Gå til innhold

Småsmurfs egne lille verden


Småsmurf

Anbefalte innlegg

Hallo hallo :vinke:

Da jeg ikke fikk startet med prøving enda, lager jeg en generell dagbok i stede. Hvor jeg kan skrive akkurat det jeg vil :)

Jeg er 22 år, gift (i litt over 6 måneder nå :hoppe:) og jobber og sliter som de fleste andre.

Så det er hyggelig om noen tusler innom å sier hei!

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går bakte jeg boller og skolebrød, og må si jeg er fornøyd med innsatsen :)

Sånn ellers begynner jeg å bli litt lei det meste egentlig... Jobben min gir meg ingenting lenger. Og etter 4 mnd fikk jeg endelig sett mannen min igjen, men selvfølgelig bare i 1 uke... (Vi venter på visum, så skjønner dere hva jeg snakker om kanskje) Savner han så fælt og det er så slitsomt og bare gå rundt å vente og vente hele tiden...

Veit snart ikke hva jeg skal gjøre jeg..

Er bare litt lei i dag... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det bursdagfeiring med familien :bursdag:

Hadde bursdag for noen uker siden, men siden jeg ikke var hjemme da så får vi ta det nå.

Og jeg har vært så flink og bakt boller, skolebrød og gulrotkake. Også baker mamma noen kaker da :)

Så nå vil jeg egentlig hjem fra jobb snart assa, så jeg får gjort litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk ottine :)

Bursdagfeiring var gøy! Også fikk jeg penger da, så jeg har kjøpt meg PCpult og sånn skuffeting til å ha ved siden av. Jeg har ikke PC hjemme, men jeg får det om en ukes tid eller no :hoppe:

Siden alt man kjøper nå for tia er flatpakka, så måtte jeg selvfølgelig skru det sammen når jeg kom hjem fra jobb klokka tolv i går kveld. Så jeg var i seng klokka fire jeg da....

Også har jeg kjøpt sånn garderobeting til å ha i gangen. Men den må pappa hjelpe til med, for den skal skrus fast i veggen...

Så nå blir det bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, tusler en tur innom deg, siden du var innom meg :klem:

Håper ting ordner seg, og mannen din for kommet til Norge snart. Imens kaan jeg følge med på hvordan det går med det (og ellers). Litt spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal passe på å holde deg oppdatert underveis jeg :jepp:

Av en eller annen grunn føles all denne ventinga litt mindre frustrerende når man kan skrive det her, og noen i tillegg bryr seg om hva du skriver :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint å bruke KG til å få ut litt frustrasjon, og særlig når man ser det er noen som bryr seg :) Får håpe ventinga blir kortest mulig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en fin helg :)

Har ikke hatt tilgang til PC i det siste, så det er en stund siden jeg har vært her.

Snakket med UDI her om dagen og vi har ikke fått saksbehandler en gang... Får håpe det ikke er lenge før vi får en i hvert fall da.

Sjekket hjemmesidene til UDI her om dagen og da sto det at saksbehandlingstiden er 10 mnd. Før var det 11 mnd. Så det må vel være bra :)

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også har hatt en fin helg :)

Sakbehandligstiden har gått ned? Det må jo telle for noe, kanskje den går yterligere ned etterhvert som saken deres behandles :) Det er jo lov å håpe. Tenk om et år, kan du ha han tilbake i Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den helgen her skulle jeg legge opp gardiner jeg. Det var den ene tingen jeg skulle gjøre. Fikk jeg gjort det? Neeeeida.. Var ikke veldig motivert til det når jeg kom hjem fra jobb i går, så jeg så på grand prix i stede faktisk :fnise:

Men gardinene blir jo ikke borte de da.

Så nå sitter jeg på jobb å glor. Syns det er litt vel tidlig å stå opp klokka seks på en søndag altså.. Men men.. Det må vel til det å.

Sånn ellers kommer jeg sikkert til å bli lagt inn på lukket avdeling snart. Og det er baaaare UDI sin skyld! Den ventinga her er nok til å få hvem som helst til å bli gal... Det går seg jo til da, men jeg føler jeg blir litt motarbeida noen ganger.

Håper alle har hatt en fin helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, deilig å bare slappe av når man kommer hjem og, gardinene går jo ikke sin vei :) Jeg for min del klarer ikke å slappe av, må møte venner, så er nettopp kommet hjem og er klar for flytting.

Venting er virkelig det værste som finnes, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettu :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe der Inwe :jepp:

Jobber natt jeg nå da... Folk som er sykemeldte her, så da blir litt å gjøre..

Når jeg er ferdig på jobb klokka syv skal jeg hjem og sove. Også skal jeg møte ei jeg jobber med å ta noen øl :hoppe:

Gleder meg som en liten unge jeg!

Det kommer til å bli sååå koselig :)

Ha en fin helg og kose dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kos med øl med kolega! Blir ikke sånt på meg før til sommeren, men da blir det til gjennigjeld nok av det! Sliter meg gjennom skolen foreløbelig.

Håper du koser deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vært litt travelt siste uka, med passing av hunder osv her i gården da :hund:

Tenker jeg skal ringe UDI på mandag og høre om det er noe nytt.

Også har jeg så lyst å dra til mannen min, men jeg har ikke penger nå....

Urettferdig.. Men sånn må det jo bare bli da. Får sikkert dratt en tur igjen om ikke så alt for lenge. Gleder meg til vi kan være sammen jeg! :)

Sånn ellers får alle ha en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så det er her du holder til nå!

Synd det skal ta så lang tid å få mannen din inn i landet da! Høres ut som en skikkelig papirmølle. Hvor er det han bor nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, jeg måtte jo finne på noe annet enn en prøverdagbok en stund fant jeg ut..

Koselig at du stikker innom :)

Ja tro meg, det er en papirmølle uten like. Skal være veldig glad når vi er ferdig med det.. Han bor i Tyrkia, så det er ikke så vanskelig for meg å dra dit da, om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...