MarianneE Skrevet 13. september 2008 #501 Del Skrevet 13. september 2008 Herregud, det var litt av en opplevelse! Håper virkelig at du slipper mer av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2008 #502 Del Skrevet 13. september 2008 Å Bettie! Jeg er så glad for at de fikk hjertet ditt til å slå igjen. Og for at de ikke fant noe galt i årene dine. Håper bare de finner ut hvorfor du er i så dårlig form for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. september 2008 #503 Del Skrevet 13. september 2008 Litt av en uke du har hatt! Høres i alle fall ut som om du er i gode hender, så da håper jeg de finner noen svar til deg, og at du raskt er på bedringens vei . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. september 2008 #504 Del Skrevet 14. september 2008 Uff, så ekkelt! Kjente at mitt eget hjerte hoppet en ekstra gang da jeg leste at hjertet ditt hadde stoppet. Men bra at legene fikk startet det igjen. Aktiv sykmelding er en bra ting. Da kan man ta ting i sitt eget tempo og trekke seg tilbake hvis man blir sliten. Å gå hjemme hver dag er ikke det beste når man ikke har det bra. Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. september 2008 #505 Del Skrevet 14. september 2008 Godt å høre at du er oppegående "tross alt", holdt jeg på å si. Huff og huff så ekkelt. Håper du får anledning til å samle krefter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. september 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 14. september 2008 Søndag 14. september Ja, det er godt at man ikke får med seg alt som skjer, bella. Jo, de visste hvorfor hjertet stoppet, marihan. Det er noe som kan skje ved den type undersøkelse, så de er jo oppmerksom på det, og har sikkert prosedyrer når slikt skjer. Det funket i hvert fall på meg. Anpustenhet er et godt ord, det, Cata. Jo, jeg håper at det ikke skjer noe mer, nå, marianne E. Jeg håper jo at det er en enkelt forklaring på hvorfor formen er så dårlig, Inlove. Jeg regner med at formen kommer seg, Fakse. Jeg tror også at aktiv sykemelding er best for meg, Frigg. Kan ikke gå rundt å kjenne for godt etter heller, for da blir ejg i hvert fall syk. Jo, jeg er avgjort oppegående, caskr, heldigvis. I dag fikk jeg ryddet ut noen av hyblekaninene og sandtrollene. Det trengtes, og så skulle LillePoden komme på besøk, og da er det greit at det ikke er alt for mye rusk på gulvet. Fikk negt opp litt klær jeg hadde vasket også. Jeg gjør det i sakte tempo, så det er ikke så farlig om jeg gjør litt, har jeg bestemt meg for. Jeg merker at medisinene tar ned hjerterytmen, for jeg er ikke så sliten av å puste nå, og ikke anpusten mens jeg sitter stille. Det var jo litt av hensikten med medisinene. Frøkna hadde bursdag i begynnelsen av uka, men vi utsatte feiringen til jeg kom hjem. Så hun kom i dag. Det samme gjorde Poden, LillePoden og LilleFrøkna. Halvdelen laget middag til hele hurven. Det var koselig å ha dem på besøk. Etter middagen dro Poden med familie hjem, men Halvdelen og Frøkna dro på fotballkamp. I morgen tar jeg meg en tur på jobben for å gjøre noen avtaler om hvordan jeg skal jobbe. Skal sørge for at jeg får nok tid til å hente meg inn i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 14. september 2008 #507 Del Skrevet 14. september 2008 I morgen tar jeg meg en tur på jobben for å gjøre noen avtaler om hvordan jeg skal jobbe. Skal sørge for at jeg får nok tid til å hente meg inn i hvert fall. Ja husk at helsen kommer først, for uten helse fungerer man ikke Håper dere kommer frem til en løsning som fungerer for alle parter. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (det ble mål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. september 2008 #508 Del Skrevet 15. september 2008 en liten til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #509 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg misforsto litt Bettie. Jeg trodde de ikke visste hvorfor hjertet ditt stoppet, men det de ikke visste, var vel hvorfor du ble så fort andpusten? Jeg håper du og jobben ble enig om en løsning som begge ble fornøyde med. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2008 #510 Del Skrevet 16. september 2008 Jupp, håper du og jobben ble enige og at de ikke spiser opp mer enn den biten dere avtaler at du skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. september 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 16. september 2008 Tirsdag 16.september Det var godt det ble mål, ja, bella. Takk for klemmer marianneE og marihan. Ja det er pusten min de ikke finner ut av nå. I går ble det en litt mer hektisk dag enn jeg burde ha tatt meg. Det var så mange spørsmål og ting som måtte avklares - med korte frister, men - nå er jeg ajour igjen. I går kveld var jeg på malekurset igjen. Denne gangen skulle vi tegne et portrett med kullstift. Jeg har ikke tegnet portrett før, og fikk det ikke spesielt godt til heller. Så jeg må sette meg ned og øve litt hjemme. Og nå er jeg jo der fordi jeg vil lære, så øving må til. I dag tok jeg det litt mer med ro på jobben og sluttet litt tidligere enn i går, men jeg er ikke mange sure silda verd. Så i morgen skal jeg ringe og mase på sykehuset slik at jeg kommer meg til en lungespesialist. Dumt å bli sliten av å puste liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. september 2008 #512 Del Skrevet 17. september 2008 Det er lettere å gi rådet til andre enn å følge det selv: ta det med ro på jobben og ikke jobb så lange dager! Jeg er selv sykmeldt 50% og skal egentlig bare jobbe fra 7:45 - 11:30, men både mandag og tirsdag kom jeg meg ikke avgårde før klokka var 15:00! Mye vits i å være sykmeldt ja... Malekurs ja...jeg skulle ønske jeg var flink til å male eller tegne. Synes det er så gøy, men jeg tegner fortsatt som en 10åring Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. september 2008 #513 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen Bettie! Håper du får en roligere dag på jobben i dag. Også håper jeg du snart får svar på hva det er med lungene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. september 2008 #514 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen Bettie! Det er veldig godt å ha deg tilbake på KG. Du var savnet i den tiden du var borte. Håper du snart får svar ang lungene. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. september 2008 #515 Del Skrevet 17. september 2008 Kullstifttegning er moro. Husker vi drev litt med det så langt tilbake som i ungdomsskolen (Hadde tegning som valgfag.) Husker jeg var mye flinkere med kullstiften enn med malingen. Det ble liksom ikke så mye å holde styr på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #516 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde vel ikke vært mye vits med malekurs om du var flink på alt første gang du prøvde . Regner med det kommer seg med litt øving. Ta godt vare på deg selv, og husk at ingen "ser" det eller setter pris på det når man jobber mer enn helsa har godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2008 #517 Del Skrevet 18. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. september 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 18. september 2008 Torsdag 17.september Det er ikke lett å bare jobbe litt, nei, frigg Det er ikke så enkelt å få svar på hva som feiler meg, inlove, for jeg kommer jo ikke gjennom til lungeavdelingen for å få time. Takk for hilsen, Trulselinemor. Det er moro å tegne, Cata, men jeg får det ikke til som jeg vil. Du har rett i at det er jo for å lære at jeg går på malekurs, Fakse Hei Marianne E I går var jeg dårlig. Jeg var på en komferanse på formiddagen. Temaene var spennende, og foreleserne gode, men jeg måtte gi meg før diskusjonene. Da hadde jeg så vanskelig for å puste at det var bare å tusle meg hjem. Og jeg slet med pusten hele kvelden. Hadde perioder hvor jeg nesten følte at jeg ble kvalt - halsen var for trang, og det var vanskelig å få nok luft både inn og ut. Så i dag ringte jeg lungeavdelingen igjen. Men jeg kommer ikke lenger enn til resepsjonen, og hun som sitter der kan ikke gi meg time. Epikrisen min skal nemlig vurderes av en lege, før det blir bestemt hvor fort jeg får time, og den legen har 30 dager på seg. Jeg ga beskjed om at det var uaktuelt, så jeg må komme meg til fastlegen min i morgen og få henne til å trykke på noen legeknapper. Hvis ikke ringer jeg til den legen som behandlet meg da jeg var på sykehuset nå. Etter jobben i dag var jeg en tur på legevakta. Har fått så vondt i den armen hvor de gikk inn med kateter i åren for å komme til hjertet. Er blitt blå og hoven også. Det kunne være et tegn på at åren "lekker" til vevet rundt. Og så måtte jeg få noe smertestillende. Det tar bare så lang tid på legevakta. Satt der i nesten tre timer. Legen mente at jeg hadde hatt en blødning fra åren, men at det var stoppet, og at blødningen hadde ført til en infeksjon i muskelen i armen og derfor var jeg hoven og hadde vondt. Så jeg fikk en resept på betennelsesdempende og smertestillende tabletter. Så nå har jeg et middels apotek hjemme. Jeg er ikke helt sikker på om diagnosen er riktig, for jeg har fått en ekstra "pølse" på armen. Men jeg har bestemt meg for at jeg må komme meg til fastlegen min i morgen, og da vil jeg at hun skal se på det. For også i kveld har jeg den kvelningsfornemmelsen. Jeg må strekke hals for å få pustet skikkelig og det er ubehagelig. Pulsen er igjen oppe i 100, så noe er galt. Men jeg har verken feber eller får utslag på blodprøver. Så da jeg kom hjem fra legevakta var det like før jeg begynte å grine. Men - jeg holder jo maska, da. Halvdelen vet ikke hva han skal stille opp med, og ungene er engstelige, så jeg prøver så godt jeg kan å berolige dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 18. september 2008 #519 Del Skrevet 18. september 2008 Fastlegen din burde virkelig ha tid til å ta imot deg i morgen, eller så må en eller annen lege gjøre det. Skjønner ikke at du klarer å holde maska, tror jeg hadde satt meg rett ned og grått. Men du er en tøff dame Bettie, og jeg håper virkelig de finner du hva det er som gjør at det er så vanskelig for deg å puste. En stor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2008 #520 Del Skrevet 18. september 2008 Nå håper jeg virkelig at du snart får et svar på hva som er galt. Det er så slitsomt å gå sånn som du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå