Martine Kamilla Skrevet 30. desember 2008 #101 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk en egentlig ålreit gave, et toastjern, av "onkelen&tanta" mi. Det litt rare er at jeg har tidligere skryt av mitt andre røde toastjern som jeg er veldig glad i. Dessuten når jeg spurte hvor den var kjøpt unngikk de å svare på det så mange ganger at det nesten var frustrerende.
Fortunatus Skrevet 30. desember 2008 #102 Skrevet 30. desember 2008 I år fikk jeg greie gaver, men fikk en pose twist fra ene onkelen min og en truse fra Rema 1000. Har ikke noe mot praktiske gaver og fikk mange jenteboxere til jul, men litt avslørende fra Rema 1000 Men vi har en onkel og tante som gir hele familien gave. Som er helt greit for de var ikke så flinke å gi gaver. I fjor fikk vi et sengesett (vi er en familie på seks) og i år fikk vi dyne og pute..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 31. desember 2008 #103 Skrevet 31. desember 2008 Hei! Min kjipeste gave i år var kjip pga at jeg misforsto bruken... Fra en koselig eldre dame fikk jeg sånne morsomme oppvaskhansker. Jeg ble først råfornærmet.... jeg har hudproblemer og skal egentlig ikke vaske opp. Så kom forklaringen: hun hadde tenkt jeg kunne bruke dem når jeg vasket tissekassen til kattepusene, så ikke huden kom borti sanden....... ...uff, fikk dårlig samvittighet jeg dah.... bli fornærmet når hun egentlig traff blink.. Jeg er faktisk kjempefornøyd med gavene mine jeg
Lisama Skrevet 7. desember 2009 #105 Skrevet 7. desember 2009 Til jul for et par år siden fikk jeg et såpesett av min onkel. Problemet var bare at såpene var dekorert med dinosaurer og barne-TV figurer og kom i fargene gul, rosa, pastell grønn og blå. Jeg var 17 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #106 Skrevet 7. desember 2009 I alle år har mormor fikset gavene fra henne og morfar, men han har allikevel alltid kjøpt sine egne gaver til mamma, søstra mi og meg i tillegg til det mormor fikser. I fjor fikk vi alle sammen et sett med deodorant og dusjsåpe av typen man får på Europris med særdeles maskulin duft... Ellers har jeg en tante og onkel som alltid gir bort reklameartikler fra arbeidsplassene sine. Jippi, jeg fikk en ryggsekk med logoen til firmaet der tante jobber liksom... Farmor setter kvantitet foran kvalitet, så da søstra mi og samboeren ønska seg deler til serviset de sparer på fikk de en pakke med servise fra Nille eller no sånt (hun hadde jo fått et helt servise til seks for prisen av to middagstallerker i det serviset de egentlig ønska seg). Tror det endte på Fretex eller loppemarked.
Tabris Skrevet 7. desember 2009 #107 Skrevet 7. desember 2009 Et år fikk min bror en klementin og et halvt nedbrent stearinlys fra en gammel nabo. Men tror det var ment som en god spøk, og bror min og jeg lo godt av det i flere år etterpå.
Shade Skrevet 7. desember 2009 #108 Skrevet 7. desember 2009 Et år fikk min bror en klementin og et halvt nedbrent stearinlys fra en gammel nabo. Men tror det var ment som en god spøk, og bror min og jeg lo godt av det i flere år etterpå. Mine innlegg
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #109 Skrevet 7. desember 2009 Vår lærer i ungdomsskolen ga alle elevene brukte underbukser som han mente vi burde vaske i maskinen og gi til Fretex. Sykt. Flere foreldre reagerte og klaget til rektor.
Tabris Skrevet 7. desember 2009 #110 Skrevet 7. desember 2009 Vår lærer i ungdomsskolen ga alle elevene brukte underbukser som han mente vi burde vaske i maskinen og gi til Fretex. Sykt. Flere foreldre reagerte og klaget til rektor.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #111 Skrevet 7. desember 2009 Eineste dårlige eg kommer på... Ein nisse dukke fikk eg når eg var liten (altså, var vel nærmere 10 men likevel), og eg syns jo den var dritskummel. Hater sånne ekle plastdukker. Så den fikk mamma overta og den bruker ho som julepynt med to andre dukker som er finere, men ho liker den egentlig ikkje ho heller. Den ser jo ut som ein sur gammel gubbe som spiser babyseler til frokost. Og fra min onkel fikk eg ein CD, som han hadde brent ut sjøl, og det var ikkje ein eineste sang på CD'n eg likte. Min bror fikk det samme. Jaja, det kom iallefall i ei fin cd-veske. Kasta CD'en, beholdt veska. Men eg har gitt mye rart også når eg var liten. Julepynteting, kopper (mine besteforeldre fikk ein kopp hver fleire år på rad, haha), axe spray deo.. Men eg får stort sett bare fine ting som eg trenger og blir veldig glad for.
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 7. desember 2009 #112 Skrevet 7. desember 2009 Var 12-13 år og selfølgelig sykelig opphengt i å kle meg "rett". (1cm for kort bukse og man ble snakkis på skola)Buffalo og miss sixty var vel in om jeg husker rett. Fikk en ENORM rød genser med en dritsvær påsydd gås fra oldemor, og som det ikke var ille nok hadde denne gåsa påsydd et skjerf OG det var en matchende rød tights med. Måtte selvsagt trø på meg dette horrible antrekket og sende bilde til oldemor.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2009 #113 Skrevet 7. desember 2009 Da jeg gikk på ungdomsskolen, fikk jeg ski i julegave av foreldrene mine. Greit nok, jeg trengte sikkert ski til skidager på skolen, men ellers hater jeg å gå på ski. Det er det aller verste jeg vet, og det visste de jo. Men det som var aller verst, var at merket på skiene var "MAGNUS". Jeg sparket litt snø over de midterste bokstavene, slik at andre skulle tro det sto "MADSHUS". Jepp, jeg er oppvokst på 80-tallet, den tiden merker var veldig viktig. En jul da jeg var 12, fikk jeg en ass ugly blomstervase av kjæresten min. Da ble jeg skuffet da.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #114 Skrevet 7. desember 2009 Når jeg var 12 år fikk jeg gave av en som faren min kjente, noe som selvsagt var veldig hyggelig.. helt til jeg åpnet gaven, jeg hadde fått en BH og en Truse, som selvsagt var ment for godt voksne damer. Tror ikke pappa var helt fornøyd med kameraten sin da...
Gjest Gaby Skrevet 7. desember 2009 #115 Skrevet 7. desember 2009 Jeg fikk en brukt kortstokk av min store kjærlighet på ungdomsskolen. Pakken hadde samme fasong som noen smykkeesker som var veldig populære på den tiden. Skuffelsen var til å ta og føle på...
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #116 Skrevet 24. desember 2010 I fjor fikk jeg ymse rare smykker, hårbånd og noen spenner med rare steiner som tydelig var fra 10kr marked på HM, og må bare legge til at jeg aldri har gått med noe som helst for for smykker eller armebånd. Hehe jaja, tok det med et smil! Og i år fikk jeg noe jeg ikke vet hva det skal brukes til. Det er noe sølfarget ca 50cm høy med tre armer som et kors. Som tydelig er ment til å stå på bakken. Jaja, det er tanken som teller! God jul til alle på KG forresten!
Evighet Skrevet 24. desember 2010 #117 Skrevet 24. desember 2010 I fjor fikk jeg ymse rare smykker, hårbånd og noen spenner med rare steiner som tydelig var fra 10kr marked på HM, og må bare legge til at jeg aldri har gått med noe som helst for for smykker eller armebånd. Hehe jaja, tok det med et smil! Og i år fikk jeg noe jeg ikke vet hva det skal brukes til. Det er noe sølfarget ca 50cm høy med tre armer som et kors. Som tydelig er ment til å stå på bakken. Jaja, det er tanken som teller! God jul til alle på KG forresten! Jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg vil tippe at det er et smykkestativ (eller noe sånt)
CafeLatte Skrevet 24. desember 2010 #118 Skrevet 24. desember 2010 Jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg vil tippe at det er et smykkestativ (eller noe sånt) Awww de er så fine jeg vil gjerne ha noe sånt:)
LetThemEatCake Skrevet 24. desember 2010 #119 Skrevet 24. desember 2010 Åh, jag fick helt nydelige klappar i år! :rødme: GOD JUL!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #120 Skrevet 24. desember 2010 Den rareste julegaven jeg har fått er vel Hårek-figuren laget i tinn som jeg fikk av min onkel. Dette er ikke mer enn to år siden, og da var jeg seksten. Figuren var så tung at man kunne slå en mann halvt ihjel med den, og den var ikke akkurat aktuell til å ha stående på jenterommet. Denne onkelen har gitt meg en del rare ting opp gjennom tidene, og jeg kan vel nevne noe. I en alder av fem år fikk jeg en faktabok om dinosaurer. Det skal nevnes at jeg er av hun-kjønnet og heller hadde foretrukket en faktabok om... tja, alt annet enn dinosaurer. Bøker er noe av det beste han vet, og tydeligvis noe han håper jeg skal elske også. Nancy Drew og Vikingbøker er noe av det som har ligget unna juletreet. Heia Tufte DVD kan vel også nevnes. Jeg hater fotball... I år var jeg så uheldig (heldig...) at jeg ikke fikk gave av denne onkelen. Grunnen er uvisst. Ellers er jeg alltid storfornøyd med alle julegaver og gaver generelt! GOD JUL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå