Gjest Sarasahara Skrevet 3. desember 2008 #861 Del Skrevet 3. desember 2008 Da vil jeg være med også! Datoen ble satt i dag, 4.juli skal vi gifte oss. Skal ha vielsen og fest samme sted, håper bare det blir bra vær, så vi kan vie oss ute. Når passer det å sende ut invitasjoner? Tenkte at siden det er omtrent midt på sommeren, så kan det kanskje være greit å sende de ut tidlig, så ikke folk bestiller reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #862 Del Skrevet 3. desember 2008 Da vil jeg være med også! Datoen ble satt i dag, 4.juli skal vi gifte oss. Skal ha vielsen og fest samme sted, håper bare det blir bra vær, så vi kan vie oss ute. Når passer det å sende ut invitasjoner? Tenkte at siden det er omtrent midt på sommeren, så kan det kanskje være greit å sende de ut tidlig, så ikke folk bestiller reise? Vi skal også gifte oss samme dag, vi har tenkt å sende ut invitasjoner i månedsskiftet februar/mars. Vi har forresten også tenkt oss utendørsseremoni, så kanskje vi må utveksle tips underveis!! Lykke til med planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare innom Skrevet 4. desember 2008 #863 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg slenger meg på... Vi gifter oss 18 juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 5. desember 2008 #864 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi skal også gifte oss samme dag, vi har tenkt å sende ut invitasjoner i månedsskiftet februar/mars. Vi har forresten også tenkt oss utendørsseremoni, så kanskje vi må utveksle tips underveis!! Lykke til med planlegging! Gratulerer med fin dato Tror vi sender ut i januar/februar. Men går vel for det samme. Utveksling av tips høres bra ut! Jeg er med Kanskje vi skal legge inn felles bestilling på fint vær også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msDelenn Skrevet 5. desember 2008 #865 Del Skrevet 5. desember 2008 rart det er så få som velger 9 September. husker at min bror giftet seg 7 july 07, og min søster i år på 8 august 08. Alle ville at vi skulle velge september, men det ville ikke vi:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krøll78 Skrevet 5. desember 2008 #866 Del Skrevet 5. desember 2008 Skal gifte oss 23.mai i Nidarosdomen. Blir stas:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 6. desember 2008 #867 Del Skrevet 6. desember 2008 På mandag skal jeg tilpasse brudekjolen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 6. desember 2008 #868 Del Skrevet 6. desember 2008 rart det er så få som velger 9 September. husker at min bror giftet seg 7 july 07, og min søster i år på 8 august 08. Alle ville at vi skulle velge september, men det ville ikke vi:) hehe Du husker det ja? Er jo så lenge siden, så godt gjort å huske det! Jeg er enig. Det er veldig rart at så få velger den datoen. Tenkte på det selv, men kom frem til at "det er sikkert så mange som har valgt den datoen og kirken er sikkert ikke ledig" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #869 Del Skrevet 6. desember 2008 09.09.09 er jo en onsdag da, så ikke den mest passende bryllupsdagen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. desember 2008 #870 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal gifte oss 23.mai i Nidarosdomen. Blir stas:) Samme dato som oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bente77 Skrevet 6. desember 2008 #871 Del Skrevet 6. desember 2008 Bare tenkte det kunne være morsomt med en liten skravletråd og datoliste for oss som skal gifte oss neste år! Bare si fra når dere gifter dere så skal jeg legge dere til Januar 17. januar - SynneMarie 31. januar - Maryell Februar 14. februar - Snørose 14. februar - Mille123 Mars 05. mars - Muffin! 07. mars - Maryell ??. mars - StorSky April 04. april - bunadbrud 18. april - illafanten Mai 01. mai - Dr.Grey 02. mai - Noli 09. mai - Høyfjellsbrud 09. mai - Solita 16. mai - Frøken brud 22. mai - barbeina 23. mai - Cili 23. mai - jeanett 23. mai - cypress 30. mai - mai_brud 30. mai - weki83 30. mai - Dinoli Juni 06. juni - 100%svevende 06. juni - Meteline 06. juni - Sirnor 06. juni - maja25 06. juni - icechick 06. juni - lillelinn 06. juni - brud060609 06. juni - Bluespirit 06. juni - Beewee 06. juni - brud0606 06. juni - gifteklar 11. juni - pixi 13. juni - Hegepege 13. juni - Lille Banana 13. juni - Sunny80 13. juni - Tillemor 20. juni - Therese_brud 20. juni - Magiga de Spell 20. juni - Trimjenta 20. juni - sashadelenn 20. juni - Fiona83 27. juni - alfaalfa 27. juni - _lene_ 27. juni - LilleSiri 27. juni - Lilleulv 27. juni - msplum 27. juni - Humleblomst 27. juni - MaiL 27. juni - Molly1980 27. juni - Minnelli 27. juni - Musica 27. juni - Juni-09 27. juni - Ingnting 27. juni - Lille Rosa Juli 04. juli - Februarmamsen 04. juli - Frøken Freken 04. juli - Sofia1 04. juli - LindaKristin 04. juli - dextrin 04. juli - bryllupsTwisted 04. juli - Mokkon83 04. juli - Ansjoni 04. juli - eleit 10. juli - MaiMar 10. og 11. juli - FrodeLinda100709 18. juli - Grafica 18. juli - kittz82 25. juli - mamikk 25. juli - covergrl 25. juli - Frozen 25. juli - Lille Bille 25. juli - IngjerdØ August 01. august - Mazilla 01. august - Anamelona 01. august - Nolia 07. august - Nolita 07. august - Nika 08. august - Concertina 08. august - Dinedama 08. august - Lille Ballerina 08. august - Nissejenta2 08. august - Maop 08. august - brud08.08.09 08. august - kakemonsteret 08. august - Mo9qa 08. august - Pinky 08. august - Sørlandsbrud 09 08. august - lost_bird 08. august - Airam 08. august - Kimura 15. august - Maye 15. august - -Sandra- 15. august - hopeful 15. august - Solstrålejenta 15. august - Gullfia 15. august - Honey 15. august - endeligforlovet 15. august - Cammiebella 15. august - Ballerina 22. august - linel 22. august - zilje_k 22. august - Cathrine84 22. august - Brud-09 22. august - flub 29. august - Petrina 29. august - Heartbeats 29. august - Anniq 29. august - -Sukkerspinn September 09. september - mack 12. september - flysnuse 12. september - bryllupsjenta 12. september - latte 12. september - mamsemamma 19. september - No Shorty 20. september - jannamor 26. september - 2009 brud 26. september - Coriander Oktober 03. oktober - Elize 03. oktober - TuttaV 03. oktober - Lano 10. oktober - Leiah 22. oktober - Zaphireh November 14. november - ~Lykkelig~ Desember 12. desember - milstjerne 26. desember - Nettepett 31. desember - Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 7. desember 2008 #872 Del Skrevet 7. desember 2008 Du har glemt meg! 4, juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 8. desember 2008 #873 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi gifter oss 06.06.09 Og jeg er inne på Forumet her og samler tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 8. desember 2008 #874 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi gifter oss 22. august =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irene77 Skrevet 8. desember 2008 #875 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, 4 juli er en populær dato ser jeg Var jammen ikke lett å få booket lokale og fotograf, da det meste allerede var tatt (trodde jeg var ute i god tid...) Men nå er det endelig på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 8. desember 2008 #876 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, 4 juli er en populær dato ser jeg Var jammen ikke lett å få booket lokale og fotograf, da det meste allerede var tatt (trodde jeg var ute i god tid...) Men nå er det endelig på plass kan skrive under på at det ikke var lett å booke lokale nei... hva endte dere opp med? wops, fotograf har ikke jeg tenkt på enda, det bør man kanskje bestille tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irene77 Skrevet 8. desember 2008 #877 Del Skrevet 8. desember 2008 kan skrive under på at det ikke var lett å booke lokale nei... hva endte dere opp med? wops, fotograf har ikke jeg tenkt på enda, det bør man kanskje bestille tidlig? Det tror jeg er lurt Vi hadde egentlig tenkt å leie telt, for å ha festen i hagen-men huff så dyrt! Mye styr også, med innkjøp, leie inn folk osv. så da fant vi ut at vi heller ville komme til det fiks ferdig. Ringte så rundt til forskellige aktuelle steder-men som sagt fullbooket overalt! Ënden på visa ble da et pensjonat i nabokommunen-idyllisk beliggende på landet Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 8. desember 2008 #878 Del Skrevet 8. desember 2008 Det tror jeg er lurt Vi hadde egentlig tenkt å leie telt, for å ha festen i hagen-men huff så dyrt! Mye styr også, med innkjøp, leie inn folk osv. så da fant vi ut at vi heller ville komme til det fiks ferdig. Ringte så rundt til forskellige aktuelle steder-men som sagt fullbooket overalt! Ënden på visa ble da et pensjonat i nabokommunen-idyllisk beliggende på landet Dere da? hørtes ut som dere fant et perfekt sted for det da vi måtte ta til takke med et folkets hus i nærheten. ikke så fancy, men tenkte at vi får heller gjøre det mer personlig i steden. herregårdsdrømmen brast med budsjettet vi prøver nok å finne en mulighet for å ha vielsen utenfor, hvis været tillater det, ellers blir alt innendørs. sett noe på kjole enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irene77 Skrevet 8. desember 2008 #879 Del Skrevet 8. desember 2008 hørtes ut som dere fant et perfekt sted for det da vi måtte ta til takke med et folkets hus i nærheten. ikke så fancy, men tenkte at vi får heller gjøre det mer personlig i steden. herregårdsdrømmen brast med budsjettet vi prøver nok å finne en mulighet for å ha vielsen utenfor, hvis været tillater det, ellers blir alt innendørs. sett noe på kjole enda da? Kjolen er i boks Skulle egentlig ha en veldig enkel kjole, men endte opp med masse skjørt, slep, glitter og stas. Skal prøve å legge ut bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 8. desember 2008 #880 Del Skrevet 8. desember 2008 Når vi skulle sette dato var det kirken som var det viktigste, deretter lokale. Vi hadde ikke funnet noen alternativer. Vi startet med å undersøke 1.august, men endte med 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå