Envy Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #1361 Del Skrevet 29. juli 2009 starter med et: taaaakk for bursdagshilsner fra dere fantastiske! (jeg SÅ de for lenge siden, jeg har bare ikke klart å få ut fingern å skrive litt ) Serenity: Godt å se deg tilbake i kg-traktene! Takk takk Neida, han er ikke så aller verst han Ellers går ting forholdsvis på skinner! Ble ingen leilighet i Oslo likevel, da de jeg skulle bo med hadde litt andre oppfatninger av et hjem enn det jeg hadde, så endte det med at jeg fant ut at det beste for alle parter var at jeg flyttet hjem på pikerommet hos mor og far i påvente av at kjærst er klar være med å flytte med meg istede :happy: Og ja, det stemmer, er nok samme skolen jeg skal gå på! Grugleder meg litt nå som det nærmer seg merker jeg, tror det blir et relativt hardt år, som ender i 7 privatisteksamener til våren Skorpio: Jeg vet Det er bare å stramme meg opp hihi ---------- Bah, jeg fåååår ikke sove!! Min kjære er på hyttetur, og man merker jammen når man er blitt bortskjemt med å ha noen å sove ved siden av altså! Dessuten er jeg blitt forkjølet Tenk om det er svinepesten! Nå overdramatiserer jeg sikkert den lille kilingen i halsen en bitteliten smule, men dog! man vil ikke ha forkjølelses-symptomer i disse svininfluensa-tider! På noe norway cup eller 4H leir er jeg hvertfall glad jeg ikke befinner meg Har vært en liten tur inne i byen i dag da, ble nye sko og nye jeans! Hurra! Min bedre halvdel var tilogmed enig i at det så bra ut! (han er en meget stilbevisst kar og handler ikke i hvilkesomhelst butikker) I tiløegg til å handle takket jeg nei til en jobb jeg egentlig skulle begynne på i dag, jeg ville nemlig ha litt lenger ferie oxo har jeg fått ekstravakt stilling på gamlejobben, og det passet meg finfint.. 1 mnd til med ferie!! Jaja, jeg får vel legge meg å holde rundt lille frøken lodden her (pusekatten altså!) og prøve å sove en gang til.. kl er jo sent Natta kg-jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. august 2009 #1362 Del Skrevet 6. august 2009 å, stakar deg som ikke har noen gutt å holde rundt hehe, neida.. jeg er bare bitter fordi jeg ikke har det i det hele tatt! det er kos å ha lille pusen hvertfall da ps. kjæresten til en venninne av meg har fått svineinfluensa og antakelig har hun fått det og, for symptonene er det! jeg synes det er litt morsomt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. august 2009 Forfatter #1363 Del Skrevet 9. august 2009 Skorpio: hehe, han er tilbake for lengst nå da, så nå er det ikke så synd på meg lenger ---------------- Egentlig har jeg fint lite å skrive om, er bare innom for å vise trynet mitt og luske rundt å oppdatere meg. Var på en innmari bra innflytningsfest i helgen da, hos Inwe og S! Det var kjempegøy. og jeg og kjære sov på hotell i byen, deilig å stå opp til hotellfrokost dagen etter fylla Utover det gjør vi minst mulig om dag, deilig! Siste uken med ferie nå før kjære begynner å jobbe, og da får vel nesten jeg oxo begynne å bli litt aktiv På onsdag skal vi dra å hente kjæres nye bil, gleder meg til å sitte på rundt omkring i den, fine bilen! men nå har jeg vondt i nakken av all pc-sittingen, så det ble en kort oppdatering! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. august 2009 #1364 Del Skrevet 10. august 2009 godt å se det er liv i ræ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 13. august 2009 #1365 Del Skrevet 13. august 2009 Man blir faktisk ekstremt bortskjemt av å ha kjæreste å sove med Dere er nå bra søte iallefall (bilder fra fjæsboka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. august 2009 Forfatter #1366 Del Skrevet 16. august 2009 Skorpio: Jada, er fortsatt liv i skrotten Just-a-girl: Jepp, det blir man! :rødme: Hihi, takk! ----------- Da satt man foran pcen igjen da :gjeiper: Jeg har litt lite å ta meg til for tiden altså, det skal jeg fint innrømme! Men de neste 2 ukene, altså de siste ferieukene, har jeg faktisk klart å fylle opp med en god del! Nå til uken skal jeg bort på kommunen å forhåndsstemme, oxo skal jeg og kjære på visning på en leilighet Vi er fremdeles litt usikre på om det er riktig å flytte sammen så tidlig, + endel økonomiske spørsmål. Men min far prøver å stikke kjepper i hjulene ved å bestemme at så lenge jeg bor under hans tak får vi ikke lov til å være sammen i ukedagene Så vi ser liksom ingen annen løsning, vi er da tross alt ikke 16 år!! Men, nå skal vi nå hvertfall avgårde å se da, så finner vi ut hva vi skal gjøre Jeg har også fått tilbud om å flytte inn hos familien hans, men jeg for min del syns de bor litt for "langt ut på landet" i tillegg til at jeg da må flytte fra min elskede lille pusekatt, og jeg blir boende veldig langt unna togstasjonen, + at jeg har hørt at det ikke er noe lurt å flytte inn hos svigermor, selv om hun er en veldig hyggelig dame Neimen om jeg vet hva vi gjør, men å kun sees i helgene er ihvertfall ikke aktuelt for hverken mitt eller hans vedkommende, nå er vi jo allerede bortskjemt med hverandres selskap Akkurat nå sitter jeg bare å loker.. venter på middag egentlig. og leser bryllupstråder her inne på kg Det er jo lov å drømme seg fremover i tid! selv om det blir lenge til.. vi skal jo begge studere i tillegg til at han skal i militæret. Det har han ihvertfall fått klar beskjed om at før han drar i noe militær skal vi ha leilighet sammen, og den skal militæret fint få lov til å betale :gjeiper: Dagens lille glede: å se lille prinsesse igjen Gale gale kattedamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 17. august 2009 #1367 Del Skrevet 17. august 2009 Bare helgene ja, jizez! Det hadde ikke jeg klart iallefall, det er sikkert! Her er det snakk om hver natt..hehe Hva skjedde med leiligheten du bodde i da? Skulle ikke du flytte inn til venner i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1368 Del Skrevet 25. august 2009 Nå har jeg glemt dere kg-ere helt bort igjen Håper noen av dere følger bloggen da, den oppdateres nemlig WAY mye oftere Anyways: Just-a-girl: Ja, men skjønner jo foreldrene også, nå er de jo vant til at de har huset for seg selv, også skal de plutselig få ikke èn, men to ungdommer i hus igjen :gjeiper: Leiligheten jeg hadde var bare for et år, oxo var den litt for langt unna alt jeg har kjent og kjært! Leiligheten i Oslo ble det ikke noe av, fordi det passet rett og slett ikke å flytte sammen med venner på et tidspunkt hvor jeg og kjærsten når somhelst kan finne på at vi skal flytte sammen. .. :juhu: (fortsatt ikke glemt den :gjeiper: ) Jeg og kjærsten var på visning i går, og vi skal antakeligvis ha leiligheten Hadde vært så utrolig deilig om vi hadde ebstemt oss for det! Men vi heller begge mot ja, så det blir nok ja i tillegg til at pappa har sagt seg villig til å spytte inn 10k i depositum! Det eneste vi trenger da er kjøleskap og komfyr, og jeg har funnet noen billig brukte som ser ut som nytt på finn.no! OG vi får lov til å ha med katten i leiligheten, men siden jeg syns leiligheten er litt liten for henne driver jeg å ser på klatrestativ til henne, et digert et som går fra gulv til tak, og K er nesten enig i at vi kan kjøpe det!! Hurra hurra hurra! Jeg er blid som ei soool! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 26. august 2009 #1369 Del Skrevet 26. august 2009 så moro å høre at livet er bra og at du har det strålende sammen med kjæresten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 27. august 2009 #1370 Del Skrevet 27. august 2009 Hurra! Happy for you! Hvordan går det med skole og sånn? Begynt enda, eller er det kanskje ikke før i september B åpner? Håper du vil trives da Heng deg på en hau med kollokvier, der man blir kjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. september 2009 #1371 Del Skrevet 17. september 2009 hei hei lenge siden du har vært inne her nå og ser jeg. hvordan går det på skolen? jeg trives kjempebra, begynner så vidt å få litt venner hva med deg? håper alt er fint med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. september 2009 Forfatter #1372 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hei jenter! Nå har det gått en rimelig god stund siden sist jeg har skrevet ja! Kospia: ååå, så koselig å se at du har vært innom en tur, lenge siden sist nå! Jepp jepp, her er alt bare supert for tiden ^^ Serenity: Huff, tenk at jeg ikke har vært innom her siden tydeligvis i august! Men joda, skolen har begynt, og jeg er godt inngrodd i lekser og oppgaver og prøver allerede Kollokvier har jeg dessverre ikke ork til pga psyken min men jeg trives egentlig kjempefint med å surre rundt på skolen i egne tanker og nikke og smile til enkelte ansikter man har sett i diverse timer :happy: Skorpio: Søte du, du gir meg ikke opp så lett du Skolen går fint, syns det er MYE å sette seg inn i da, har jo 4 eksamener allerede om en mnds tid! Den ene av de er i økonomistyring, hvilket jeg virkelig ikke har grepet på i det hele tatt, så det blir spennende! Der da? Takk det samme! ------------- Weee, nå har vi endelig internett i leiligheten, og er på plass bak hver vår laptop i sofaen! Jeg skulle egentlig bare en rask tur innom å si at jeg lever Livet ruller og går sin vante gang. Jeg konsentrerer meg mest om å klare å komme meg gjennom skoleuken for tiden, merker det er tungt, og har nok rundt 50% fravær allerede, blir jo så redd om morgenen, så jeg kommer meg liksom f.eks på en buss, men så tør jeg ikke å sette meg på toget vidre osv. Veldig kjedelig, men jeg prøver så godt jeg kan å henge med i fagene likevel da, og forlanger at jeg hvertfall skal klare å karre meg til en 2'er i de vanskeligste fagene likevel På hjemmefronten er alt supert da! Jeg og elsk har kommet oss i orden i leiligheten og trives veldig godt, både med leiligheten og hverandre oxo driver jeg å bytter p-pillemerke, hvilket setter litt fart i soveromsaktivitetene oxo Oxo har jeg nok engang blitt dilla på et facebook spill, denne gangen sorority life Skikkelig jentespill da, og jeg er helt hekta men men.. ellers har jeg ikke så mye å si akurat i kveld, sitter her å lurer på om jeg skal blogge, eller om jeg skal skru av pcen snart, men blir trøtt og sliten av å være skolejente. Oxo må jeg snart se til pusen oxo, hun hadde plutselig et sår på brystet i går og blødde masse så man må følge med litt på det, så ikke hun klarer å få betennelse eller noe =/ Håper dere har en strålende fredagskveld alle sammen! Endret 18. september 2009 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. september 2009 #1373 Del Skrevet 18. september 2009 gi deg opp? whyyy? me like you så dumt å se at du sliter litt med skolen og morgenene.. skjønner veldig godt at det blir tungt med så mye eksamener, men tenk at om en måned, ÉN måned, altså 4 uker!!! hehe, - er du ferdig med 4 eksamener! da er alt fryd og gammen!?!? moro at det skjer noe i sengehalmen din! her er det stille som i graven, så i morgen skal jeg ut på byen og finne meg en kar som vil bli med meg hjem! MEN! stakar pusen! kanskje den har vært i slåsskamp med en annen katt? virker det som den har vondt eller? du får gå til dyrlegen hvis det ser alvorlig ut! det svir i lommeboka, men tenk på dyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. oktober 2009 #1374 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 4. desember 2009 #1375 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå