Gå til innhold

Småsmurfs egne lille verden


Småsmurf

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og vært ute å gått tur :hund:

Skulle vært hos legen i dag, men han var visst syk og jeg hadde ikke fått beskjed. De hadde prøvd å få tak i meg da... Så da må jeg tilbake i morra.

Men men.. Det er sånn som skjer (selv om jeg var litt sinna med en gang jeg kom dit)..

Men sånn ellers ser mandagen bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk Ottine :)

Kom akkurat hjem fra hytta, så helga har vært bra!

Er ikke veldig aktiv her for tiden, da jeg er sykemeldt og egentlig ikke får bruke PC... Utrolig kjipt for jeg har ikke så mye annet å gjøre... Men jeg kommer tilbake med oppdateringer om ikke så lenge!

Ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Ottine :)

Kom akkurat hjem fra hytta, så helga har vært bra!

Er ikke veldig aktiv her for tiden, da jeg er sykemeldt og egentlig ikke får bruke PC... Utrolig kjipt for jeg har ikke så mye annet å gjøre... Men jeg kommer tilbake med oppdateringer om ikke så lenge!

Ha en fin uke alle sammen :)

Uff, hørtes kjedelig ut. Blitt masse bøker og filmer på deg i det siste da?

En fin uke ønskes deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he :)

Det er faktisk helt riktig! Bøker og filmer her i gården. Og jeg tror jeg snart kan TV-programmet utenat..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle komme med noen få oppdateringer her jeg da.

Snakket med UDI for litt over en uke siden, og søknaden vår er sendt til politiet :hoppe:

Så nå venter jeg bare på at de skal ringe og be meg komme (må på intervju hvor de skal grave og spørre om alt av privatliv...). Da går det i hvert fall fremover her! Jeg håper det ikke tar så lang tid, for jeg syns vi har venta lenge jeg nå...

Sånn ellers titter jeg litt på hus om dagen. Bor i leilighet nå, men har lyst på hus og litt bedre plass. Blir nok en god stund til, men det er jo greit å følge med litt i tilfelle det skulle dukke opp noe.

Så det var vel det sånn foreløpig :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går leverte jeg papirer om navneendring :hoppe:

Har ikke gjort det tidligere på grunn av alle papirer og lignende, men i går klarte jeg ikke vente lenger!

Gleder meg til det er i orden jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Gratulerer med giftermål og hele pakka! :danse: Ser du venter spent på å få mannen din til Norge.. kan jeg spørre hvor han er fra? Ble litt nysgjerring :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Veldig hyggelig at du titter innom!

Mannen min er fra Tyrkia han.. Bare å spørre i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter igjen jeg! Koselig at det går fremover med UDI da. Krysser alt jeg har for at han kommer seg til Norge snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Veldig hyggelig at du titter innom!

Mannen min er fra Tyrkia han.. Bare å spørre i vei :)

Så spennende! Hvordan traff dere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter igjen jeg! Koselig at det går fremover med UDI da. Krysser alt jeg har for at han kommer seg til Norge snart!

Bra Inwe! Jeg tror det hjelper at noen heier på oss :duskedame:

Så spennende! Hvordan traff dere hverandre?

Jeg var på ferie i tyrkia og besøkte noen venner som bodde der en liten periode. Så møtte jeg han der jeg bodde. Så ble det til at jeg bare fortsatte å dra dit når jeg kunne, for se hva det ble til egentlig. Og det gikk jo veldig så bra må jeg si :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra Inwe! Jeg tror det hjelper at noen heier på oss :duskedame:

Jeg var på ferie i tyrkia og besøkte noen venner som bodde der en liten periode. Så møtte jeg han der jeg bodde. Så ble det til at jeg bare fortsatte å dra dit når jeg kunne, for se hva det ble til egentlig. Og det gikk jo veldig så bra må jeg si :bryllup:

Åh så koselig!! Gratulerer!!!

Og det har gått bra med kulturforskjeller etc.? Hehe, beklager for alle spørsmålene, men jeg hadde kjæreste fra Australia og tilogmed da opplevde jeg kulturforskjeller.. Men mulig jeg er litt rar :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Syns bare det er koselig med spørsmål jeg, så det er ikke noe problem.

Det går bra med kulturforskjellene, men vi har våre dager vi også... :fnise:

Men nå var begge veldig innstilt på at vi kom til å møte på noen problemer på veien.

Det kan jo hende det blir litt vanskeligere når han kommer hit, men jeg tror det kommer til å gå fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Syns bare det er koselig med spørsmål jeg, så det er ikke noe problem.

Det går bra med kulturforskjellene, men vi har våre dager vi også... :fnise:

Men nå var begge veldig innstilt på at vi kom til å møte på noen problemer på veien.

Det kan jo hende det blir litt vanskeligere når han kommer hit, men jeg tror det kommer til å gå fint jeg :)

Så bra! Ønsker dere lykke til i hvert fall! Og skal krysse fingrene for at han kommer seg hit så fort som bare mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så godt å høre at andre krysser fingre og tær her for oss! Jeg har jo snart ikke mer å krysse jeg...

Det begynner å tære på litt med all den ventinga merker jeg. Er så ofte sliten og lei meg for tia.. Så det går veldig opp og ned med humøret her nå. Alt blir jo satt på hold.. Vi får jo ikke akkurat lagt noe særlig med planer, for vi aner jo ikke hvor lang tid ting tar...

Bare litt klaging fra meg som sitter på jobb og ikke er så positiv i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fokusere på det positive, så er det ikke lenge til han er hjemme hos deg :)

Ha en god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Der fant jeg deg.

Spennende å lese om prossessen med å få mannfolket hjem ;) Trodde egentlig sånt gikk nesten automatisk når man gifta seg jeg. Men skjønner at det er verre enn som så. Virker som om prossessen går fremover nå i all fall! Hvor lang tid tror du det vil ta før du har ham hjemme?

Ha en fin påske.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fokusere på det positive, så er det ikke lenge til han er hjemme hos deg :)

Ha en god dag :klem:

Ja det er sant det... Det blir i hvert fall litt lettere hvis man er litt positiv..

Ha en god dag du også :klem:

:hallo:

Der fant jeg deg.

Spennende å lese om prossessen med å få mannfolket hjem ;) Trodde egentlig sånt gikk nesten automatisk når man gifta seg jeg. Men skjønner at det er verre enn som så. Virker som om prossessen går fremover nå i all fall! Hvor lang tid tror du det vil ta før du har ham hjemme?

Ha en fin påske.

:klemmer:

Hei :)

Nei her er det ikke mye som går automatisk... Saksbehandlingstiden er vel ca 10 mnd. Men har hørt om mange som har fått visum mye tidligere enn det, og en del hvor det faktisk har tatt lengre tid.. Så det er utrolig vanskelig å si hvor lang tid det kan ta. Nå har det snart gått tre mnd siden søknaden vår ble registrert i Norge. Så vi får håpe det nærmer seg.

Alt bra med deg og familien da? Lille baby kommer jo snart nå :hoppe:

God påske :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...