smilefjes Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 14. mai 2008 Godt å høre at dere koser dere om dagene. Ser så herlig ut når jeg står og ser på alle som sitter ute og leker med barna sine. Ser så utrolig koselig ut, nyt dagene Takk takk! Det er virkelig gøy og absolutt noe å glede seg til. Men savner selvfølgelig mer smilefjes-tid, da. Og vanskelig å finne på ting impulsivt med mann eller venner. Men det er jo en periode og så klarer ungene seg selv. Og da kommer jeg vel til å savne den tiden jeg hadde veslemor hos meg (nesten) hele tiden... Nyydelig å kose seg ute for tiden, det er så godt å kjenne at sola varmer, og tenke på at dagene bare blir lysere og lysere for hver dag som går Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen, smilefjes Takk, det nærmer seg nå for meg. Jeg er spent. Håper du også har fine dager, Ilja**! Heii Håper du har en fin pinse!!! nå er det ikke mange dagene igjen til testing! har du en magefølelse på det?? Håper alt for at det er baby på gang!!! Klem Pinsen var fin, den. Vi var hjemme og koste oss i nydelig vær. Jobbet litt i hagen, men ellers kos og lek og hygge! Magefølelse...hmmm...nei, dårlig med magefølelse her. Og ikke ømme bryster og ikke noen spotting heller. Så virker ikke som mensen er på vei. Men føler meg ikke gravid heller, så holder håpet nede. Kan ikke bli så lei meg som sist... Innom for å se hvordan det går med deg. Håper på to blå streker nå Takk søte du. Hadde vært så koselig og joine dere i de gravides rekker... Kjenner meg sånn igjen!! Der jeg bor, virker det som et barnevognmekka - de er ooooveralt! Hvordan står det til meg deg i dag da? Har du hatt en fin pinse? Gjort noe spesielt? Som jeg skrev før her: Bare hjemmekos og litt hagejobbing. Veslemor elsker jo når det er varmt i været og hun kan gå omtrent uten klær. Lørdagen var det jo så varmt at plaskebassenget ble tatt frem og hun bodde omtrent oppi der. innom med en hilsen! krysser fingre for deg nå Takk takk. Når jeg kjenner etter, føler jeg at jeg er i ferd med å bli ordentlig spent. Særlig fordi symptomene på at mensen er på vei er hittil har vært fraværende. Men jeg tror kanskje at det er kroppen min som reagerer annerledes med pergo. Kan ikke tillate meg selv å håpe for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 14. mai 2008 #262 Del Skrevet 14. mai 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 14. mai 2008 #263 Del Skrevet 14. mai 2008 Er du sikker på at det er omgangsyken du har hatt...? Ja, dette blir spennedne. Jeg er stolt av deg som ennå ikke har kjøpt test en gang! Du er mye mer tålmodig enn meg, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 14. mai 2008 #264 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. mai 2008 #265 Del Skrevet 14. mai 2008 Her begynner det da virkelig å bli spennende nå, håper alt går som det skal nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 14. mai 2008 #266 Del Skrevet 14. mai 2008 *spent nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 14. mai 2008 Da er det kveld og sengetid og fortsatt ingen tegn på at mensen skal dukke opp i morgen. Jeg holder nok ikke ut spenningen lenger og spretter en test i morgen tidlig om ikke mensen dukker opp i løpet av natten. God natt jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 14. mai 2008 #268 Del Skrevet 14. mai 2008 Lykke til, vennen, krysser fingre for at det blir to strek imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 14. mai 2008 #269 Del Skrevet 14. mai 2008 Så spennende dette er!!! I morgen satser vi på to streker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette er ikke til å tro!!! Sitter med en graviditetstest ved siden av meg som har en helt tydelig teststrek. Ikke noe å lure på, jeg er GRAAVIIIID!!!! Jeg er så glad og takknemlig og rørt og i skyene! Samtidig som jeg er redd, livredd faktisk, for at dette ikke skal gå bra. Kjente det med en gang det gikk opp for meg at testen faktisk var positiv, at frykten kom sigende... Men må bare tenke positive tanker...og feire!!! Lurer på om jeg får gjort noe særlig på jobb i dag...hehehe...har jo lyst til å bare rope ut til hele verden: Jeg er gravid!!! Godt jeg har dere, jenter! Mange torsdagsklemmer fra rørt og glad og redd smilefjes med i magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 15. mai 2008 #271 Del Skrevet 15. mai 2008 Å GRATULERER SÅ MYE SMILEFJES. Så utrolig bra da,tester positivt likt.Jeg har prøvd så lenge så jeg tror liksom ikke helt at det er sant enda jeg.Tenkte jeg skulle ta en ny test da jeg våkna men jeg hadde vist ingen igjen så jeg må ut å kjøpe. Uansett, dette må feires med litt dans. :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poppel Skrevet 15. mai 2008 #272 Del Skrevet 15. mai 2008 måtte bare inn og si GRATTIS :juhu: lykke til framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 15. mai 2008 #273 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #274 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 15. mai 2008 #275 Del Skrevet 15. mai 2008 ÅÅÅÅHHHHH - GRAAAAATULEREEEEEEER!! Jeg er så glad på dine vegne, dette har du (dere) virkelig fortjent. Ja, dette var en god nyhet! Mange lykkeønskininger og klemmer til deg smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. mai 2008 #276 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Endelig!!!! Gratulerer så mye :babysmokk: :babysmokk: Dette må feires! Hvordan tok mannen den store nyheten?? Endret 15. mai 2008 av Revenka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. mai 2008 #277 Del Skrevet 15. mai 2008 Du må endre dagboken din nå som du er gravid, og så må du få deg en ticker så vi andre klarer å følge med på hvor langt du er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. mai 2008 #278 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ååååååh!!!!! Sitter å hyler her jeg!!! Så utrolig bra!!! Det var så utrolig fortjent! Gratulerer så masse!!! Endret 15. mai 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 15. mai 2008 #279 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: GRATULERER :juhu: :juhu: Å nå ble jeg kjempeglad!! :banantroll: Endret 15. mai 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. mai 2008 #280 Del Skrevet 15. mai 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: GRATULERER!!!!!!!! Dette var fantastiske nyheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spent på oppdatering fra deg!! regner med dagen har vært grei Stor goklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå