Gjest Duchess Skrevet 26. april 2003 #41 Skrevet 26. april 2003 Lykke til med operasjonen, det går nok bra.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #44 Skrevet 26. april 2003 Minnie: hva koster det? Og lykke til! Den endelige regningen får jeg ikke før etter operasjonen men overslaget lyder på ca. 8-10 000 kroner. Penger er ikke noe problem for meg og dette er en regning jeg betaler med glede. Takk for lykkeønskningene og jeg må huske og spørre legen om denne "gassen"- hi hi, jeg synes jeg ser det for meg at jeg må holde meg hjemme i 2-3 dager å fjerte som en simpel anleggsarbeider, avskåret fra det sosiale liv :-) Minnie
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2003 #45 Skrevet 26. april 2003 Er ikke kvinneklinikken offentlig? Trodde det var kommet fastpris for slikt?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #46 Skrevet 26. april 2003 Er ikke kvinneklinikken offentlig? Trodde det var kommet fastpris for slikt? Jeg skal ikke opereres ved ett off. sykehus. ADD: Vet jeg skrev "Kvinneklinikken" og det var nok misvisende :oops: beklager dette! Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #47 Skrevet 26. april 2003 Slettet. Hege http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=31046
Gjest Embla s Skrevet 26. april 2003 #48 Skrevet 26. april 2003 Sitat slettet. Hege eh, hvorfor skulle noen gidde å finne opp en historie om et kirurgisk inngrep?! alle gjester som beskylder Minnie for å lyve hele tiden: tror dere i det hele tatt at hun foretar seg noe som helst? (men jeg må si jeg beundrer dette engasjemanget...)
Gjest Starya Skrevet 26. april 2003 #50 Skrevet 26. april 2003 Jada. Minnie er vel konstant ute etter sympati på samme måte som gjester konstant søker å skape fred og harmonisk stemning. -------- Lykke til med operasjonen, Minnie.
Litago Skrevet 27. april 2003 #51 Skrevet 27. april 2003 Jeg har også hatt en kikkehullsoperasjon (lapraskopi). Var litt groggy etter narkosen, men ingen smerter. Gikk så fint, så. Bare en liten kommentar til Litago som skrev: "Hvis de "blåser opp" maven din slik som Mathari beskriver så vær flink til å slippe ut luft etterpå. Jeg vet det høres vulgært ut, men rap og promp så mye du kan det neste døgnet." Du får det til å høres ut som om de blåser gassen inn i tarmen, men det er faktisk bukhulen de fyller med gass Ja jeg vet det er bukhulen som fylles opp. Har nemlig gjort en slik operasjon selv! Men jeg ble faktisk rådet av legen å fjerte så mye jeg kunne. En del av luften skulle visstnok komme ut naturlig vei. Spør meg ikke hvordan det funker rent medisinsk, men den må jo ut på en vis? (Og den siver ikke ut gjennom operasjonssåret tror jeg). Kanskje han bare lurte meg? :o Uansett, jeg produserte nok gass til å lyse opp en middels stor norsk by den første dagen! Rådet var ihvertfall bare godt ment.
Gjest Matahari - offline Skrevet 27. april 2003 #52 Skrevet 27. april 2003 Gassen fylles opp i bukhulen, hvorpå tarmen absorberer den etterhvert.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #53 Skrevet 27. april 2003 Jeg visste nok at det ville bli sådd spekulasjoner om dette også, men men, ikke noe å bry seg om å lenge det kommer fra "you know who". Nå har jeg hvertfall rettet opp det med "Kvinneklinikken"- jeg skal opereres ved en privat institusjon her i Oslo. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #55 Skrevet 27. april 2003 Lykke til. Tusen takk- dette kommer nok til å gå helt fint. Minnie
MarianneE Skrevet 27. april 2003 #57 Skrevet 27. april 2003 Masse lykke til fra meg og!! Det må føles som en lettelse og få det gjort, så du slipper og ha trussel om graviditet hengende over deg! Mulig jeg spør om litt for mye nå, men...... kan det hende dere adopterer, eller er barn totalt uaktuelt?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #58 Skrevet 27. april 2003 Vi har allerede undersøkt mulighetene for adopsjon og vi vil nok komme til å adoptere hvis vi blir godkjente. Har vært i kontakt med flere byråer og fått udelt positive tilbakemeldinger, men dette ligger nok en 3-4 år frem i tid, jeg er bare 25 år og ikke klar for å bli mamma riktig ennå. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #59 Skrevet 27. april 2003 Milla skrev:"Vi har allerede undersøkt mulighetene for adopsjon og vi vil nok komme til å adoptere hvis vi blir godkjente. Har vært i kontakt med flere byråer og fått udelt positive tilbakemeldinger, men dette ligger nok en 3-4 år frem i tid, jeg er bare 25 år og ikke klar for å bli mamma riktig ennå." Hvorfor ikke begynne nå, det er jo ikke sikert at du har 3-4 år til på deg...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #60 Skrevet 27. april 2003 Hva mener du med at det ikke er sikkert at jeg har 3-4 år på meg? Minnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå