Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

min familie var ikke helt enige i at jeg skal gifte meg ennå, men de støtter meg og de er posetive... men jeg er fortsatt bare 19, og jeg fyller 21 halvannen mnd. etter bryllupet og han er 27 nå, og det føles absolutt rett...

mamma veit at jeg ikke hadde gjort dette om det ikke hadde følts rett og forlholdet hadde vært særiøst...

Jeg skal også begynne å lage invitsjoner til høsten...

klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
min familie var ikke helt enige i at jeg skal gifte meg ennå, men de støtter meg og de er posetive... men jeg er fortsatt bare 19, og jeg fyller 21 halvannen mnd. etter bryllupet og han er 27 nå, og det føles absolutt rett...

mamma veit at jeg ikke hadde gjort dette om det ikke hadde følts rett og forlholdet hadde vært særiøst...

Jeg skal også begynne å lage invitsjoner til høsten...

klemmm...

Mamma og pappa var 19 da de gifta seg, og de er gift enda :-D

Jeg tror man kan vite når det er rett jeg. Hadde jeg gifta meg da jeg var 20 hadde jeg vært gift med eksen :O huff... men jeg har aldri hatt lyst til å gifte meg før nå, og det tror jeg er fordi det har vært feil før, men nå er det rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal jo gifte dere en dag etter oss:-) har dere kommet langt med forberedelsene? Syns alle har kommet så langt, så blir nesten stresset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 7 august 2009. du kan legge oss til :)

Gratulerer så masse og nå er du lagt til :)

Vi har nok kommet litt lengere enn vi trenger, men jeg er sykemeldt for tiden slik at jeg ikke har noe liv :fnise: Så ikke begynn å stress fordi at noen av oss tar litt av her, det er jo gooood tid igjen, nesten 1,5 år - plenty of time! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Brura09_*

Hei!

Min samboer og meg skal gifte oss 07.08.09 Helst klokka 10.11 :-)

Og vi skal gjøre det i Longyearbyen, om Sysselmannen er der fortsatt da. Det er jo årlige engasjement der. Vi skulle få svar i slutten av februar.

Jeg føler at vi er veldig tidlig ute, men så ser jeg jo at mange har kommet mye lengre, og de skal ha det på fastlandet, så da kanksje jeg bør stresse meg litt opp.

Vi har tenkt til å sende ut innbydelser i juli i år, slik at folk som ønsker å være med har litt over 1 år å spare penger på, og eventuelt planlegge neste års ferie :)

Og før vi sender ut innbydelse, så må vi jo være sikre på at vi KAN gifte oss i Longyearbyen den datoen. For oss er datoen viktigst. Blir det ikke på Svalbard, så blir det Nordkapp! Nord skal vi i alle fall :love:

Jeg har jo planlagt dette i mitt hode i mange år nå... som alle andre jenter tror jeg, innerst inne... Hehe.

Vi snakket om innbydelsene i dag. Vi ønsker å ha vår egen logo på dem, bordkort, menyer, sanghefter, program, og album. Tror vi skal prøve å lage dem selv, og også kaketoppene. Vi møttes på nettet, så logoen vil bli to tastaturer i sølvfarge (blir vel egentlig tinn, men det får gå :))

Vi håper at vi får mulighet til å dra oppover i høst, ca 1 år i forveien. Det er litt snodig å planlegge bryllupet så langt unna der vi skal ha vielsen. Og jeg vil gjerne se selskapslokalet først. Det må bli på ett hotell, for det blir fort mye stress å leie lokale der opp, og ordne alt selv. Og så har jeg sjekket med SAS angående gruppereise opp i mot vanlige billetter. De sa vi burde være tidlig ute... Det er en florist der oppe, og en baker. Men må nok booke i god tid.

Forlovere har vi bestemt for lenge siden. Og hans klær. Kjole og hvitt. Vi ønsker oss varme høstfarger. Orange, gult og rødt. Men subtilt.

Jeg har gått tilbud fra ett par av overnattingsstedene der oppe. Og vielsen blir da fredag, og lørdag til fritt leide for gjestene. Vi ønsker å be KUN familie, borsett fra min forlover, som er ei venninne. Min samboers forlover er hans bror. Så vi vil bli max 30 pers, antagligvis bare 25. Og det er egentlig nok for oss. Da får vi ordentlig tid til alle sammen.... Vi kommer til å be inn til bryllups langhelg. Slik at de kommer torsdag kveld, vi har vielsen pluss festen på fredag, og drar hjem søndag.

Vi håper å kunne dra opp slik at vi har en uke tilsammen der. Og så er drømmen om bryllupsreise rett etterpå. Men det blir nok dyrt siden vi har bryllup i Longyearbyen...

PS. vi skal ikke ønske oss noe. At folk kommer blir bryllupsgaven.... Og det blir er fest hjemme også. Så det er helt fritt om folk vil komme. Men våre familier er alle interessert i Svalbard, så regner med at alle de nærmeste (25 stk) kommer. Flere har uttalt at de ønsker det, og nå får de det pushet de trenger kanksje :)

Vi snakkes når jeg har snakket mer med Sysselmannskontoret om ett par uker.

Eller om det skjer noe annet nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ojj så spennende da :) er sikkert nydelig å gifte seg der oppe :)

Du har jo fått jort unna mye planlegging da :) jeg syns det er planlegginga som tar lengst tid, men når man er ferdige å planlegge er det jo bare å begynne med handlig og det er jo forsåvidt fort gjort.. :)

Jeg lurer på om jeg skal ringe kirken i dag... men det er så skummelt... for da bvlir det alvor liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bryllup på Svalbard :) Har dere bodd der før siden dere vil gifte dere der? :)

Vi møttes også på nette så dere er ikke alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal ringe kirken i dag... men det er så skummelt... for da bvlir det alvor liksom :sjenert:

Damen på kirkekontoret biter sikkert ikke ;) Kjekt å få bestilt kirke slik at dere får både dato og klokkeslettet dere vil ha... Jeg har en følelse at 08.08 kommer til å være en populær dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vi møttes på en måte på nettet, jeg ble kjent med bestekameraten hans, og var innpå profilen hans og kikket. Så traff jeg dem begge noen uker etterpå. Kjærlighet ved første blikk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med kirken :D Østre aker kirke booket 27 Juni kl 14.30. Veldig lykkelig nå :D Da gjenstår det bare å få tak i Schafteløkken menighetshus, får bare prøve og prøve, de tar ikke telefonen. jaja. uansett: *Lykkelig* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med kirken :D Østre aker kirke booket 27 Juni kl 14.30. Veldig lykkelig nå :D Da gjenstår det bare å få tak i Schafteløkken menighetshus, får bare prøve og prøve, de tar ikke telefonen. jaja. uansett: *Lykkelig* :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss i en kirke som er veldig populær, så var glad vi var tidlig ute med å bestille. Fikk både dato og tidspunkt slik som vi ville. 08.08 kl 14 :-D Herlig å ha det i boks! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slenge meg med her jeg også.

Vi skal gifte oss 4. juli 09.

Har fått på plass en del ting. Det som er i orden er:

kirke

kokk

sanger i kirken

prest

fotograf

sted vi skal ha festen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv

Dette har jeg fått på plass:

- dato

- kirke

- forlover

- plukket ut noen lokaler vi skal se på

- utkast til gjesteliste

- funnet brudekjole, selv om den ikke er bestilt enda

Åsså lurer jeg på... Kirken sa at vi vil motta informasjon i posten ca 4 mnd før bryllupsdagen vår. og at vi ikke trengte å gjøre noe mer da. Men har jeg bestilt kirke med prest nå, eller må jeg ordne prest utenom? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså lurer jeg på... Kirken sa at vi vil motta informasjon i posten ca 4 mnd før bryllupsdagen vår. og at vi ikke trengte å gjøre noe mer da. Men har jeg bestilt kirke med prest nå, eller må jeg ordne prest utenom? :sjenert:

Så lenge du har bestilt vielse så har du også bestilt prest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du også skal gifte deg så seint på året :)

Har du bryllupsdagbok?

Så ikke denne, jeg..

Ja, vi håper det blir den datoen i alle fall, men begynner å bli usikre, pga sted og preferanser. Vi får se. :)

Har ikke bryllupsdagbok, men kanskje jeg skal lage en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...