Gå til innhold

HEVNTIPS?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

har noen tips er så såret at verden går under... han er direkte ondskapsfull..

har noen gode tips til hevn mot en ond mann???han har gjort alt mulig vondt mot meg er ikke typen som har hevnet meg over noen før men tror ikke jeg klarer gå vidre uten gjøre noe mot han .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huldali

Overse han totalt, så han får inntrykk av at han er ubetydningsfull i forhold til deg.

Andre hevnmetoder går som regel tilbake til deg selv senere, så jeg vil ikke anbefale deg å gjøre noe drastisk som kan få konsekvenser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Overse han totalt, så han får inntrykk av at han er ubetydningsfull i forhold til deg.

Andre hevnmetoder går som regel tilbake til deg selv senere, så jeg vil ikke anbefale deg å gjøre noe drastisk som kan få konsekvenser for deg.

Vel en mann som ikke vil ha meg mer er vel bare gla for å bli oversett,det blir så enkelt for han så lett etter alt han har latt meg gjennomgå...

om jeg sender bestillinger på nett feks kan det spores til meg?tenkte på spraye noe på bilen hans men det er jo bare en gammel bil -... uansett men er redd han tar hevn selv da han kjenner mange kriminelle så vet aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_evy_*
tenkte på spraye noe på bilen hans men det er jo bare en gammel bil -.

Vær så snill- ikke gjør det! Han bruker det bare mot deg uansett. Og så viser du jo hele "verden" at du er like sprø som det han sikkert sier og mener om deg. Han får vann på mølla, ikke gi han den sjansen gratis!

Overse ham, det svir mest, er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Vær så snill- ikke gjør det! Han bruker det bare mot deg uansett. Og så viser du jo hele "verden" at du er like sprø som det han sikkert sier og mener om deg. Han får vann på mølla, ikke gi han den sjansen gratis!

Overse ham, det svir mest, er mitt råd.

Så alle her mener at menn som gjør mye stygt oppfører seg dårlig og sårende ikke skal få noe tilbakemelding på det... han er borte nå men har ikke sagt fra han ikke vil se meg mer, han bare unnlot møte meg til avtalen han selv laget.taushet...han ga meg forhåpninger hele tiden om alt mulig,brukte meg og var totalt respektløs og ond på mange måter ser jeg i ettertid.

skal menn ikke få høre at de skal ikke oppføre seg slik...har så lyst ta tilbake 60 dager med gråt !!60 dager jeg kunne brukt på noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel en mann som ikke vil ha meg mer er vel bare gla for å bli oversett,det blir så enkelt for han så lett etter alt han har latt meg gjennomgå...

om jeg sender bestillinger på nett feks kan det spores til meg?tenkte på spraye noe på bilen hans men det er jo bare en gammel bil -... uansett men er redd han tar hevn selv da han kjenner mange kriminelle så vet aldri...

Det der kommer fort til å snu seg mot deg selv. Før du vet ordet av det er du anmeldt til politiet, og det er ingen spøk. Dessuten risikerer du, hvis han er slik som du sier, at han tar igjen med samme mynt.

Samle glødende kull og oppfør deg eksemplarisk - du får det bedre med deg selv, og han blir den slemme ulven i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre her at du bør unngå å gjøre noe for drastisk, det som du derimot kan gjøre er å passe på at han ser du har det helt fantastisk bra uten han, og gjerne i følge av en flottere, gjerne høyere og mer muskuløs mann;) om det så bare er en kompis av deg han ikke kjenner. Menn er litt primitive sånn, noen som ser større og sterkere ut enn han vil fort sette en ripe i lakken hans...pluss at du har det gøy samtidig! vinn-vinn situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Enig med de andre her at du bør unngå å gjøre noe for drastisk, det som du derimot kan gjøre er å passe på at han ser du har det helt fantastisk bra uten han, og gjerne i følge av en flottere, gjerne høyere og mer muskuløs mann;) om det så bare er en kompis av deg han ikke kjenner. Menn er litt primitive sånn, noen som ser større og sterkere ut enn han vil fort sette en ripe i lakken hans...pluss at du har det gøy samtidig! vinn-vinn situasjon!

Tviler jeg ser han igjen vi bor et stykke fra hverandre...

dessuten var han selv høy og kjekk så skal mye til for finne noen bedre utseendemessig ....takk for seriøst svar blir irritert på de som skal skrive frekke svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en melding der du takker for den tiden dere har hatt sammen, og at du synes det var leit at det ikke fungerte mellom dere.

Legg til i en bisetning at du blir borte en stund fordi du reiser bort for å feire at du har vunnet noen mill i lotto, men at du regner med dere støter på hverandre når du kommer tilbake igjen. :)

Da vil han sikkert gremme seg over at han lot en gullfugl glippe ut av hendene sine...

Og hvis han tar kontakt med deg igjen, vet du jo at han kun er ute etter pengene dine.

Ingen skade sjedd, men litt "payback" uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see,..da vet jeg ikke helt. Men står fast med at det å hevne seg ala de tingene som ble nevnt tidligere i tråden bør unngås... Tror du kommer til å komme mye bedre fra det med å drite i hele fyren. Var en gang borti samme situasjon, og hadde samme tanker, men ble med det. Viste seg at det var det beste, for han klarte å gå på enn større smell selv enn hva jeg hadde klart å gjort mot han...

Han er tydligvis ikke bra nok eller god nok for deg uansett. Prøv å tenk framover og vær glad for at du har muligheten til å finne noe enda bedre!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
I see,..da vet jeg ikke helt. Men står fast med at det å hevne seg ala de tingene som ble nevnt tidligere i tråden bør unngås... Tror du kommer til å komme mye bedre fra det med å drite i hele fyren. Var en gang borti samme situasjon, og hadde samme tanker, men ble med det. Viste seg at det var det beste, for han klarte å gå på enn større smell selv enn hva jeg hadde klart å gjort mot han...

Han er tydligvis ikke bra nok eller god nok for deg uansett. Prøv å tenk framover og vær glad for at du har muligheten til å finne noe enda bedre!!

:klem:

takk for klem...

vet han regner neppe med han får noe trøbbel med meg heller siden han alltid sagt jeg er så snill.er bare sårt nå iallfall først sørger man masse så prøver man puste normalt igjen men er vanskelig bare det synes jeg.. derfor tenker en hvorfor skal en lide alene når han gav meg lidelsen. uansett får han vel igjen i neste liv om ikke annet men det kan jo bli lenge til..karmaloven....værste av alt han gav så mixende signaler ,hvis en gutt er ærlig med hva han vil slipper en både sørge og undre seg hva årsaken var.pluss han lovte si fra fint om noe skulle oppstå så mye er ord verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Skriv en melding der du takker for den tiden dere har hatt sammen, og at du synes det var leit at det ikke fungerte mellom dere.

Legg til i en bisetning at du blir borte en stund fordi du reiser bort for å feire at du har vunnet noen mill i lotto, men at du regner med dere støter på hverandre når du kommer tilbake igjen. :)

Da vil han sikkert gremme seg over at han lot en gullfugl glippe ut av hendene sine...

Og hvis han tar kontakt med deg igjen, vet du jo at han kun er ute etter pengene dine.

Ingen skade sjedd, men litt "payback" uansett. :)

ja penger betyr meget for han iallfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Det eneste du oppnår med alle de typer hevn er å synke ned på hans nivå. Det og å skitne til ditt rulleblad.

Den beste "hevnen" du kan få er å gå videre i ditt liv og velge klokere neste gang. Han er ikke verd dine tårer eller dine bitre hevntanker. Han er i alle fall ikke verdt at du får deg en anmerkning på rullebladet.

Ikke forstår jeg vitsen med å grise til en bil for hevn uten å få sett trynet på dritten når han oppdager det heller eller at han vet hvem som har gjort det. Hva er vitsen med avstandshevn?

Nei nei nei. Legg fra deg slike tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel en mann som ikke vil ha meg mer er vel bare gla for å bli oversett,det blir så enkelt for han så lett etter alt han har latt meg gjennomgå...

om jeg sender bestillinger på nett feks kan det spores til meg?tenkte på spraye noe på bilen hans men det er jo bare en gammel bil -... uansett men er redd han tar hevn selv da han kjenner mange kriminelle så vet aldri...

Hva er det han har gjort da?

Hevn er vel bortkastet, selv om alt du vil er å banke dritten ut av ham akkurat nå, så er det ikke verdt det.

Litt som jeg sier til ungene: DU trenger ikke gjøre noe dumt, selv om noen andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*
Det eneste du oppnår med alle de typer hevn er å synke ned på hans nivå. Det og å skitne til ditt rulleblad.

Den beste "hevnen" du kan få er å gå videre i ditt liv og velge klokere neste gang. Han er ikke verd dine tårer eller dine bitre hevntanker. Han er i alle fall ikke verdt at du får deg en anmerkning på rullebladet.

Ikke forstår jeg vitsen med å grise til en bil for hevn uten å få sett trynet på dritten når han oppdager det heller eller at han vet hvem som har gjort det. Hva er vitsen med avstandshevn?

Nei nei nei. Legg fra deg slike tanker.

nja vitsen med bilen hadde vært gitt han litt smerte for han er blakk så han hadde nok synes det var ergelig ..... men ... blir vel neppe at jeg gjør det er for snill klarer ikke gjøre noe :( Og at en ikke viet hva en skal gjøre for er så vondt inni meg.. :(hadde ikke vært forelska på 2 år da jeg ble det i han ..føles så godt inni meg ...stunden det varte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hevn deg. Overse han og glem han!

Det blir hans verste følelse :)

Samt at du er voksen nok til å heve deg over hans barnslige nykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det han har gjort da?

Hevn er vel bortkastet, selv om alt du vil er å banke dritten ut av ham akkurat nå, så er det ikke verdt det.

Litt som jeg sier til ungene: DU trenger ikke gjøre noe dumt, selv om noen andre gjør det.

han sa han var så forelsket i meg og snakket om fremtiden vår. han gav masse løfter og masse håp.litt etter litt begynte han bryte mer og mer avtaler han lovet.han hadde begynt med masse snille gode sms så ble det mindre og mindre av de.tok for meg han og spurte om han ville bryte.men svaret var nei han vilel vi skulle prøve mer. men han fortsatte såre meg mye med ta liten kontakt ,alltid avlyse ting pga filleting,samtisig gi et lite blaff om håp iblant nok til at jeg fortsatt satt med håpet.. så merket jeg han aldri sendte sms mer annet enn foretningsmessige svar hvis jeg spurte om noe. mine føleøser var enno det samme så vondt at han trakk seg unna slik. han bedyret det var ikke over de gangene vi møttes og han ville enno ha ei fremtid med meg. jeg fikk angst når jeg var alene for mener en forelska mann oppfører seg ikke slik. han spurte ikke mer hva jeg skulle i helgene og mente han var for utslitt til besøke meg etter jobb.mens jeg ble mer og mer deperimert. han kunne sagt han ikke ville mer men istdet lyve .siste var at han nok engang bedyret vi skulle ha dt godt ilag men han unnlot møte opp til avtalt og siden ikke hørt et pip.enda han selv forslo vi skulle ses. ikke en tlf el noe. jeg gleda meg til kvelden.så istdet for si det var slutt dro han det ut to mnd. og begynte oppføre seg dårlig to mnd. mens forelska meg tok smulene mens jeg gråt i det skjulte.klarer ikke kutte ut selv når jeg er så forelsket.man blir urealistisk og ikke seg selv.

når en ikke får svar som er sanne fra en mann fortsetter man håpe og sorgen trekkes ut og ut.får man ærlige klare svar kan man bli ferdig med sorgen. nå sitetr jeg jo her og ikke veit hvorfor han ikke kom og hvorfor han fortsatt sa han ville prøve mer bare for et øyeblikk siden.

han glemte også ting andre normalt sett ville synes var betydningsfullt.hvis jeg teller hvor mange ganger jeg ble skuffa er det sikkert 50 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_inka_*

Det er nok bare å innse at det ikke er noe mer å hente hos denne upålitelige fyren!

Han er en feig usling som ikke tør å si i fra at han ikke er forelsket lenger!

Han er ikke verdt å gjøre noe dumt for, som du kanskje kan angre på senere!

Glem han! Jeg vet det er vanskelig å tenke men tiden leger alle sår!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...