videre!!! :)

Ellers... Tja, har blitt lite :sengekos: Ble me den ene dagen her m dagen..

Husker det ikke faktisk.. HAHA! Gudd jeg er desorientert nå jah! Hmmmmm....

Jaja.. Ska straks legge meg! HIhi.. Opp tidlig i morra... Siste prøve i morra! Hehe

Natta!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...