Gjest Poirot Skrevet 28. april 2003 #81 Skrevet 28. april 2003 Jeg synes det er forkastelig uansett, at du ikke får dekket utgiftene til en sterilisering, når konsekvensene av svangerskap kan være så alvorlige! Det får man når det er snakk om helseskade.(Så fremt man gjør det offentlig). Køene er svært korte nå pga betaling, så det (køene) er ingen grunn til å gjøre det privat.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #83 Skrevet 28. april 2003 Jeg har mine grunner for ikke å gjøre det ved ett off. sykehus men det ønsker jeg ikke å gå innpå i denne debatten. Minnie
Loolaa Skrevet 28. april 2003 #85 Skrevet 28. april 2003 Jeg vil bare ønske deg lykke til med operasjonen (!), og sender deg noen gode tanker *kaster ut det-går-fint-vibber* loolaa
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #86 Skrevet 28. april 2003 Mamma ringte i går igjen og insisterte på å komme og kjøre meg hjem, passe Oscar samt være hos meg over natten- så jeg takket pent ja. Det nytter ikke å motsi henne likevel Minnie
lillen Skrevet 28. april 2003 #87 Skrevet 28. april 2003 Det synes jeg var bra, Minnie! Så har du noen til å ta vare på deg; kanskje du til og med får lyst på litt mat, og ikke orker å lage selv!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #88 Skrevet 28. april 2003 Mamman min vil nok uten tvil lage noe nam-nam, og kjenner jeg henne rett kommer hun til å vaske leiligheten, vaske klær, vanne plantene mine osv osv osv... mamma er mamma. Minnie
Astra Skrevet 28. april 2003 #89 Skrevet 28. april 2003 Lykke til, Minnie. Dette går helt sikkert helt greit. Det må være deilig for deg å kunne utelukke graviditeter mht at de er livstruende for deg. Lykke til med bryllupsforberedelsene også :-)
Piglet Skrevet 28. april 2003 #91 Skrevet 28. april 2003 Vil også si lykke til! Og det er bra at moren din er der og passer på. Jeg ble operert (altså ikke sterilisert) i fjor sommer og det tar et par døgn før man kommer helt over narkosen. Derfor er det bra og ha noen som kan "nurse" deg litt! Håper alt går bra! Piglet
jamie Skrevet 28. april 2003 #92 Skrevet 28. april 2003 Lykke til fra meg også :D Håper du lar oss vite hvordan det går med deg etterpå, og hvordan du føler deg. Lykke til, Minnie!! jamie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #93 Skrevet 28. april 2003 Det var det jeg også fant ut Piglet, jeg kom til å tenke på at jeg faktisk kan trenge litt hjelp med praktiske ting i tillegg til at jeg trenger hjelp med Oscar- og siden min bestevenninne er opptatt med eksamensforberedelser kunne jeg ikke engang drømme om å spørre henne (selv om jeg vet at hun hadde stilt opp for meg). Når mamma ringte meg i går hadde hun allerede skaffet seg fri fra jobben så hun aktet ikke å ta nei for ett svar. Men det blir fint å ha mamma her, vi har ett veldig nært og godt forhold. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. april 2003 #94 Skrevet 28. april 2003 Håper du lar oss vite hvordan det går med deg etterpå, og hvordan du føler deg. Det skal jeg gjøre Jamie, i signaturen min på alle mine innlegg finner du en direkte link til denne dagboken hvor jeg kommer til å skrive om hvordan det gikk. Minnie
Medinilla Magnifica Skrevet 29. april 2003 #95 Skrevet 29. april 2003 Vil ønske deg lykke til Minnie! Kan bare prøve forestille meg hvor deilig det må bli for deg å slippe å tenke på evt uønskede graviditeter i fremtiden. Du må ha hatt det slitsomt. Sexlivet ditt kommer til å bli ganske mye bedre tenker jeg. Etter dette kan du jo bare å slappe av å nyte uten å beskymre deg for noe som helst! Du har nok mye å glede deg til :blunke:
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #96 Skrevet 29. april 2003 Jeg henger meg på lykkeønskningene til deg, jeg også, Minnie! Blir sikkert godt å få det hele overstått! :D
Gjest Virvel Skrevet 27. april 2006 #98 Skrevet 27. april 2006 Dette er en tre år gammel tråd, Trinne. (Eller er det noen som morer seg med å grave frem gamle Milla/Minnietråder, kanskje? )
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #99 Skrevet 15. januar 2015 Dette er en tre år gammel tråd, Trinne. (Eller er det noen som morer seg med å grave frem gamle Milla/Minnietråder, kanskje? ) Hehe, indeed. "Gøy" å lese om noen som fantaserer om et liv vedkommende ikke har. Anonymous poster hash: 8b00c...5bd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå