Gå til innhold

årets verste julegave?


Gjest Juletulla

Anbefalte innlegg

Gjest Juletulla

Jeg fikk piller mot dårlig ånde. Sånn det reklameres for" prøv gratis i 30 dager"

Samboer fikk konfekt av de samme folkene. Til opplysning, så vet de han ikke kan spise sjokolade.

Hvatenker folk med? kan de ikke bare kutte ut å gi julegaver? til opplysning, så er det ikke pengene det står på.

De samme folkene har sine ønsker hvert år.

Jeg blir så f....skuffet. Jeg legger min sjel i å finne noe som passer hver enkelt jeg handler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Jeg blir ikke skuffet over rare gaver, men jeg kan more meg litt over dem. Som i fjor da jeg fra noen litt perifere i familien fikk en uro med glassdelfiner. Hvis jeg hadde vært 12, ville det ha vært toppen av lykke. I stedet fikk noen Fretex-kunder antakeligvis stor glede av den. Det høres kanskje slemt ut å gi bort gaver, men det er bedre at de går til et godt formål enn at de støver ned i boden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare gaver jeg ønsket meg i år. :) Det merkeligste jeg har fått var vel da jeg fikk en kopp til 10 kr fra Rema 1000 da jeg var en 8-9 år. Det skal sies at damen nå gir svært fine gaver, så hun visste vel sikkert ikke hva hun skulle gi meg. Det er jo tanken som teller og koppen har jeg enda. ;)

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Mannen og jeg og fikk hvert vårt bartender sett (du vet sånn til å mixe drinker med) - prikk like!! Så nå har vi to :) Må jo bare le jeg da.. og vi drikker ikke drinker engang...

Endret av StoreSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri teite gaver, men så får vi ikke gaver fra fjern slekt heller i vår familie. Vi gir til og får fra de nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får aldri teite gaver, men så får vi ikke gaver fra fjern slekt heller i vår familie. Vi gir til og får fra de nærmeste.

Samme her. :)

Men svigers har noen de alltid får (ufrivillig-)morsomme gaver fra. Et år fant vi faktisk ikke ut hva dingsen de fikk skulle brukes til, det var stor morro. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stort sett alltid fornøyd med gavene jeg får. Men da jeg i en alder av 12 år fikk et toastjern, stusset jeg litt... Det ble jo urgammelt før jeg i det hele tatt tenkte på å flytte hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uro med glassdelfiner høres i grunnen fint ut...

Årets verste julegave fikk foreldrene mine; en DVD om misjonering med Arild Edvardsen. Fra veldig gammel veldig kristen tante. Sikkert godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men svigers har noen de alltid får (ufrivillig-)morsomme gaver fra. Et år fant vi faktisk ikke ut hva dingsen de fikk skulle brukes til, det var stor morro. :fnise:

Hva med den "greia" jeg strikket et år da - som din far skulle ha............ og som du ikke husket hva var da du fikk den i posten :fnise:

Årets verste julegave fikk foreldrene mine; en DVD om misjonering med Arild Edvardsen. Fra veldig gammel veldig kristen tante. Sikkert godt ment.

Kanskje tanta mente de trengte det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den "greia" jeg strikket et år da - som din far skulle ha............ og som du ikke husket hva var da du fikk den i posten :fnise:

Kanskje tanta mente de trengte det :ler:

:hoho: Jommen, den var jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år fikk jeg en kjøttrull fra min far. Jeg hadde kanskje bedt om å få en, men jeg trodde det var av gavmildhet, ikke "åja men jeg gav jo deg en kjøttrull, trodde du virkelig at du skulle få noe annet også??"

Ellers pleier jeg å få greie gaver.

Den værste gaven var det min mor som fikk; en og samme vinflaske som jeg gav til min tante året før. I samme innpakking med kortet forsatt hengende på. Jeg bare spør, hvor frekk kan man være? Eller i alle fall vimsete? De kunne i det minste fjernet kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en stooor eske med perler av forskjellig slag. Litt barnslige perler egentlig..

Jeg vet at det var i beste mening jeg fikk den. De vet jo at jeg liker og pusle litt med kortlaging og slikt. Men lage smykker, det har jeg ikke tålmodighet til!!

Jeg har nå delt perlene med min datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama

Under min såkalte "gotiske periode" fikk jeg av noen slektninger en rosa boblevest og hvit turtleneck som passet til......den ga jeg vekk. Og sputnik cd'er har jeg fått gitt.

Har dåg aldri blitt skuffa over noen gaver, bare ledd litt =p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk piller mot dårlig ånde. Sånn det reklameres for" prøv gratis i 30 dager"

Kanskje det var et hint? :fnise:

Jeg har aldri fått så ille julegaver, men har fått noen som ikke akkurat har vært så gjennomtenkte til meg da.

I fjor fikk jeg en diger klokke i gjennomsiktig plast av svigermor. (Armbåndsur altså) Det var visst så moderne. Jeg takket pent, men den har ligget i skuffen siden, det så ut som en sånn dykkerklokke, bare at den var i gjennomsiktig plast... :ler:

I år fikk jeg en skikkelig dameklokke, så jeg tror svigermor skjønte at plastic fantastic ikke var helt meg, og at jeg kanskje har liiiitt mer damete stil enn det der.

Ellers har jeg aldri fått noe brukt eller noe sånt, faktisk. Isåfall har jeg fortrengt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets julefangst var egentlig ganske grei, bortsett fra alle kalenderne. Hvert år får vi minst fire kalendere, og vi bor bare på en treroms. Skjønner ikke hva de vil at vi skal gjøre med alle sammen (får ofte to fra både foreldre og besteforeldre!).

Men til bryllupet var det mye rart. Blandt annet to hjerteformede dukke-kopper (kan har vært bittesmå kaffekopper) med engler på. Absolutt ikke vår stil, men kan tilgis da det var veldig fjærne slektninger. Den rareste gaven var fra svigerfar: Et fiskegarn! Ingen av oss liker å fiske og jeg spiser ikke en gang fisk. Vi klødde oss lenge i hodet over hva dette kunne bety, før vi fikk anledning til å spørre. Jo, etter den samtalen i påske så var det klart at vi måtte få et fiskegarn! Ingen av oss kan huske en smatale om noe i nærheten av fiskegarn en gang, så nå har vi et fiskegarn på loftet, frem til vi kommer på et bedre bruk for den... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var julegavene særdeles lite fantasifulle. Da ga jeg et par lysestaker til svigers, kjedelig, men jeg visste at de liker den stilen, og det viste seg at jeg hadde truffet godt, de hadde kjøpt maken til seg selv.

Da det ble min tur til å pakke opp gaven fra dem, guess what - de samme lysestakene! Og litt senere pakket sønnen deres opp enda et sett lysestaker. Det var da jeg bestemte meg for gavefri jul for voksne... :)

Ellers fikk jeg 3 kaffekopper og 4 skåler fra et servise av bestemor for to år siden. "Arvegods", yeah right.

Forøvrig: Samme vinflaske i samme innpakning må være toppen av sløv/frekkhet, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....jeg har vel ikke fått noe som er virkelig ille. Men av noen gode venner av meg hadde de kjøpt sjokolade til meg, og noe annet snop, men alle har jo nøtter i seg, tydelig er det og da det er bilder av nøtter på dem og :fnise: så jeg kan jo ikke spise det! De vet det, men har nok bare glemt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...