Gå til innhold

Andre her som har fått wii til jul, eller som har hatt den en stund?


evilla

Anbefalte innlegg

Vi har også fått Wii til jul (eller rettere sagt mannen fikk av meg). Har bare Wii Sports ennå, har veldig lyst på Super Mario Galaxy og Super Paper Mario.

Jeg har hørt at Wii Fit kommer allerede 25 januar jeg da, i hvert fall til USA og England, slik at man kan bestille det på amazon el.

Da jeg var inne på nintendo.no tidligere stod det at det kom i januar ja. Men da jeg gikk inn senere for bare noen dager siden, står det nå ubekreftet dato. I listen som heter kommende spill ligger den nå nederst, istedet for øverst som det gjorde før. Kjipt da, men det kommer nok.

Men kult at det kommer i england ja. Men hvordan er det med å kjøpe spill i utlandet, jeg har flere plasser lest at wii'en er regionbasert, sånn at det ikke nytter å kjøpe spill i utlandet. Men det er vel kanskje bare i usa vi ikke kan kjøpre spill? England er vel ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veronica Mars
Da jeg var inne på nintendo.no tidligere stod det at det kom i januar ja. Men da jeg gikk inn senere for bare noen dager siden, står det nå ubekreftet dato. I listen som heter kommende spill ligger den nå nederst, istedet for øverst som det gjorde før. Kjipt da, men det kommer nok.

Men kult at det kommer i england ja. Men hvordan er det med å kjøpe spill i utlandet, jeg har flere plasser lest at wii'en er regionbasert, sånn at det ikke nytter å kjøpe spill i utlandet. Men det er vel kanskje bare i usa vi ikke kan kjøpre spill? England er vel ok?

Jeg aner ikke noe om det er regionbasert eller ikke, det må vel undersøkes før man kjøper noe fra utlandet. Men jeg vil tro at i så fall går det bra så lenge det er Europa.

Har søkt litt på nettet, og slipp-datoen for wii fit i europa og usa varierer fra begynnelsen av januar til slutten av februar. Jeg vil tro at i verste fall greier man ikke å få tak i det før i mars, men særlig senere burde det ikke bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at den ikke er sonefri, og ut fra det jeg kan finne på nettet så ser dette ut til å stemme.

Men spill kjøpt i Storbritannia funker helt fint her ja, det kan jeg faktisk garantere for vi kjøper de fleste spillene våre der borte!

(Nintendo DS er sonefri da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på en ting. Vår Wii begynner plutselig å lyse skarpere blått, blinke litt og så blir den nesten helt mørk. Sånn holder den på hele tiden.. Hvorfor?

Det er fordi den prøver å "si deg noe".. Det har kommet en oppdatering som kan lastes ned eller en annonsering av en spesiell nyhet! Syns det er litt søtt jeg :)

Vi har også hatt problemer med å bruke wiimoten til spill vi har lastet ned, tror det gikk an å bruke wiimote til Super Mario World, men det var utrolig vanskelig å spille med den, de viktige knappene satt på "feil sted" så vi har gått til innkjøp av classic controller til SNES-spillene og så har vi fra før Game Cube controller som vi bruker til GC-spill. Syns det er kjempebra at man får lastet ned gamle og klassiske spill til en billig penge, genial idé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får Wii i januar. Gleder meg!

Men må man kjøpe noen andre controller enn det som følger med i pakken for å spille? Vi har fått Mario og Sonic Olympic games....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel egentlig med det du trenger. Men det kan jo være greit å ha noen ekstra controller hvis flere skal spille. Vi har 4 wiimoter, 2 nun-chuck og 2 classic controller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er hensikten med dette mii greiene, der mine mii'er kan reise til andre konsoller. Og andre mii'er kan besøke min?

Jeg kan forstå at det kan være greit å sende mii'en min til en venns konsoll hvis jeg skal der å spille. Går ikke det og an? Men at de skal reise til andre fremmede konsoller...hva er hensikten med det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi var blandt de heldige som fikk tak i Wii til jul i for fjor. :tommelsmil:

Har følgende spill i tillegg til Sports som fulgte med:

* Zelda

* Rayman Raving Rabitts

* Pokemon Battle Revolution

* Super Mario Galaxy

* Boogie

Gleder meg også til brettet kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var blandt de heldige som fikk tak i Wii til jul i for fjor. :tommelsmil:

Har følgende spill i tillegg til Sports som fulgte med:

* Zelda

* Rayman Raving Rabitts

* Pokemon Battle Revolution

* Super Mario Galaxy

* Boogie

Gleder meg også til brettet kommer.

Syns du boogie er kjekt? Syns det var helt talentlaust.....men så har jeg bare prøvd det en gang. Men i forhold til sing star som vi er vant til er det vel ikke noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite spørsmål, kan en spille cd'er eller filmer (dvd'er) på wii'en?

dette lurer jeg og på,..noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...