Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldg sosialt i ettertid da du kan snakke om hva du så på TV ihvertfall :lur:

:lol:

:ler: hehe, det argumentet skal jeg jammen få slått igjennom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt opptatt av tanken på å gå litt utenfor trendene som er akkurat nå. Kommer så ann på bruden hva som passer best synes jeg. Personlig er jeg litt bling-bling og alltid vært opptatt av å pynte meg uavhengig av om det er mandag eller lørdag. Så jeg føler liksom ikke at det er helt meg med en enkel kjole og et enkelt perlesmykke den dagen jeg skal gifte meg. Men det kan også være fint dersom det er en brud som kler det.

Hehe, dette er nok beskrivelsen av antrekket mitt, du. Dvs. jeg følger deffinitivt ikke trendene, siden min enkle kjole blir helt annerledes enn det som er vanlig i dag (mye enklere faktisk), og det enkle perlesmykket ikke er slik som perlesmykkene ser ut i dag. Smykket brukte min mamma da hun giftet seg, og er nydelig med tynn lenke, en blå stein og en naturperle hengene ned fra den (jeg er vist ikke så flink til å forklare...). Og det passer perfekt for min stil! Er det ikke godt vi kan være litt forskjellige! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!!! Ser ut til at min kjære får ordnet strykekvintett for å spille Canon in D i kirken til inngangsmarsjen :juhu: Elsker den melodien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin
Synes du er tøff som "gutser" litt jeg da. Ofte litt vanskelig å se bare ut fra bilder, for i virkeligheten ser det ofte mer samstemt ut. I tillegg så vet ikke jeg åssen du ser ut, og det kan derfor tenkes at de smykkene er skikkelig DEG. Synes det var en annerledes og nydelig kjole. Masse fine kjoler på den siden du linket til. Jeg er også litt opptatt av tanken på å gå litt utenfor trendene som er akkurat nå. Kommer så ann på bruden hva som passer best synes jeg. Personlig er jeg litt bling-bling og alltid vært opptatt av å pynte meg uavhengig av om det er mandag eller lørdag. Så jeg føler liksom ikke at det er helt meg med en enkel kjole og et enkelt perlesmykke den dagen jeg skal gifte meg. Men det kan også være fint dersom det er en brud som kler det.

Tusen takk for det! :) Er ikke helt den sorten jeg heller;)Men som du sier-er mange som kler det og...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin
Jaaaaa!!! Ser ut til at min kjære får ordnet strykekvintett for å spille Canon in D i kirken til inngangsmarsjen :juhu: Elsker den melodien!!!

Sååå bra!! Den skal vi også ha,med strykere;) Deilig med alt som ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånn, da er kirke bestilt, skal se på lokalet til tirsdag :)

Deilig å komme i gang med planlegginga og kribler etter å fortsette :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Sukk, nå har Lilleulv gitt meg store problemer her! Hun begynte å snakke om borgelig vielse og jeg innså at jeg er i store tvil om jeg ønsker meg kirkebryllup... Og vi som allerede har bestilt kirke og lokale! Lokalet er for liten for en HEF-vielse (som da er alterntivet vi tenker på) så da må vi jaggu finne nytt... Vanskelig å bestemme seg, fordeler og ulemper med begge to!

*sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i en borgelig vielse før, så synes det er vanskelig å si noe om fordeler og ulemper, men det viktigste er kanskje uansett at du og din kjære velger noe dere ønsker... Et bryllup er jo en av de greiene i livet da vi får lov å tenke mer emosjonelt enn rasjonelt :rødme: Så velg det som føles mest riktig for dere -det er mitt råd!

Jeg skal ha kirkebryllup, ikke av noen praktiske årsaker, men rett og slett fordi det er det jeg har sett for meg som endel av mitt drømmebryllup. Jeg tror uansett at du vil få en flott vielse om du velger kirken eller borgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink; fikk endelig ut finger'n, og var på kirkekontoret. Fikk bestilt kirke til 08.08.09. kl.14.00. :) Ned en etasje, og fikk booket samfunnshuset også - så nå skjer det ting...! Hehe... Vi er litt trege med å komme i gang, men nå er jo det viktigste på plass. Da er det vel bare kos igjen da vel?!? :eeeh:

I hvert fall veldig deilig å ha fått noen ting på plass - særlig siden jeg har et snev av beslutningsvegring. Skikkelig stolt av meg selv gitt... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink; fikk endelig ut finger'n, og var på kirkekontoret. Fikk bestilt kirke til 08.08.09. kl.14.00. :) Ned en etasje, og fikk booket samfunnshuset også - så nå skjer det ting...! Hehe... Vi er litt trege med å komme i gang, men nå er jo det viktigste på plass. Da er det vel bare kos igjen da vel?!? :eeeh:

I hvert fall veldig deilig å ha fått noen ting på plass - særlig siden jeg har et snev av beslutningsvegring. Skikkelig stolt av meg selv gitt... :tommelsmil:

Kirke og selskapslokale er jo to av de største tingene man må sørge for å ha på plass (i tillegg til mann selvfølgelig. Og kjole.. :sjenert: ) Så :hoppe: litt for at det er i box!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirke og selskapslokale er jo to av de største tingene man må sørge for å ha på plass (i tillegg til mann selvfølgelig. Og kjole.. :sjenert: ) Så :hoppe: litt for at det er i box!! :hoppe: :hoppe:

Ja, mannen er heldigvis i boks... *Fnis*

Da er det verre med kjole - og bukett... Skjønner jeg er sær da, men finner liksom ingen jeg synes er skikkelig fine. For meg ser "alle" helt like ut...

Godt det er ett års tid igjen å lete på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg fornøyd! Fikk sjekket priser på blomsterbukett og floristen jeg tenker å bruke tar 1000 eller 1500 kr for en brudebukett. Hadde sett for meg 2500-3000 kr, så jeg er veldig glad for den meldingen. Har satt av 3-3500 kr for blomster så da kan jeg kanskje slippe å lage dekorasjonene selv også da. :) I tillegg har jeg fått tilslag på en fotograf som skal ha 2000 kr for fotograferingen. Da er det inkl.fotografering i kirken og en time etter vielsen + kjøring. Så alt i alt har jeg spart noen tusenlapper i stedet for å ha gått over budsjett slik jeg fryktet i utg.pkt. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fornøyd! Fikk sjekket priser på blomsterbukett og floristen jeg tenker å bruke tar 1000 eller 1500 kr for en brudebukett. Hadde sett for meg 2500-3000 kr, så jeg er veldig glad for den meldingen. Har satt av 3-3500 kr for blomster så da kan jeg kanskje slippe å lage dekorasjonene selv også da. :) I tillegg har jeg fått tilslag på en fotograf som skal ha 2000 kr for fotograferingen. Da er det inkl.fotografering i kirken og en time etter vielsen + kjøring. Så alt i alt har jeg spart noen tusenlapper i stedet for å ha gått over budsjett slik jeg fryktet i utg.pkt. Jippi!

hmmm...

lucky you... så mye, så billig! litt missunnelig!

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fornøyd! Fikk sjekket priser på blomsterbukett og floristen jeg tenker å bruke tar 1000 eller 1500 kr for en brudebukett. Hadde sett for meg 2500-3000 kr, så jeg er veldig glad for den meldingen. Har satt av 3-3500 kr for blomster så da kan jeg kanskje slippe å lage dekorasjonene selv også da. :) I tillegg har jeg fått tilslag på en fotograf som skal ha 2000 kr for fotograferingen. Da er det inkl.fotografering i kirken og en time etter vielsen + kjøring. Så alt i alt har jeg spart noen tusenlapper i stedet for å ha gått over budsjett slik jeg fryktet i utg.pkt. Jippi!

Fortell fortell!!! Hvilken fotograf er dette??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell fortell!!! Hvilken fotograf er dette??? :skratte:

Han driver vel ikke egentlig proffesjonelt fotostudio, men er grafisk designer eller noe (?). Han er sjefen til en tidligere kollega og venninne av meg. Fikk tips via henne. Han har egen hjemmeside:Superleif. Vet egentlig ikke hvor mye han har å gjøre siden dette ikke er hovedjobben hans, men det er jo lov å spørre. Jeg gifter meg 15.08.09, så ikke spør om den dagen da.:) Hvis ikke han kan, så kan det lønne seg å spørre rundt eller f.eks. ta kontakt med lokalavisa å høre med noen av fotografene der om de er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette meg opp på 28. februar 2009.

Da gifter jeg meg med min kjære. :love:

Kun lokalet m. meny og kirke er i boks, bør jeg stresse?? :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me kjole, Meteline og til dere andre som har funnet drømmekjolen?

Prøvde dere mange før dere fant den rette?

Jeg har fått med meg forlovern og ei god venninne til å prøve kjoler nå på torsdag.

Er så utrooolig spent. dette er liksom det en har drømt om siden en var liiiten, og nå nærmer det seg jaggu fort...

Derfor lurer jeg på om dere som har prøvd har noen gode råd og tips en kan ha i bakhode? eventuelt gjøre på forhånd?

Nå er kirke, selskapslokale og overnattingsplass til gjestene fikset! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette meg opp på 28. februar 2009.

Da gifter jeg meg med min kjære. :love:

Kun lokalet m. meny og kirke er i boks, bør jeg stresse?? :rope:

Gratulerer :) Får desverre ikke redigert hovedinnlegget nå pga en feil serveren her på KG ser det ut til... Men jeg skal legge deg til så fort jeg kan jeg :)

Ville ikke begynt å stresse enda nei, du gifter deg jo utenfor sesongen så du har sikkert mye mer å velge i enn de som setter datoen til neste sommer nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...