Gå til innhold

Andre her som har fått wii til jul, eller som har hatt den en stund?


evilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns wii sports og wii play er kjekke spill.

Har prøvd mario party 8 og boogie, men syns ikke de var noe særlig.... hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare hatt vår siden julaften og derfor bare spilt wii sports. I dag skal vi kjøpe Super Mario Galaxy!

Hvis du får tak i det så fortell meg hvor!!

Vi har leta etter det siden før jul, og det var utsolgt overalt!

Har super paper mario, det syns jeg er litt gøy da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så vel litt for meg at super mario party 8 skulle være litt mer den originale mario :P Og det var det jo ikke akuratt :)

Noe synes jeg er kjekt, men føler kanskje det er for de litt yngre?

Men hva er Super Mario Galaxy? Har såvidt hørt om det, men vet ikke hva det er. Er det kjekt?

Endret av tuscany
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å få tak i Super Mario Galaxy bare noen dager før jul. :-D Gled deg.

De spillene jeg skal kjøpe først er Super Mario Paper (flere kan spille sammen), Zelda og Resident Evil 4.

Anbefaler deg å lese noen spilltester. Tror både VG, Dagbladet, Nettavisen og ITavisen.no har. Når jeg først skal bruke penger på spill så vil jeg gjerne vite at selve spillet er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Wii i litt over ett år nå og har 12 spill. De jeg liker best er:

* Super Mario Galaxy

* Zelda

* Mario Party 8

* Paper Mario

* Rayman Raving Rabbids

* Wario Ware Smooth Moves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i det så fortell meg hvor!!

Vi har leta etter det siden før jul, og det var utsolgt overalt!

Har super paper mario, det syns jeg er litt gøy da!!

Vi var på en runde i går og var innom bla Elkjøp, Free Recordshop, Game World, og Spaceworld, men alle var utsolgt ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på en runde i går og var innom bla Elkjøp, Free Recordshop, Game World, og Spaceworld, men alle var utsolgt ja :sukk:

Du kan jo kjøpe på platekompaniet sin nettside. De har hvertfall spillet inne :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Wii i over ett år.

Jeg liker best Paper Mario og Rayman raving rabbids (nr 1, har ikke spilt nr 2 enda) Samboer'n sverger til Mario Galaxy og Zelda. Og så spiller vi begge tennis på Wii Sports.

Gleder meg fælt til dette brettet man kan stå på kommer, da kan man visst bruke Wii som treningsapparat sammen med et spill som heter Wii Fit.

Ellers så bruker jeg Wii'en til å surfe på nettet når jeg har venner på besøk, da sitter vi ofte og ser på morsomme videoer på YouTube - på TV'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja wii fitness brettet vil jeg også ha når det kommer. Men tror det er en stund til det kommer, for på nintendo sine sider står det ubekreftet dato :(

Men jeg var litt kjapp med å uttale meg ang. mario party 8. Jeg hadde et veldig dårlig første intrykk for da forstod jeg lite av det. Men nå har jeg kommet mer inni det, og det er faktisk ganske morsomt. :) Så jeg tror jeg må skaffe meg galaxy og paper også :)

Ser jo at CSI spillene er på wii også, de er jo veldig kjekke syns jeg. Har kun spilt dem på data da, men det er vel det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Wii i over ett år.

Jeg liker best Paper Mario og Rayman raving rabbids (nr 1, har ikke spilt nr 2 enda) Samboer'n sverger til Mario Galaxy og Zelda. Og så spiller vi begge tennis på Wii Sports.

Gleder meg fælt til dette brettet man kan stå på kommer, da kan man visst bruke Wii som treningsapparat sammen med et spill som heter Wii Fit.

Ellers så bruker jeg Wii'en til å surfe på nettet når jeg har venner på besøk, da sitter vi ofte og ser på morsomme videoer på YouTube - på TV'en.

Er den god til å surfe på nettet? Og hvor gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den god til å surfe på nettet? Og hvor gjør jeg det?

Jeg vil vel ikke si at den er god til å surfe på nettet med, i og med at man må peke på hver bokstav man skal skrive. Men jeg synes den er kjempefin når man sitter en gjeng og kjeder seg og vil se på morsomme ting (som youtube-klipp) på nettet. Man kan zoome inn sånn at videoklipp dekker hele TV-skjermen.

Det du må gjøre er å laste ned Opera-browseren, jeg tror den er på samme plass som der man kan laste ned klassiske spill. Browseren var gratis i sin tid da jeg lastet den ned men det er mulig at du må betale litt for den nå. Men den er kjempelett å bruke, når du har lastet den ned så legger den seg på den siden der du ser små "tv-skjermer" når du starter opp maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at wii fitness med brett skulle komme i desember 2008 et sted...

Det blir vel årets julegave det da...

Så lenge å vente! :sukk: Ellers så er den jo på Ebay da, dog i japansk versjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min liste likner på andre sine:

* Super Mario Galaxy

* Zelda

* Paper Mario

* Rayman Raving Rabbids (nå kommer det også 2-er)

:jepp:

Nå vil jeg ha et mer "seriøst" golfspill, som Tiger Woods PGA Tour -spillene, også kanskje et ordentlig bowlingspill, som AMF Bowling: Pinbusters! (kommer ut i februar).

Noen som har erfaring med sånne type spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare advare folk mot et spill som (etter min mening) er skikkelig dårlig, det heter Smarty pants. Det høres morsomt ut når man leser bak på coveret, men det er som en fattigmannsversjon av Buzz. Man får spørsmål som man skal svare på så fort som mulig ved å peke med Wiimote'n. Men det er liksom ikke noe fengende, det er på en måte veldig dårlig flyt i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...