Gå til innhold

Min D-dag


Fremhevede innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Lykke til med operasjonen, det går nok bra.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Minnie: hva koster det?

Og lykke til!

Den endelige regningen får jeg ikke før etter operasjonen men overslaget lyder på ca. 8-10 000 kroner. Penger er ikke noe problem for meg og dette er en regning jeg betaler med glede.

Takk for lykkeønskningene og jeg må huske og spørre legen om denne "gassen"- hi hi, jeg synes jeg ser det for meg at jeg må holde meg hjemme i 2-3 dager å fjerte som en simpel anleggsarbeider, avskåret fra det sosiale liv :-)

Minnie

Gjest Poirot
Skrevet

Er ikke kvinneklinikken offentlig? Trodde det var kommet fastpris for slikt?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Er ikke kvinneklinikken offentlig? Trodde det var kommet fastpris for slikt?

Jeg skal ikke opereres ved ett off. sykehus.

ADD: Vet jeg skrev "Kvinneklinikken" og det var nok misvisende :oops: beklager dette!

Minnie

Gjest Embla s
Skrevet
Sitat slettet. Hege

eh, hvorfor skulle noen gidde å finne opp en historie om et kirurgisk inngrep?! alle gjester som beskylder Minnie for å lyve hele tiden: tror dere i det hele tatt at hun foretar seg noe som helst? (men jeg må si jeg beundrer dette engasjemanget...)

Gjest Starya
Skrevet

Jada. Minnie er vel konstant ute etter sympati på samme måte som gjester konstant søker å skape fred og harmonisk stemning. :roll:

--------

Lykke til med operasjonen, Minnie.

Skrevet
Jeg har også hatt en kikkehullsoperasjon (lapraskopi). Var litt groggy etter narkosen, men ingen smerter. Gikk så fint, så.

Bare en liten kommentar til Litago som skrev:

"Hvis de "blåser opp" maven din slik som Mathari beskriver så vær flink til å slippe ut luft etterpå. Jeg vet det høres vulgært ut, men rap og promp så mye du kan det neste døgnet."

Du får det til å høres ut som om de blåser gassen inn i tarmen, men det er faktisk bukhulen de fyller med gass :ler:

:ler::ler::ler:

Ja jeg vet det er bukhulen som fylles opp. Har nemlig gjort en slik operasjon selv! Men jeg ble faktisk rådet av legen å fjerte så mye jeg kunne. En del av luften skulle visstnok komme ut naturlig vei. Spør meg ikke hvordan det funker rent medisinsk, men den må jo ut på en vis? (Og den siver ikke ut gjennom operasjonssåret tror jeg). Kanskje han bare lurte meg? :o

Uansett, jeg produserte nok gass til å lyse opp en middels stor norsk by den første dagen! :ler::ler::ler:

Rådet var ihvertfall bare godt ment.

:briller:

Gjest Matahari - offline
Skrevet

Gassen fylles opp i bukhulen, hvorpå tarmen absorberer den etterhvert.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg visste nok at det ville bli sådd spekulasjoner om dette også, men men, ikke noe å bry seg om å lenge det kommer fra "you know who".

Nå har jeg hvertfall rettet opp det med "Kvinneklinikken"- jeg skal opereres ved en privat institusjon her i Oslo.

Minnie

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Lykke til. :)

Tusen takk- dette kommer nok til å gå helt fint.

Minnie

Skrevet

Masse lykke til fra meg og!!

Det må føles som en lettelse og få det gjort, så du slipper og ha trussel om graviditet hengende over deg!

Mulig jeg spør om litt for mye nå, men...... kan det hende dere adopterer, eller er barn totalt uaktuelt?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vi har allerede undersøkt mulighetene for adopsjon og vi vil nok komme til å adoptere hvis vi blir godkjente. Har vært i kontakt med flere byråer og fått udelt positive tilbakemeldinger, men dette ligger nok en 3-4 år frem i tid, jeg er bare 25 år og ikke klar for å bli mamma riktig ennå.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Milla skrev:"Vi har allerede undersøkt mulighetene for adopsjon og vi vil nok komme til å adoptere hvis vi blir godkjente. Har vært i kontakt med flere byråer og fått udelt positive tilbakemeldinger, men dette ligger nok en 3-4 år frem i tid, jeg er bare 25 år og ikke klar for å bli mamma riktig ennå."

Hvorfor ikke begynne nå, det er jo ikke sikert at du har 3-4 år til på deg...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hva mener du med at det ikke er sikkert at jeg har 3-4 år på meg?

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...