Gå til innhold

Småsmurfs egne lille verden


Småsmurf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg fått nye bankkort, pass, førerkort osv :)

Så først nå føler jeg at jeg har bytta etternavn helt liksom..

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så ble jeg tante for to dager siden :hoppe:

Svogeren min og kona fikk en liten jente :)

(litt stolt, for det er første gang jeg liksom "blir tante", da ingen av mine søsken har barn enda)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for at vi skal få avslag på visum jeg... Snakka med utlendingsseksjonene hos politiet for et par uker siden. Der sa de at jeg mest sannsynlig må komme til intervju, og det er jo greit. Men jeg syns alt tar så lang tid også har vi alltid så uflaks... Jeg veit ingenting om hvor store sjanser det er for å få avslag heller. Hvis vi ikke får visum kommer jeg til å legge meg ned og begynne å grine! Fikk en skikkelig dårlig følelse nå assa... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Da er jeg tilbake. Har ikke fått PC hjemme før nå, så da ble det litt vanskelig å holde seg oppdatert rundt her.

Jeg byttet jobb for ca ett halvt år siden, og jeg trives såååå mye bedre nå enn det jeg gjorde i den gamle jobben min :jepp:

Sånn ellers venter jeg fortsatt på at mannen min skal få komme... Syns det har tatt drøyt lang tid men...

God helg til dere som er innnom og titter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Må putte deg inn på lista mi igjen så jeg får fulgt med :)

Det med mannen din tok fryktelig lang tid da! De burde jo kunne vurdere slike ting litt fortere :klø:

Gratulerer med ny jobb! Så bra du fant en du trives litt bedre med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man skulle jo tru de klarte å få ræva litt i gir, men neeeeida...

Det som er verst er egentlig at behandlingstiden er 6-12 mnd, men det kan ta lenger tid dersom atte hvisom atte.... Noe som egentlig betyr at man ikke har noen ting å forholde seg til :sukk:

Men i januar har vi ventet ett år, så det kan da ikke være så fryktelig lenge igjen.. Prøver liksom å være litt positiv, men det er ikke like lett i lengden kan du si..

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det håper jeg å...

Sist jeg så han var første uka i september. Så det begynner å bli en stund siden :sukk:

Så det blir nok en tur i januar tenker, hvis vi ikke har fått visum enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei og hopp :)

Litt travelt her for tiden...

Jeg er innom og titter innimellom, men det er ikke alltid jeg rekker å skrive noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...