Tussi! Skrevet 15. mai 2008 #281 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Gratulerer så utrolig mye. Dette var virkelig fortjent nå, sitter nesten her i sofaen og hopper Blir helt stum jeg Skulle bare sånn kjapt innpå, og leste i dagboka til Aimee at du hadde sett streken Masse lykke til med svangerskapet, jeg skal nok fortsette å følge med på deg. Håper dere får feiret ordentlig i kveld. Hva sier mannen din nå da? Endret 15. mai 2008 av Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. mai 2008 #282 Del Skrevet 15. mai 2008 Må bare innom og gratulere nok en gang. Endelig ble det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. mai 2008 #283 Del Skrevet 15. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Mange, mange, mange gratulasjoner fra denne kanten!! SÅ MORO!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. mai 2008 #284 Del Skrevet 15. mai 2008 JAAAAAAA!!! HÆRLI!!!! :juhu: Gratulerer så mye, dette var jo bare helt nydelige nyheter!!! Spent på reaksjonen til herr smilefjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 15. mai 2008 skogsmusa, poppel, AnneBerit, Pysepus, aimee, Revenka, Concertina, Theamoren, Pugsley, Tussi, Fisk73 og Ilja**: Tusen, tusen takk for kjempekoselige gratulasjoner og lykkeønskninger!!! Dere er utrolig skjønne, og jeg er faktisk helt rørt over at så mange "ukjente" venner kan dele denne gleden med meg, for ikke å snakke om all støtte jeg har fått når frustrasjonen over denne prøvingen har tatt overhånd... Tusen takk alle sammen!!! Som dere alle skjønner, humøret er på topp i smilefjes-heimen. Fikk søt sms fra mannen i løpet av dagen at han var glad og spent, så han er fornøyd han også, men (om mulig) enda mer redd for å slippe gleden løs for tidlig enn meg. Vi vet jo at det KAN gå galt, og er engstelige for at fallet skal bli for stort om vi gleder oss for mye... Men har nok gått rundt med et ekstra lite smil rundt munnen i dag. Og det har også vært vanskelig å konsentrere seg om jobb hele tiden... DET ER EN LITEN SPIRE INNI MEG!!! Jeg er så glad så glad, og takknemlig også. Hvis dette går bra, er jeg verdens heldigste mamma!!! *sukk* Natta til dere alle Krysser fingrene for dere som er igjen på prøverlisten. Nå vil jeg ha alle med meg inn i januar-februar-terminklubb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 16. mai 2008 #286 Del Skrevet 16. mai 2008 Så moro!!!! Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad!!!! Lenge siden jeg har gratulert noen med 2 blå. Håper resten av gjenegen følger etter og jeg kan hoppe mange ganger :banantroll: :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 16. mai 2008 Så moro!!!! Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad!!!! Lenge siden jeg har gratulert noen med 2 blå. Håper resten av gjenegen følger etter og jeg kan hoppe mange ganger :banantroll: :banantroll: :banantroll: Tusen takk, søta! Håper egentlig du følger etter om ikke altfor lenge også, jeg, selv om du egentlig ikke prøver... Når har dere tenkt til å starte å prøve for fullt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 16. mai 2008 #288 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Tusen takk, søta! Håper egentlig du følger etter om ikke altfor lenge også, jeg, selv om du egentlig ikke prøver... Når har dere tenkt til å starte å prøve for fullt igjen? Vi vet ikke ennå, vi venter til ferien og når jeg begynner i den nye jobben, så får vi se. Ha en god 17.mai feiring med baby i magen Endret 16. mai 2008 av GlamCat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 16. mai 2008 #289 Del Skrevet 16. mai 2008 Takk for hilsen i boken min, koselig med nye ansikter :-D Gratulerer, gratulerer, gratulerer med spire i magen, blir gjerne med deg inn i terminklubben for januar/februar jeg, må bare vente en liten uke før jeg kan sjekke om jeg passer inn. Ha en fin 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. mai 2008 #290 Del Skrevet 16. mai 2008 Håper du får en super 17 mai med spire i magen!!! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 16. mai 2008 #291 Del Skrevet 16. mai 2008 :banantroll: VI ER GRAVIDE!!!!!!! Kommer ikke over at vi har samme tremin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. mai 2008 #292 Del Skrevet 19. mai 2008 Takk for hilsen i boken min, koselig med nye ansikter :-D Gratulerer, gratulerer, gratulerer med spire i magen, blir gjerne med deg inn i terminklubben for januar/februar jeg, må bare vente en liten uke før jeg kan sjekke om jeg passer inn. Ha en fin 17 mai Ble visst med jeg :-D Er fire dager etter deg og Skogmusa,men er i alle fall klar for terminklubb januar/februar :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 19. mai 2008 #293 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper dere har hatt en flott helg sammen! Tenk at dere snart har en liten en sammen med dere!! ÅÅÅÅH! Staselig Gleder meg sammen med dere jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mai 2008 #294 Del Skrevet 19. mai 2008 Må bare hoppe litt mer :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2008 #295 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg hopper litt sammen med ilja** :hoppe: Stor til smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 20. mai 2008 #296 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har godt av litt trim, så jeg hopper litt sammen med dere!! Alt bra med deg smilefjes? Eh, du må jo flytte boken din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 21. mai 2008 Håper du får en super 17 mai med spire i magen!!! Spennende!! Viftet litt ekstra med flagget i år ja! Det er så morsomt, hver gang jeg kommer på at jeg faktisk er gravid (som nesten ikke har gått opp for meg enda) blir jeg varm og glad inni meg og føler meg som verdens heldigste! :banantroll: VI ER GRAVIDE!!!!!!! Kommer ikke over at vi har samme tremin jeg. Det er så kjempemorsomt! OG du som har prøvd sååå lenge! Det var virkelig gøy at det klaffet for deg! Er formen god? Selv har jeg bare litt ømme pupper og er veeeldig trøtt. Har kjent litt mensmurringer også, men det har heldigvis godt over. Det er jo ikke det du har lyst til å kjenne når du har en spire som du håper på å få beholde! Men det er visst ikke så uvanlig med litt menssmerter i starten.. Ble visst med jeg :-D Er fire dager etter deg og Skogmusa,men er i alle fall klar for terminklubb januar/februar :-D Så utrolig med klaff så fort!!! Det blir spennende å følge med på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 21. mai 2008 Håper dere har hatt en flott helg sammen! Tenk at dere snart har en liten en sammen med dere!! ÅÅÅÅH! Staselig Gleder meg sammen med dere jeg! Ja, jeg er jo ekstra glad på vegne av datteren. Jeg unner henne så veldig en liten søster eller bror. Nesten litt komisk at hun akkurat i går begynte å snakke om småsøsken igjen. Var en stund siden forrige gang hun snakket om det, men i går sa hun: "Kan jeg få en liten søster? Kan jeg få en liten bror?" Skulle nesten tro hun var synsk Må bare hoppe litt mer :hoppe: Jeg hopper litt sammen med ilja** :hoppe: Stor til smilefjes Takk for entusiastisk hopping, dere. Det er så koselig å se at så mange av dere gleder dere sammen med meg. Jeg gleder meg til dagen jeg kan gjengjelde det!!! I mellomtiden heier jeg!!! Jeg har godt av litt trim, så jeg hopper litt sammen med dere!! Alt bra med deg smilefjes? Eh, du må jo flytte boken din!! Litt skummelt å flytte boken daaah. Føler meg nesten fortsatt mer som prøver enn som gravid. Tror kanskje jeg venter litt med å flytte til jeg føler meg litt mer sikker på at det går bra. Men jeg burde vel også bytte navn på boken, hvordan gjør jeg det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 21. mai 2008 #299 Del Skrevet 21. mai 2008 Heia. du går inn på det første innlegget i dagboka di og trykker på endre og da kan du skrive inn ny tittel på boka di helt øverst på siden. Håper alt står bra til med den gravide?Merker du noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. mai 2008 #300 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, jeg er jo ekstra glad på vegne av datteren. Jeg unner henne så veldig en liten søster eller bror. Nesten litt komisk at hun akkurat i går begynte å snakke om småsøsken igjen. Var en stund siden forrige gang hun snakket om det, men i går sa hun: "Kan jeg få en liten søster? Kan jeg få en liten bror?" Skulle nesten tro hun var synsk God morgen smilefjes! Hvordan går det? Når har dere tenkt å fortelle lillemor at du faktisk blir storesøster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå